сряда, 17 юни 2015 г.

Avon Advanced Techniques Moroccan Argan Oil

      Още когато се появи серията по каталозите, си поръчах няколко продукта от нея и писах в отделен пост за тях, но реших да направя update в нов, защото вече имам по-голяма база за сравнение и по-дълъг опит с тях.
      Шампоана и балсама не ми навредиха - изсушаване, пърхут или допълнително омазняване, но не ме и впечатлиха с нищо. Шампоана не виждате на снимката, отдавна съм го изразходила и не ми се вземаше нов. От този клас предпочитам на Pantene. Същото е и със терапията, която прилича на олиата и аз лично ползвам за краищата след измиване. Слагах буквално по една шепа и не виждах ефект - омекотяване, допълнителен блясък или изглаждане. С или без, нямаше видима разлика. И 2 приятелки я ползваха, едната с често третирана коса - потвърди моето мнение, другата с нетретирана - неутрално. L'oreal Extraordinary Oil при нея се отразява страхотно. Странични хора из интернет пространството пък писаха, че слагали по 1-2 помпички и им идвало супер тежко, омазнявало. На мен ми беше много странно това, другата крайност, но явно зависи от коса и при много тънки и лесно податливи да е такъв ефекта.


        Маската за коса също не успя да ме впечатли. По половин шепа нанасям, обилно по дължините, стоя 5 минути и изплаквам, точно като терапията - не забелязвам допълнителна грижа. И се насилвам да я изразходя в момента. Нито аромата и ме грабва, не мирише зле, но не ме плени или ми писна вече.


       Спрея за блясък беше единствения продукт от цялата серия (само терапията в тубичките не съм пробвала), който ми хареса и имаше ефект върху косата ми, особено след дълбокопочистващ или шампоан против пърхут, които измиват косъма до скърцане. След него косата и видимо бляскава, жива и мека. Много е икономичен, пръскам по 5-6 пъти и ми стигна за година, ако не и повече. Сега съм в чуденка дали пак да си го взема или да пробвам нещо друго. По вероятно ще избера друг подобен продукт, защото не го и виждам в каталозите вече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар