неделя, 5 август 2018 г.

Malinka Pop Milky Evolution Gel 214

              Malinka е италианска марка за декоративна, бяла и козметика за коса, която вече има няколко магазина в София, а от този месец и в Стара Загора. Разбира се, не пропуснах да пробвам лаковете. Друго не успя да ме грабне. Серията "Pop Milky" бях харесала от един цвят от маникюра на съфорумка. На живо за съжаление едва си избрах цвят. Само розови, телесни, в червената гама и по един жълт, син и зелен, имаше и някакви тъмнолилаво и бордо. Аз взех класическо червено.



             Лака е с широка плоска четка и се нанася много лесно. Текстурата му е желе и се плъзга като масло. Покрива на един слой дори, но за дълбок и по-плътен нюанс, са необходими два. Прозрачност пак има, обаче желетата са такива.
Има невероятен блясък и е красиво червено. Минусите, които аз намирам са два - трайността при мен е много малка за съжаление. За няколко часа бяха лъснали белите връхчета, а нанесох топ с гел ефект. Износи се и блясъка му след ден. Освен това съхне бавно. Пет минути след нанасянет беше все още мек.


             Реалния цвят е на първата снимка, но на определена светлина изглежда по-светъл и към коралов.


Трайността знаете че е много индивидуална и при някои дами казват издържа 3 дни и го свалят, защото им е омръзнал. Но за цената от 7,90 лв, аз не го намирам за нещо уау.


Няма коментари:

Публикуване на коментар