понеделник, 6 юли 2020 г.

Eucerin Hyaluron-Filler Moisture Booster

                Eucerin е нова за мен марка, защото досега нищо тяхно не бях пробвала. И като за първа среща, впечатленията ми са много добри. Спечелих си от игра новия им хиалуронов филър, който е идеален за топлите месеци и неочаквано се харесахме, та вече от близо месец използвам почти само него. Преди 2 години Vichy пуснаха Mineral 89 попълващ буустър и ето че Юсерин ги последваха. С разликата, че за мен новия е по-добър и наистина хидратира. Варианта на Vichy за моята кожа е като вода и не прави нищо, докато ултралекия хидратиращ гел на Eucerin не само обещава хидратация до 24 часа, но и я дава.


              Незабавно хидратира кожата - изпитано след дълбокопочистващ гел и маска! По-плътна е на допир. Обещава й намаляване на първите бръчки, а леката текстура го прави предпочитан избор за летните месеци. Освен това е подходящ за всеки тип кожа (некомедонен е) и отлична основа за грим. Звучи добре казано, но дали прави всичко? За фините линии не мога да съм толкова обективна, но по другите параграфи е отличник.

              Опаковката ми направи впечатление първо, че е тежко стъклено шишенце с матов финиш и метална капачка. Няма супер луксозен вид, но е стабилно. Плюс е и удобната помпичка.  Пуска точно толкова продукт при натискане докрай, колкото ви е достатъчно за нанасяне на цялото лице. Може да се контролира и да изкара половин помпа, ако не ви стигне една пълна.


               Аромата е много приятен и освежаващ. Ухае на глицеринов крем, но с лимон и усещането при нанасяне е чудесно. Не е натрапчив, нито пък твърде ретро. Напомня леко на кремовете от едно време, обаче в добрия смисъл и навява хубави спомени. На чисто и свежо.  


                Текстурата е гелообразна, но плътна и не се разтича. Напомня ми леко на суфле при разнасяне, защото има лека пухкавост. Това го прави и икономичен, не е нужно много. Колкото бобово зърно е напълно достатъчно, за да покрие цялото ви лице.


                 Формулата съдържа само 11 съставки, комбинира два вида висококонцентрирани вида хиалуронова киселина с глицерин. Те се произвеждат естествено в кожата, за да я задържат хидратирана.


                 В първите секунди има охлаждане и малко лепнене, но попива бързо и след минута до две, това изчезва. Кожата е мека и гладка. Няма никакъв слой, който да допринесе за кофти чувство в топлите дни. Директно нанасям фдт, защото температурите станаха прекалено високи за кратко и буквално нямам нужда от друго или поне не се усеща дискомфорт като опъване. Ползвам го и сутрин, и вечер. Като нощна грижа някои вечери си мажа леко кремче, но за дневна грижа оставам само по него. Влагата в дълбочина е запазена и еластичността също, което за мен е идеално.


                 За 3 седмица съм изразходила около 1/5 от опаковката и редувайки го със серума на Yves Rocher Hydra Vegetal, мисля че би ми стигнал спокойно докрая на лятото. При това положение, цената от ~ 30 лв е оправдана и бих си го купила отново. В remedium.bg е намален на 24,70 в момента. Спокойно пробвайте и си решете проблема с кремове, които ви потят повече или лъсвате по-бързо през деня. А ако имате вече ясно изразени бръчици и сте 30 + и с осезаемо суха кожа, може би крема от серията с SPF 30 ще допълни Hyaluron-Filler booster добре. Той определено хидратира повече и оставя фин слой, но знаете за зрялатa и много суха кожа, само серум не върши работа.


                Имате ли впечатления от този нов продукт или друго на марката, от което сте доволни и бихте ми препоръчали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар