петък, 3 януари 2014 г.

China Glaze Mistletoe Kisses

    Дълго време преди около 3 години се дърпах от глитърите и лакове с подобни завършеци. Бях доста "консервативна" в това отношение. Носех едно и също, бледи и почти незабележими цветове. За неони и "натрошени играчки" не можеше да става дума. Малко по малко обаче от форума и моя приятелка започнах да харесвам и нося. Сега мога да сложа всичко, стига да ми отива цвета и да се възприема с него. Точно така се случи и с Mistletoe Kisses. Струваше ми се странно зелено с тези сребърни частици, но в момента е най-любимия ми коледен зелен лак и като цяло един от любимците ми в немалката колекция.


    Част е от коледната колекция за 2010 г. и сега разглеждайки суочовете и на останалите от нея, честно казано всички са хубави. Има някои, които не са толкова интересни и заслужаващи си, но като цяло бих ги носила до един.
http://www.scrangie.com/2010/10/china-glaze-tis-season-to-be-naughty_18.html

   Mistletoe Kisses покрива на 2 слоя, клони към рядка консистенцията и все пак няма проблем с нанасянето. Гладка е дори без топ лак, с него обаче става стъкло и има много хубав блясък.


    Времето за съхнене зависи и от основата, която сложите. Аз нямам проблем с това.
Трайността му при мен е много добра. Миналата Коледа изкарах 4-5 дни без пазене и накрая го свалих, защото беше израстнал. Тази година ноктите ми не са в особено добро състояние - цепят се и се чупят, но отново на 3 дни беше без поражения. Преди време лаковете на марката ми бяха супер нетрайни, явно зависи и от конкретен цвят или завършек.

    Все още се намира лака из ибей на нормална цена. В България мисля че е изчерпан или поне миналата Коледа го нямаше при вносителите. Преди това е бил намален на 7 лв. Аз се сдобих с цяло шишенце, благодарение на мила съфорумка. Не ми стигаше малкото количество, което ми изпрати приятелката ми. Прекалено хубав е, за да остана с него.




    А на Вас харесва ли ви и носите ли зелено по Коледните празници?



2 коментара:

  1. Честит Имен Ден и тук!Да си жива и здрава!
    Страхотна чайна си показала, направо ме изкушаваш утре да притичам да си купя една точно такава!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти.
      Точно тази Чайна е наистина страхотна и си заслужава много. Необикновена и интересна е. :)

      Изтриване