сряда, 29 май 2019 г.

Честит рожден ден!

         Здравейте приятели!

         Тези от Вас, които ме следят редовно и са наблюдателни, знаят че на този ден преди 6 години реших да започна една нова страница. Идеята ми беше да показвам маникюра си и когато имам желание да говоря за козметични продукти, но днес е обратното. Споделям повече за всички други мои хобита, а напоследък маникюра ми остана на заден план. Знаете как е обаче и че интересите на хората се менят непрекъснато. Хубаво е да се вслушвате и да правите онова, което ви носи удоволствие. За щастие, не съм зависима от марки и кампании, затова продължавам да бъда точно толкова искрена, колкото съм и в реалния живот. Не мога да кажа на черното бяло. Виждам че се оценя и затова не смятам да променям това.
           Sapphire Eyes and Rubin Lips навърши цели 6 години, а времето мина неусетно!


         За да изкажа благодарността си, а и на празник се подарява - една от Вас ще получи тази кутия, пълна с подбрани продукти от мен. Всички са пробвани многократно и са ми любимци. Затова и взех за играта от тях. Надявам се и на късметлийката да й харесат!

          Както беше и в предходната игра, тук също няма да разкривам всичко вътре. Елемента на изненада няма да е истински, ако знаете какво ще пристигне. ;)


             Имам няколко простички условия за записване или по скоро въпроси:

             1. Кой е най-често използвания от Вас продукт?
             2. Гримирате ли се през лятото и каква е ежедневната ви визия?
             3. Имате ли някакви препоръки към мен?

            Оставете ми мейл или следете поста тук /фейсбук/ след края на giveaway, за да разберете дали сте спечелили. Играта ще продължи до 10.06 и на 11.06 ще изтегля победителя.
            Ако живеете в чужбина, ще се наложи да ми оставите адрес в България, на който да изпратя наградата. Желая ви успех и много слънчево лято!

             Честито на победителката - Maia Georgieva! :)

             В момента тече още един гив, но на фейсбук страницата на блога. Имате още 3 дни да се запишете за участие и в него. Там с любимата ми Ирина от Gancini подаряваме 2 от невероятните й ароматни свещи. Ароматите подбрах аз и се надявам да останете доволни, колкото съм и аз. Не само външния вид, но и уханието което се носи от тях, е меко казано фантастично. :)

27 коментара:

  1. Най-често използвам кремове и маски за лице. Военнослужеща съм и слагам само спирала и гланц за устни.

    ОтговорИзтриване
  2. Най -често използваните от мен продукти за измивен гел за лице,крем за ръце,боди скраб,като в последно време залагам на натуралната козметика.
    По принцип се гримирам рядко,но когато го правя използвам сенки,спирала и червило.
    Знам,че не си фен на натуралната козметика,но ще се радвам,ако представяш и такива продукти.Обожавам постовете на тема похапваха.

    ОтговорИзтриване
  3. Най-често използваните продукти от мен са: мицеларна вода, измиващ гел, хидратиращ крем, слънцезащитен крем, спирала и червило. През лятото нося грим, но много лек, следвам принципа less is more. Честит рожден ден на блога, пожелавам ти още много вдъхновение и интересни постове! ��

    ОтговорИзтриване
  4. най-често ползваният продукт е балсам за устни и спирала за очи на второ място.
    2.Лятото залагам на нюд грим и по-ярки червила като кораловите.
    3.Да продължаваш да си толкова искрена, изчерпателна и позитивна.
    veselina861@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Най-често използвам розова вода и хидратиращ крем за лице. В ежедневието не се гримирам, само за поводи.
    Много харесвам стила ти на писане, така че продължавай в същия дух.

    magi.uk1990@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Най-често използвам измиващ гел за лице,тоник,хидратиращ крем.
    Лятото не се гримирам-само глас или червило.
    Моята препоръка е да пишеш по-често.
    sofi851985@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей! Най-често използвания продукт е спиралата за мигли, не излизам от вкъщи без спирала! През лятото почти не се гримира, слагам само спирала и балсам/червило, както и слънцезащитен крем. А препоръките са ми да останеш все така искрена и да споделяш твоето мнение за продуктите, както и да не се поддаваш на марките, които искат да напишеш задължително хубави отзиви за продуктите им. Ти си една от малкото останали блогъри, които го прави.

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей! Честит рожден ден на блога!
    1) Червило
    2) Гримирам се ежедневно - коректор, сенки, червило, спирала
    3) Продължавай все така! Блогът е супер!
    ina12_bg@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  9. Най-често използваните продукти са мицеларна вода,крем със слънцезащита,спирала и балсам за устни.През лятото почти не слагам грим,само за определени поводи :) Бих се раздвала на повече постове за пътувания и модни придобивки :)

    ОтговорИзтриване
  10. Най- често използвам мицеларната си вода и хидратиращия крем за лице. Лятото залагам на по-семплия и ненатрапчив грим. Спирала, очна линия и червило. Може би бих искала по-често да виждам нови постове в блога, Ивче.
    kati_kz@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Най-често използвам крем за лице, който вече е и със слънцезащита, гел за почистване и маски за лице. Лятото рядко се гримирам през деня, вечер когато излизаме задължително. Искам да те поздравя за постоянството през тези години и продължавай да си все така искрена и независима, това наистина се оценява.

    ОтговорИзтриване
  12. Ако става въпрос за козметика изобщо, най-често използвам продукти за под душа и измивен гел. От декоративната козметика - коректор.
    Ежедневната ми визия през годината няма особена разлика - коректор, спирала, нещо за устни (червило, молив, гланц, комбинация от тях), слагам и сенки, но не всеки ден. Залагам основно на течните сенки на Голдън роуз, които бързо разнасям с пръст, освен това са трайни.
    Препоръка км теб- ами просто си остани такава, каквато до сега - без всеки втори пост да е PR пратка, без да пишеш за едни и същи продукти, които са дъвкани по всички блогове. Харесва ми, че си искрена. :)

    mimi602@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  14. Привет Иве, честит рожден ден на блога ти, още много хубави и полезни статии очакваме занапред. На първия въпрос - какво най -често използвам...ами всичко. Предвид това, че ежедневно мия косата си и слагам грим от - до, не си представям живота без нито един продукт от любимия ми женски "арсенал". А всяка жена която обича, грижи и глези тялото, лицето и косата си, знае кои са те. При мен няма зиме, няма лете, няма рано сутрин...винаги съм гримирана - това е въпрос на личен стил и себеусещане. Препоръки към теб нямам, ти си чудесна млада дама, която ме радва с визия, със специфичния си изказ при писането в блога-прекрасен и омайващ за мен. Удоволствие е, да те чете човек. Продължавай, дерзай -все напред и нагоре. Много нови успехи ти пожелавам.

    ОтговорИзтриване
  15. 1.Най-често използвам мицеларна вода. Всеки ден, понякога повече от 2 пъти.
    2. Ежедневно позлвам само крем и коректор. Имам купища козметика, но не и достатъчно време да я използвам. :)
    3. Нямам препоръки. Харесва ми, че показваш всякакви продукти.
    nadiaaual@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  16. Ивче честит рожден на блога!С интерес чета всяка твоя публикация , много са ми интересни и изчерпателни.Пишеш толкова хубаво и увлекателно!Пожелавам ти най-вече здраве на теб и много вдъхновение !
    1. Кой е най-често използвания от Вас продукт? Спирала и бб крем.
    2. Гримирате ли се през лятото и каква е ежедневната ви визия?
    Да , винаги слагам бб крем , малко пудра , спирала , молив за очи и червило.
    3. Имате ли някакви препоръки към мен?
    Бих желала да пишеш по-често , но те разбирам , понеже работиш и това не ти е основното задължение.Но винаги като пишеш си струва чакането за нещо ново от теб :) Така че ти пожелавам да имаш повече време за хобито си и да ни радваш с нови публикации , особено такива с нови опаковки или изхабени продукти - те са ми любими!

    ОтговорИзтриване
  17. Най-често използваните продукти са спирала, червило и хайлайит. През лятото гримът ми е сведен до минимум - спирала и червило, хубав парфюм. Пожелавам ти блогът ти да продължава да бъде четен и посещаван все повече!

    ОтговорИзтриване
  18. Честит рожден ден на един от най-стойностните и интересни блогове!
    1. Кой е най-често използвания от Вас продукт?
    Червило
    2. Гримирате ли се през лятото и каква е ежедневната ви визия?
    Слагам много малко бб крем , червило и спирала.
    3. Имате ли някакви препоръки към мен?
    Не , всичко ми допада в блога - позитивен , интересен и многооого изчерпателен.

    ОтговорИзтриване
  19. 1. Най-често използвам измивен гел, розова вода и серуми.
    2. През лятото изполвам BB крем с висок SPF фактор, спирала, молив за очи, бронзер.
    3. По-често да има статии в блога.

    ОтговорИзтриване
  20. Най-често използваният от мен продукт е спиралата. Почти никъде не тръгвам без нея - отваря погледа и ми дава увереност! По принцип в ежедневието си не се гримирам силно - най-често използвам коректор, оформям веждите, спирала и ако имам достатъчно време и настроение си слагам контур и сенки за очи.

    Относно препоръките... на мен лично са ми много интересни статиите с пътуванията ти, та много бих се радвала да продължиш с тях. Иначе съм ти верен читател и много се доверявам на казаното от теб - изчерпателна и с подход към нещата. Пожелавам ти вдъхновение, с което да поддържаш блога, a той да ти носи щастие и удовлетворение.

    Гери,
    g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Честит рожден ден на блога.Нека това продължава да бъде твоето прекрасно кътче за козметика , пътувания и преживявания , които да споделяш с нас1
    1. Кой е най-често използвания от Вас продукт?
    Спирала
    2. Гримирате ли се през лятото и каква е ежедневната ви визия?
    Не се гримирам често , но използвам предимно спирала и бб крем.
    3. Имате ли някакви препоръки към мен?
    Да пишеш по-често :)

    ОтговорИзтриване
  22. Здравей! Честит рожден ден на блога! Пожелавам здраве и вдъхновение!
    Много харесвам блога ти и го следя с интерес. Чета редовно публикациите и много ми харесва стипът ти на писане.
    Най-често използвания от мен продукт е мицеларна вода на Еуцерин.
    Гримирам се през лятото, но поставям само малко ББ крем, спирала и очна линия.
    Искам по-често да пускаш нови постове.
    Целувки :)

    ОтговорИзтриване
  23. 1. Продуктът, към който посягам най-често е Glyco-A 10%
    2. Много рядко се гримира, само по специални поводи, така че ежедневната ми визия е дневен крем, слънцезащитен крем и слънчеви очила :)
    3. Нямам препоръки, прекрасна си каквато си, радвам се на всеки твой пост тук и във фейсбук.
    alex99 [at] abv.bg

    ОтговорИзтриване
  24. Честит празник! Продължавай в същия дух с много вдъхновение и свежи идеи да радваш нас, твоите почитатели, защото е истинско удоволствие да те чете човек. Харесвам те такава ярка, различна, идейна и при всичко това все така близка до читателя. А и някак се привързах до теб с годините, макар без да се познаваме.
    На въпросите:
    1. Откакто си купих продукти на Deciem, с тях май съм най-редовна. Особено що се касае до стъпките по почистваме и хидратиране на лицето - сега ползвам lactic acid 10% и marine hyaluronics.
    2. Лятото се опитвам да съм по-редовна със слънцезащитата, иначе пак залагам на коректор върху тъмните кръгове, очна линия и червило/гланц. Понякога ръж/бронзър.
    3. Харесва ми, че се отличаваш от масата - пишеш в разпознаваем стил, за неща, които наистина те вълнуват - което е ценно на фона на хиляди кухи постове за спонсорирани PR пратки. Харесват ми постовете с нови придобивки, разходките ти до нови и интересни места и обстойните ревюта на конкретни продукти, които често са ме засилвали към дрогериите... Радвам се на всеки нов пост от теб, продължавай все така!

    ОтговорИзтриване