неделя, 5 юли 2020 г.

Какво изразходвах тази пролет?

               Знам че на много от Вас са им полезни тези публикации и има защо. Когато си видял дъното на даден продукт, няма как да не си възможно най-обективен. Събрах цяло кошче през последните месеци, така че да се залавям за работа. Ще видите от всяка категория по нещо.


               Започвам първо с козметика за лице и тяло, а за финал оставям декоративната. :)
               Тази пролет кремовете за ръце ми вървяха доста. Двата коледни на Орифлейм успях да измажа едва преди 2 месеца. С ябълката беше рядък и не хидратираше добре, нo Chistmas wish ухаеше на борова гора и с плътна текстура. Чудесно подхранваше и овлажняваше, а и аромата ми допадна. Конопа нa The Body Shop ми е сред вечните фаворити. Ухае дори леко неприятно, но с него кожата ми е преобразена. Моментално облекчава много суха и зачервена кожа, така че за студовете е спасение!



                Ще се запитате, шампоани не ползваш ли, но съм затрупана в банята и не мога да видя дъното на нито един. За сметка на това от олиата за коса успявам да изразходвам. Това на Garnier Fructis SOS Repair ми го даде за проба приятелка заедно с шампоана от серията и тя го похвали много. Наистина не мога да кажа лошо за тях. Шампоана измиваше отлично, прави мека и обемна косата. Придава блясък и е супер жизнена. Терапията под формата на олио пък омекотява, заглажда и прави краищата лъскави. Не е тежка и мазна, а и ухае приятно. Определено бих повторила. Avon Advance Techniques Instant Repair 7 и Smooth as silk не ме впечатлиха. Интензивния серум с терапията в тубичка са добри, когато се ползват заедно. Подозирам че ефекта идва от терапията с измиване. Олиата не бяха уау и няма да повторя. CHI Keratin също не е лош, но не прави нещо изключително, за да купя пълен размер. Тези малки опаковки стигат за дълго време и предпочитам от време на време за разнообразие да купувам от тях. Това мирише на цитруси и не е тежко, така че ми свърши работа.
                  Маската на Orofluido е богата и подхранваща, чудесна за сухи краища и третирани коси. При мен също се отразява добре, но по-голям ефект придава бюти еликсира. The Body Shop Banana обаче не харесах. Нито шампоана (а преди години ми се отрази чудесно), нито маската се сработиха с моята коса. Безформена, суха и заплитаща се.


               Знаете че много хваля шампоаните на Pantene, а конкретно Repair & Protect ми беше голям любимец. Но този балсам под формата на пяна не усетих да прави каквото и да било. Вярно че моята коса е капризна, но това си беше като вода. Не знам какъв трябва да му е ефекта, само че не правеше нищичко.


                Винаги съм предпочитала измиването пред други методи за освежаване на мръсна вече коса, та затова и не обичам сухи шампоани. Приятелка два пъти ми дава от Batiste, но не мога да се пречупя да ползвам такъв продукт. Просто усещането след миене е друго. :)



                Кремовете за тяло и като цяло продуктите на Rituals са ми големи фаворити. Богати и подхранващи формули, разкошни аромати и този от лимитката The Ritual of Holi не правеше изключение. Сладък плодов и тропически, чудесна хидратация и мека кожа. Magic Touch е старото име и опаковка на настоящата Sakura, която знаете също обожавам! Лосиона Premium Red Berry е коледна лимитка, но няма нищо празнично в него. За мен ухае на класически лосион с лек оризово-млечен привкус, обаче ми допадна. Напоследък предпочитам такива, за да нося спокойно парфюмите си. Течен е и не хидратира силно, но пък попива бързо и се обличах веднага. Балсама White Vanilla е от лимитирана коледна серия на Yves Rocher, но тази зима успях да го измажа. Беше с плътна и гъста формула, наситен аромат на ванилия и чаени подправки. Страхотен за суха кожа и миризмата за студените месеца беше идеална!
                  CeraVe Moisturising Lotion е с много лека и почти гелообразна текстура, но пък е идеален за сутрините в които бързате и искате да се облечете веднага след душ. Има лек аромат, въпреки че това е варианта без. За мен ухае на овес, ненатрапчив и успокояващ е. Помпичката е хубава и пуска колкото ви е необходимо. Ползвах го и за лице, също ми се отрази добре и определено ми хареса.


                  Душ олиото Atoderm на Bioderma ползвах в студеното и то ухаеше овесено. Почти не се усеща миризма. Рядко е, но успокоява сухата кожа и е чудесен за чувствителни такива. Концентрираните душ гелове на Yves Rocher са ми от любимите, защото е нужно много малко количество за хубава пяна и освен това ухаят разкошно на сочни и вкусни плодове. Скраба им с кайсия също харесвам много. Вече съм имала голяма опаковка. Аз го ползвам за лице, защото почиства отлично и ухае на домашни кайсии, които току що бера от дървото. :)
                Avon Planet Spa Greek Seas е един от най-готините продукт от спа сериите, защото не само че почиства и премахва мъртвата кожа отлично, но и ухае супер освежаващо и морско. А и тюркоазените частици от екстракт алгае (водорасли), го правят да изглежда като скъп продукт. Този заедно с маслиновия и Минералите от мъртво море, са ми вечни фаворити!


                   Мицеларната вода Sensibio на Biodermа няма нужда от похвали. Върши отлична работа и е нежна към чувствителната кожа. Цената обаче не е по джоба на всеки, така че розовата на Garnier или пък Mixa, вършат добра работа. Розовата вода на Rozeda за мен бе стандартна. Напоследък не виждам някакъв ефект, затова и съм спряла употреба за топлото. Тоника с витамин Е на The Body Shop не можах да му хвана смисъла, нанасям с тампон след почистване и преди крема. Хидратира ли достатъчно не знам, но често бях с мазен нос сутрин.
                   Няма да повторя и измиващ продукт на Nuxe скоро. Този крем с рози нито сваля грим изцяло, нито пък е толкова нежен към кожата. За очи изобщо не става. Ако искате просто да измиете лицето от нечистотиите да, иначе тц. Rose Water Jelly cleanser е от немска дрогерия, така че тук едва ли може да се открие. Ухаеше сладко на рози и пудра, измиваше прилично и не дразнеше очите ми. Ако го имаше при нас, с удоволствие бих подновила.


                   Серията с алое вера за 24 часа хидратация на Bergland е интересна и с удоволствие измазах околоочния, а от пяната имам още малко. Измива отлично, само на очите ми щипе и трябва да внимавам. Крема през зимата ми беше ок, доста добре се отразяваше - подхранва, но ми остана малко и сега нямам как да ползвам предвид жегите.


                  За сухи и груби петички, този крем на Oriflame с 10 % уреа ми е голям любимец. Много е мазен, но действа само след 2 нанасяния и през зимата не го заменям. Спрея с мента и алое ползвах през топлото и последния месец довърших. Пръсках вечер след душ, освежава и охлажда - глезотия.


                   Не помня дали съм ви показвала това масло на SNB с мед и бадем, но беше приятно. Не е силно подхранващо и ако често миете ръцете си, ще трябва и да се мажете по няколко пъти на ден. Не е мазно пък и ако го оставите на бюрото си, върши работа и не цапа.
                    За пореден път ще кажа, че спиралите на Avon не са ми любими. Тази извиваше, удължаваше и придава хубав обем, но след месец започва да се рони по малко, а след два много. По два пъти на ден се налага да чистя прашинки. При намаление са 10-ина лева и не ги оправдават. Топ лак с гел ефект от Марк серията е голям мой любимец и съм изхабила не знам колко бутилки. Последната нещо се отдръпваше и напукваше, дано не са променили формулата. Околоочния от Bio beauty серията на Nuxe ми се стори слаб, но всъщност върши работа и за млада кожа между 25 и 30, е ок. За бръчки не очаквайте да работи.


                   Двете кремчета на Avon True много ми допаднаха като усещане, аромата и бих си взела в пълен размер. Японската серия Mission трябва да се ползва в комплект според мен, за да се усетих ефекта й. Само от тестери ми е трудно да преценя ефективна ли е. Diamond Cellular на Орифлейм е добър крем, но нищо впечатляващо. Има леки частички. Bubbly mask на Funtime beauty е страхотна! Супер яки балончета започват да бълбукат по лицето, почиства без да изсушава и кожата е като бебешка след употребата й.


                  Дезодоранта на Today Pink Flower ми вършеше работа в по-хладните дни, но сега нищо не ме спасява. Аромата е сладък и малко силен, ако обичате сладки ще ви хареса. Аз предпочитам по-свежи и леки. Серията Pretty *Flormar е спряна, а това червило P312 е едно от любимите ми розови. Кремообразно, плътно и си го носех през всеки сезон. Същото беше и с Aura Absolute Matte Ring a bell. За нещастие смениха цветовете и този вече го няма, а толкова добре стоеше. Розово коралово и с чудесна трайност!


                  Коректора Oriflame The One Everlasting е тънък и с рядка формула, не е от най-покривните, та се налагаше да нанасям по два слоя. Разнасяше се по-бавно, защото трябва да не слагате  много продукт и в същото време да го преливате добре. Та бавен и не особено ефективен за тъмни кръгове. Не се събира, но не ме удовлетвори. За сметка на Faberlic Moisturizing Foundation Cream, който за сухата кожа се оказа чуден. Лека покривност и лицето изглеждате с много здравословен вид. Няма матов финиш или пък мазен, така че беше идеален завършека. С лека пудра отгоре за дами с минимални недостатъци, мисля че е чудесен! Прахообразната пудра на Vivienne Sabo също е любим мой продукт. Добра фиксация, матов финиш без да стои изкуствено и почти целодневна трайност. Супер икономична и си оправда парите.
                  Avon Anew Ultimate Day & Night взех за майка ми, но по случайност бях поръчала и минита зимата, та и аз си имам. Оказаха се толкова хубави, че веднага щом приключиха тези опаковки, поръчах нови. И двете харесахме много кремовете, та заедно със Supreme в черното бурканче, мога да препоръчам горещо за зряла и суха кожа.


                  Богата формула, луксозен аромат, перфектна хидратация и подхранване, без да са мазни и да лепнат. Дневния има SPF фактор, така че нямам какво повече да кажа. Бурканчетата са тежки и за цената си от 15-тина лева при намаление, не мога да искам повече.


                  И в това малко сладко бурканче се крие още един дългогодишен любимец, който купувам за трети път и отново ще подновя Nuxe Reve de miel. Струва 20 лв, ще кажете много е, но буквално го използвам по 3 години и това специално си бяхме поделили с приятелка. Нужно ви е супер малко, а сутрин по устните има още. Чудесна основа и за матови червила, подхранва и омекотява!


                  Малко за дома - ароматизатор Air Wick Winter Berries, който беше с дефектен пулверизатор и се наложи да пръскам като дезодорант. Ухаеше на свежи червени плодове, поръсени леко със захар. Не беше натрапчив и ми хареса. Водата за ютии ми върши чудна работа, защото освежава дрехите и изгладени известно време след пране, се усещат като току що изпрани. Знаете че съм доволна от Paradontax Ultra Clean и винаги имам от нея в банята. Много свеж дъх и гладки са зъбките след нея. А водата на Eludril ползвам няколко пъти в годината по препоръка на зъболекаря ми. За възпалени венци върши чудеса само след 2-3 пъти.


                   И сега дойде ред на малко опитани шоколади, брашна и разни масла. Протеин пия рядко, но Haya Labs Natural Cacao ме спечели. Много хубав вкус и аромат на истинско какао. Малко по-сладък е, обаче си заслужаваше. Кокосовото масло заедно с еритритола взех от продавач от olx и съм доволна. Пека всякакви бисквити, сладки, кексове с тях, прави барчета или пък добавях от маслото при приготвяне на омлет, задушени зеленчуци и гъби с ориз, без забележка съм. Ако си търсите естествен подсладител, този е топ! Без калории и не горчи като стевията. Фъстъченото масло на Everbuild е гладко и не само върху оризовки, овесени ядки с мляко, но и последното останало направен на бонбони с шоко капки и ядки, бяха трепач!


                Тези барчета Hungry Not с протеин и овесени + сурови ядки бях си взела от супермаркет в Гърция. Кутията струваше около 2-3 евро. Не ме впечатлиха и като цяло вече въобще не купувам подобни. Само ако пътувам и няма какво да хапна, а ми се яде сладко примерно мога да направя компромис, но вече рядко оставям без приготвени подобни нещица. Предпочитам да си направя аз.


                 Харесвам чайовете на Dogus и Dogadan, но сега сме ограничени в пътуването и няма как да си набавя. Form с кайсия ми хареса доста и с удоволствие ще купя пак щом отворят границите и отидем на шопинг. Напомня черен чай, но е много приятен и не горчи. Кайсията се усеща, та без забележка съм. А Teekanne Hol Dir Kraft е страхотна мента и откритие на мъжа на приятелка - немец, който мори Нутела, Сникърс и горещи шоколади. Щом той го е одобрил, значи си представете! :)


                  Althaus Fancy Chamomile е чудесна лайка, а и като цяло чайовете на тази марки са страхотни. Пила съм Rooibush Strawberry Cream и запомних че трябва да си купя непременно. Толкова силно впечатление ми направи. Кутията обаче е 10 лв, та поради тази причина малко съм задържала. Ahmad Tea Mango & Lychee е с деликатен и ненатрапчив плодов вкус, не е силно ароматизиран и затова ми допадна. Цяла кутия обаче не бих си купила.


                   Teekanne Pure Lust не ми е любим. Леко киселяв и малко сладък, комбинацията не е най-успешната. Същото важи и за Dogadan с вкус на ябълков тарт, който е супер разводнен и излагация за марката. Комбинацията от ябълка с боровинка обаче ми бе много любима. Супер ароматен и ободряващ. Канелата им също е страхотна, силен и сгрябащ в студените дни. Зеленият им с ананас и той е чудесен! Със сигурност лятото като студен с лимон ще е много приятен. Lord Nelson Rooibos Tee с мед е типичния есеннозимен чай, защото хем стопля, хем меда успокоява раздразнено гърло и в същото време е сладък. Яд ме е, че при нас не вкарват подобни интересни лимитки. Перфектна форма на Биопрограма с роза е билков, но с тревисти нотки и не всеки ще го одобри. Аз пия много чай, така че не ме изтормози. Не знам дали бих повторила обаче.


                 А сега ще ви изкуша с няколко хубави черни шоколада. Едни от най-любимите ми са 85 % какао на J.D.Gross, която е марка на Lidl и Billa Premium Fine Dark Chocolate. Плътни, маслени и с наситен вкус на хубаво какао. Лошото е, че Лидълския е в кашон с други видове и често липсва на стелажа. Другия пък е близо 4 лв, та когато има намаление на група си купувам. Cachet Peru 64 % взех от Кауфланд и също е добър, по-тънък и хрупкав, с повечко сладост и въпреки това е вкусен.


                 Хубавите черни шоколади търсете да са с около 30-32 гр въглехидрат на 100, а дори под 20 нетни ако са още по-добре!


                 От Deluxe серията на Лидл Dark Chocolate със сушени ягоди и малини беше доста вкусен, но и сладък. А аз съм отвикнала определено на такава сладост. Ако вие харесвате с повече захар, ще ви допадне. Rioba Dark Chocolate 57 % с аромат на круша и парченца бадеми е сходен. Ядките хрупат приятно, а крушата се усеща много приятно и е ок, но отново по-сладък за мен. Lidl лоши шоколади от тези по-луксозните нямат, та и 32 % La Speciale с цели бадеми е сред тях. Поради споменатата причина вече избягвам да си взимам. Имат много захар, а аз предпочитам с повече какао и какаово масло. :)


                  Червеният Lindor не е нещо непознато, но го показвам поради друга причина. Често се споменава че предлаганото тук, не е със същото качество като в чужбина. Братовчед ми работи в Германия и до тях има завод на марката, та 2 години подред ми носи и честно казано не намирам разлика с купените от България. Baileys Salted Caramel Bar е млечен и с вкус на солен карамел, но не знам дали при нас се предлага. Интересен и доста приятен, не е суууупер сладък. Ако харесвате подобна комбинация и го откриете някъде, опитайте. Същото важи и за Pergale Dark Beetroot, който със сигурност ви изглежда необичен и странен. Обаче е много готин, защото парченцата цвекло хрупат леко и придават свежест, което пък омекотява сладкото. Струва около 2 лв и не съжалявам че опитах. Направете го и вие. :)


                   Последното ми бюджетно откритие е Roshen Brut Chocolate 80 %, който при намаление купувам за около 1,30 и препоръчвам! Има само 23,2 гр въглехидрати, маслен и с наситен какаов вкус (43 гр мазнини), та си заслужава. В Била и Кауфланд се предлага. ION Dark е от черните шоколади, но с повече В и сладки. Ако искате какао и мазнини, не е за вас. :)


                  Не бях опитвала шоколади на Koleff и миналото лято една читателка ме зарадва с два от тях за рождения ми ден. Много приятно изненадана останах, защото толкова хубав млечен не съм опитвала не помня от кога. Не е от онези, които се топят като сметана, а хрупкав и плътен. Специално този с парчета фъстъци и сушени череши, е необичаен и ме спечели. Не беше много сладък и факта че е български, още повече допринесе за удоволствие. :)
                  The Art Chocolate, който е без захар, не ме грабна особено. Има доста въглехидрати (56 гр на 100), сладък е и на вкус не е нещо впечатляващо. За разлика от него, немските на Tchibo Venezuela 43 % какао и Ecuador 79 % са супер. Хрупкави, маслени и плътни, кеф ми доставиха.



                  За шоколадите на Nestle 60 %, 73 % и 80 %, както и Ulker 80 % Bitter, съм говорила много. Винаги се зареждам като ходехме в Одрин, но запасите ми взеха да посвършват. Удобни са заради опаковката, един спокойно ми стига за зареждащ ден или да направи малък сладкиш. Millenium Dark & Mint е интересен, марката има много добри шоколади с висок % какао, но се и намира трудно.


                  Кокосовото брашно, масло и брашното от рожков на dragon са ми вечни любимци и винаги имам в шкафа. Ползвам ги в сурови браунита или бонбони, печени кексчета, палачинки и цените са прилични. Бадемовото брашно на Lidl за жалост пускат само по Коледа и много ми липсва, а е най-изгодно и с нетърпение чакам да заредят отново. Калифорнийските им бадеми са в редовния асортимент (сурови) и обичам да си хапвам като междинни закуски.


                   Ritter Sport Mandel Quinoa 50 % какао е веган тъмен шоколад с киноа и бадеми, който не само изглеждаше, но и бе вкусен. Не бях опитвала с киноа досега, хрупа супер яко, но и сама бих опитала да направя. Виждам че българските Benjamissimo са пуснали, но с ягода. А от Cocoa Selection имам и другите два, наистина са добри и си струва да се опитат. Само с 4 съставки са! Loacker Raspberry Yoghurt ми хареса, макар да не очаквах, но успях да хапна 3 блокчета и дадох на другарче. Топи се в устата, но ми дойде сладичък. :)


                 Веган вафличката на Family Coconut е с крехки кори, страхотен кокосов крем, но състава не е най-приличния. За тези пари предпочитам Лимецката с кокос на Ecosem. Другата им с тахан и нуга опитайте също. А има и нова с боровинка, която също е..... ммм! Livity са ясни - за мен са топ!


               Е, това бяха моите последни празни опаковки, които изхвърлих с удоволствие. Така се бях затрупала, че коша преливаше. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар