сряда, 18 май 2016 г.

Oriflame - нови продукти от кат. 7

      Миналата седмица в петък успях да разгледам някои от новите продукти на Орифлейм и предвид новите течни матови червила, реших да направя кратък пост с впечатления.


      От The One Lip Sensation Matte Mousse тествах цвят Satin Rose и съм разочарована. Два пъти нанасях, защото бяхме на заведение и хапвахме, но и двата пъти, го изядох доста бързо от средата. Цвета да речем е плътен, но не се нанася равномерно и при повтаряне, се изтрива и трябва да се напластява. Стоеше някак на "бабунки" (трохи) върху устните ми и хич не изсъхва като матово, а по-скоро няма блясък. Има лек аромат на нещо плодово с ванилена нотка. Иначе е меко и комфортно, но за мен това не е матово червило и храната го изтрива много бързо. В пъти по-добри и ми харесват Absolute Matte на Aura и са на половин цена.






    Цветните спирали Very me не са никак лоши за цената от 3,50 лв.. Нанесох по един слой над черна и стоят добре, цвета им се вижда и удължиха идея повече, от това което бях постигнала с моята.



      Новият парфюм Womens Collection Innocent White Lilac ми хареса. Ухае логично на люляк, но има леко сапунена нотка. Типичния аромат за сезона е и със средна трайност. За тази цена е екстра. Пръснах в 18 часа и до 22 се усещаше. След това се къпах и едва ли е останал.


       Бижутата "Breezy" не са много зле, но изглеждат евтини за моя вкус и око. Харесаха ми само едните обеци - с три камъчета. Другите са ми като за лелички. Поне камъка да беше бял и да не се виждаше държача.


        Пръстена е уж метален, но сякаш е с ластик (разширява се).





       Очилата Dots ми харесаха, но аз съм свикнала да нося по-малки и имам чувството, че приличам на мухата цеце. 25 лв е цената им.



       Пареото е от някакъв евтин плат, просенен, за който не бих платила и 5 лв. А реално е 30 в каталога. За 3 пъти по-малко пари бихте купили много хубав шал.





       Не съм отваряла мъжките крем и околоочен, както и депилатоара да ги гледам, но и такива продукти трябва да се ползват поне 4-5 пъти. С проба не може да се каже нищо. 

        Това е, което успях да видя. Най-много ме вълнуваха червилата и парфюма. Радвам се, че не харесах нищо за покупка и спестих пари за нещо по-готино. ;)

2 коментара:

  1. Очилата ти стоят много добре. Красива си :)

    ОтговорИзтриване
  2. И според мен очилата ти отиват.
    Имаш покана от мен да се включиш в тага - http://vsichkozaneq.blogspot.bg/2016/05/25.html

    ОтговорИзтриване