четвъртък, 2 януари 2014 г.

Radiant Lasting Shine Nail Color No. 150

   Честита нова година, момичета!
   Бъдете здрави, много щастливи и обичани! Вървете с високо вдигната глава и вярвайте в себе си и доброто. Нека 2014 да е по-успешна от предходната година.

 
                         Желая ви много нови козметични придобивки. :))


    Коледа отмина, но някои от нас се радват още на маникюри с такава тематика. :)
    Днес ще ви покажа моя маникюр за този празник. Не ми остана време да го покажа тогава, а и исках да видя колко дни ще издържи лака.
    Взех си го от съфорумка миналата година. Тя си го беше купила от Мория, но т.к. на мен много ми хареса, го платих и стана мой. :)


   Радиант, доколкото знам е професионална марка към Севънтийн (гръцката)
http://seventeencosmetics.com/en/ , но не съм открила техен сайт досега.
Друго нямам на марката за момента, от лака обаче останах доволна макар да очаквах обратното.



    Цвета е много интересен блестящ - от типа на Zoya Tomoko & OPI My favourite ornament, бежово злато за мен, ако изобщо може да съществува такова определение. За тези от вас, които не харесват и не носят пясъци, би бил чудесен. Аз съм фен и на двата вида завършеци.
Първия слой на Radiant No. 150 е доста прозрачен и очаквах да ми се изправи косата т нанасянето, но уви. С втория покри нормално. Рядък е, но с мъничко потупване всичко е точно. Съхне малко по-бавно, с бързосъхнещ топ съкращавате малко от времето. Очудващо ми издържа 3 дни, като го свалих с тук там оголени връхчета, а ноктите ми в момента се цепят и чупят постоянно (не знам каква е причината). Въобще очаквах да е много зле предвид състоянието им, но останах доволна. Блясъка не помътня. Не съм си пазила ръцете по никакъв начин. Цената му е 11,50 лв.



    Освен в Мориа, предполагам можете да го октриете и в други магазини, предлагащи марката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар