събота, 27 февруари 2016 г.

Нови продукти за кат. 4,5 и 6 - Oriflame

     Снощи се състоя представянето на новите продукти на Oriflame за каталози 4,5 и 6 в град Стара Загора. Водещи презентатори бяха изпълнителния директор на фирмата за България, Милен Бонкалов и топ гримьора Кирил Чалъков. Говориха главно за новата серия в категория "Грижа за кожата" под името NovAge, чието мото е: "Не са важни годините, важно е как ви стоят!", тоалетната вода Love Potion Secrets и аксесоарите към нея, няколко продукта от декоративната козметика и попълнения в серията North за мъже.




       Като цяло не останах особено очарована от събитието. Продуктите бяха изложени само за "фон" и нямахме възможност да ги пробваме и разгледаме отблизо. Презентираха почти изцяло за NovАge и бизнес целите, свързани с нея. Създаден е нов патент, който не може да се използва в близките 2 години от друга марка и можем да се докоснем до него единствено чрез NovAge на шведската марка (забравих му името). Има 3 възрастови категории, като всяка една съдържа по няколко стъпки:
       1. почистване - с тоалетно мляко и тоник
       2. грижа за околоочния контур
       3. допълнителна грижа - серум
       4. дневен и нощен крем
 





      Трите им моделки минаха да напръскат в залата с парфюма и онези, които стояха по в края на редовете, успяха и на кожа да усетят. С бяла ягода, бял шоколад и бели цветя е. Ягодата изпъква най-вече, като потопена в бял шоколад и с лек цветен акорд. Не е типичния компот. Ако харесвате горски плодове в парфюм, леко захаросани, този ще ви хареса.


      Освен халата, топа и боксерките, момичетата носеха и бижута, които демонстрираха.





      North Arctic Pro Defense беше представена от един млад мускулест младеж. Това беше най-доброто от цялата вечер. :D




      От декоративната козметика, очакваме матови червила Giordani Gold, някаква писалка/ флумастер за вежди, устойчив фдт и спирала The One. Друго май нямаше.




       Суочове - не са ми много матови на мен тези червила.


      Ще има и нов серум за стягане в областта на корема и гърдите.


     Чалъков ги представи по забавен начин. Даде съвет преди 8 март да се мажем, за да не се излагаме като си свалим горнището. :D




     Другото ново са 2 приложения за смартфони и таблети. Едното е за грим "Make-up Wizzard". Можете да се видите в различни цветове. Второто е "Order Pad" и е за консултантите, за да не пишете на хвърчащи листчета поръчаните ви в движение продукти, а да запаметявате в профила си с номера и да го прикрепяте директно към поръчката си.


     Наградиха най-добрите по продажби, с екипи и бъдещи златни директори. Милен Бонкалов сподели, че Орифлейм е на 2 място по продажби в цяла Европа и че е раздала 5 млн лева през 2015 год. Споменаха и за програмата Wellness за здравословно хранене, че помага за намаляване на кг при хора с надномерно тегло и на онези, които са в добро здраве, да бъдат по-енергични и съсредоточени.




        Общо взето презентацията беше от полза, за онези които искат да печелят и да градят кариера на базата на продажби от козметика. Откъм реклама, моето мнение е че Ейвън са класи над тях. Не говоря само за внимание към блогърското общество, а за рекламните кампании по медиите и форумите, игрите в социалните мрежи за потребителите и подаръците за представителите, островчетата и щандовете по моловете. Орифлейм в международен план според мен не се представят на нивото, което казват че държат и на мястото, което са по продажби. Много трудно съм намирала снимки и отзиви за някакви нови продукти. Досега не съм виждала в някоя страна да са организирали събитие, подобно на евентите на Essence и Catrice. Не знам само аз ли наблюдавам такава тенденция? В 21 век козметика успешно не се продава само по картинки! Такова разнообразие от марки има вече, които са леснодостъпни....
        На излизане от залата раздаваха мини брошурка и по една мостра на крем от Novage за най-възрастните (Ultimate Lift), която на мен няма да ми е от полза. Да не говоря, че лелките тичаха да вземат с шепи, че видиш ли с 5 мостри ще успеят и ще се подмладят. Въобще не си помисляйте, че съм очаквала да ми раздадат торбичка с продукти. Отидох да видя и пробвам продуктите, но явно смятат за ненужно това. Аз в интернет на картинки съм ги разгледала отдавна. Как очакват да се купуват, като напоследък дори и мостри си спестяват да пускат в продажба? Чалъков не гримира нито едно момиче, а само говори. Очаквах да го видя в действие, но с чакането си останах. Звуча много негативно, но всичко беше представено като една приказка за мен, която продължи около 2 часа и след това се върнахме към реалността.

         Всички снимки на руски съм взела от oriforum.net. Там след за новостите от години.
Тези продукти не бяха представени, така че нямам представа в бъдеще ще ги има ли и тук.



                                          Innocent White Lilac

сряда, 24 февруари 2016 г.

Маски и скраб в сашета - Freeman

      След маската с ягода и шоколад, която много харесах, постоянно се оглеждах в другите продукти на Freeman. Факта, че опаковките са 150 мл и супер икономични, ме отказваше да купя каквото и да е. Трябва да ползвам само една тубичка цяла година, а аз обичам разнообразието и да имам няколко маски под ръка. Но при една поръчка от парфюмо, видях сашета на някои видове и си избрах 2 маски с ексфолиант.


       Доста четох и от отзивите ми се струваше, че тези са най-подходящи за мен. Отворих първо черната - с въглен, Charcoal & Black Sugar Polishing Mask. Аромата й е особен, но не е силен. Сякаш има химическа нотка, като е много лек обаче и не дразни. Текстурата прилича на захарните скрабове на Рефан. За мен е нищо общо с маска. Нанасяйки, не можете да покриете плътно лицето като с нормална маска, защото се рони от захарните частици и при разтъркване разбирате че сте прекалили. След престояване с нея (5-10 мин) е хубаво да ексфолиирате преди да отмиете.



      За нежната кожа на лицето, продукта е много груб и дращи. В зоната около носа, дори ми се зачервява и като цяло ми е дискомфортно. Сашето ми стигна за 2 пъти. Ефекта е мека, гладка и почистена кожа. Нищо, което да не мога да постигна и с друга, по-щадяща маска. Иначе не изсушава.




        Откъм състав не мога да кажа как е, но категорично не бих закупила и препоръчала. Нито аромата, нито текстурата са приятни, за да преглътна ефекта й. Ако имате възможност, купете си такова саше и тествайте от него. Повече количество от това, което виждате на лицето ми, не е нужно.


     Следващата маска е ензимната с ананас, Facial Enzyme Mask Pineapple. Много бледожълта е на цвят, като сърцевината на неузрял ананас и има едва доловим аромат на плода. Текстурата прилича на много фин пилинг. Нанасяйки я обаче е като гел маска. При отмиване е приятен ексфолииращия процес, но не прави нищо друго. Стоя по 10 минути с нея и сякаш не съм ползвала маска, а съм измила лицето си с вода. Напълно безполезен продукт. Стигна ми за 3 пъти опаковката от 15 мл.



       Остана скраба с грейпфрут - Facial Exfoliating Scrub Pink Grapefruit. Това ми хареса и бих купила в пълен размер. Текстурата е течна, усеща се като гел с екфолииращи частици, но всъщност е много фин и ситен скраб. Ухае леко и ненатрапчиво на грейпфрут, едва доловимо. Чудесен е за употреба всеки ден. Обичам сутрин да си мия лицето с него, за да сваля нощната грижа или просто да освежа лицето си. Прави мека, гладка и подхранена кожата. Не изсушава.


      На цвят е много бледорозова. Имам още от него, този продукт се оказа най-икономичен от трите. Вероятно ще ми стигне за десетина пъти.


      Радвам се, че ги пробвах и не се нахвърлих на големите опаковки. В бъдеще някога пак бих купила от шоколадовата маска. Тя ми остава любимата.
       Гледам обаче наличностите в момента, почти всичко на марката е изчерпано. Не съм проверявала скоро, та не знам ще имат ли зареждане. Но пък ги има в енцо.