събота, 8 декември 2018 г.

Изненада

            Наближават най-светлите празници и искам да зарадвам някой от Вас с подарък от мен. Подбрала съм няколко продукта, които се крият в зелената кутия и извън нея, но ще ги оставя като изненада. Няма да е истинска, ако ги разкрия и затова ще премина директно към условията за участие в играта.



             Споделете ми в коментар:

         1. Къде ще прекарате Коледа - ще пътувате ли или ще сте си у дома?
         2. С какво ще запомните тази година?
         3. Дайте ми някакви препоръки за блога - за публикациите, оформлението или пък снимките? Можете да ми кажете и кои са любимите ви постове или продукт, който сте открили през 2018-та. :)

              И разбира се - оставете ми имейл за връзка, за да се свържа с Вас, ако спечелите. В случай че не желаете да се вижда от останалите, следете тук или фейсбук страницата, където ще споделя след 10 дни кой е късметлията. Играта ще е отворена до 17.12 включително и на 18.12 ще изтегля един от всички записали се тук.
            

32 коментара:

  1. Нямам търпение да дойде коледната ваканция и да се прибера у дома при близките си! Това ще е моят най-ценен подарък -времето със семейството.Годината мина някак неусетно, но ще я запомня с много положителни емоции в личен план, първата годинка на детенцето ми, което проходи, проговори и тези негови големи успехи и първи крачки в живота. А относно постовете, харесва ми разнообразието и всеобхватността на темите - козметика, мода, маникюри, декорация за интереора. Изобщо старанието и времето, което отделяш си личи и го оценявям много високо! Пожелавам много здраве, щастие, късмет и много успехи през новата година! Продължавай да ни радваш с такива интересни теми. Весели празници! Хо хо хоо :)

    ОтговорИзтриване
  2. Както всяка година и тази ще сме вкъщи по празниците. Ще посетим само роднините, но това е пътуване на близо и няма да си причиняваме блъсканицата, бързането и нервността обзели всички по пътищата. Годината ще я запомня, че ме научи кои са важните хора в живота ми, научи ме да не си губя времето за неща, които не заслужават, а също и да мечтая на едро. Блога ти, както съм казвала и преди, е прекрасен, с удоволствие чета предимно темите извън козметиката, но като цяло не пропускам публикация, защото пишеш увлекателно, а снимките ти са много хубави. Пожелавам ти страхотни мигове по празниците!

    ОтговорИзтриване
  3. На Коледа ще бъда у дома със семейството си. Това се случва рядко заради естеството на работата ми и за мен ще е истински подарък.
    Тази година ще запомня със сбъднати мечти, беше здрава, успешна и щедра към мен, за което съм безкрайно благодарна!
    Блогът ти е един от малкото, които чета с истинско удоволствие. Винаги добре оформен, с перфектни снимки и приятен текст, в който няма нищо излишно, а ясни конкретни неща за ползваните продукти и много ми помага в моя избор на козметика. И за това ти благодаря!
    Препоръката ми към теб - усмихвай се! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тази Коледа ще прекарам със семейството и близките си, както всяка година.Ще пътувам до родителите ми и тези на половинката ми.
    Тази година ще запомня с мноооого работа, но и сбъднати планове, както и започването на детската градина на малкия.
    От теб черпя вдъхновение да отскоча до Одрин, но все нещо променя плановете ми, та чакам още снимки и покупки от там.
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Тази коледа ще бъда в къщи с любимите ми хора и ще бъде прекрасно.
    Годината определено ще запомня с това,че преобърна живота ми на 180 градуса и ме промени изцяло.
    Случайно попаднах на блога ти преди една година и определено бях много впечатлена,и вдъхновена за пазар в Одрин :) Тази година много ми хареса разходката ти до Италия.Успех от мен с пожелание за една незабравима Коледа и Нова Година изпълнена с много вдъхновение и незабравими приключения.

    ОтговорИзтриване
  6. Тази Коледа ще прекарам у дома със семейството ми и моя приятел.Ще запомня тази година с това ,че заживяхме заедно с моята половинка , направихме си хубава почивка на морето , намерих си хубава работа.Много харесвам твоя блог , следя го от доста време.Допада ми как подробно и интересно си пишеш публикациите , както и това че правиш прекрасни снимки.Най- любима публикация за мен е тази с която описваш поредното си пътуване до Истанбул.Пишеш толкова увлекателно , че мислено се пренасям там.Аз също съм била в Истанбул преди две години и много ми липсва отново да усетя атмосферата и енергията на този приказен град и се надявам скоро пак да имам възможност да отида там.Друго , което харесвам е публикациите с новите придобивки и изхабените такива , защото са винаги дълги и лично за мен изчерпателни и интересни. Пожелавам ти да прекараш една вълшебна Коледа , да имаш много хубава нова година , да си най- вече здрава , щастлива и още много нови придобивки и пътешествия! e - mail : ralica0610@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. Тази коледа е 2 та на моя син на 1.1 годинка е. Вече започва да разбира и ми е готино да украсявам повече и повече. Преди да родя украсявах по - късно и не ме радваше така. Сега и дядо коледа ще доиде имаме костюм на дядо коледа. Коледа у дома ще сме с мойте родители. Нова година на ресторант. Тази година нищо особенно козметично не съм открила .направих си микроблейдинг на веждите и кератинова терапия на косата от двете съм много доволна. Весели празници. Дано новата 2019 г е по - добра от тази. Успех на блога.

    ОтговорИзтриване
  8. Празниците ще прекарам у дома със семейството.
    Тази година ще я запомня с това,че спрях цигарите и се чувствам прекрасно.
    Много обичам да чета за пътешествията ти.Май си объркала професията,трябвало е да станеш гид 😀.Пожелавам ти през Новата година да пътуваш още повече.
    Обичам и козметични постове също.

    ОтговорИзтриване
  9. Празниците ще прекараме у дома със семейството :)
    Тази година ще запомня с всички прекрасни моменти с моята малка дъщеря :)
    Много обичам да чета за нови придобивки, особено от Одрин.

    ОтговорИзтриване
  10. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  11. Тази година ще прекараме Коледа у дома. Смятам да събера най-близките роднини на Коледен обяд,защото това ще ми е първата спокойна Коледа от няколко години,а и вече не съм толкова катастрофална в кухнята.
    Ще запомня 2018 с намирането на любовта и сбъдването на мечтата ми да съм доктор.
    Започнах да следя блога ти покрай постове относно Одрин в един форум. Публикациите ти относно пътувания освен че са ми били много полезни,винаги са ме вдъхновявали. Бих се радвала на повече такива ,включително и в България

    ОтговорИзтриване
  12. Коледа винаги я прекарвам вкъщи със семейството си.
    Тази година мина неусетно, но ще я запомня с пътешествието, което си организирахме през лятото, първият рожден ден на кученцето ми и безгрижните летни уикенди.
    Много харесвам блога ти и особено публикациите за нови придобивки. Не спирай да ни радваш!
    email: magi.uk1990@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  13. Празниците се прекарам в къщи със семейството си, надявам се е да е весело, спокойно и ненатоварващо, както често става когато много хора се съберат на едно място. Годината за мен сякаш не беше кой знае колко различна от предходната, надявам се новата да е по - весела и успешна за мен :) Благо то открих скоро и сега тепърва почвам да чета постове назад, така че не мога да кажа кое ми харесва най - много :)
    Таня Ненчева panairi@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Коледа я прекарвам винаги със семейството, каня майка при нас,защото моето дете има двоен празник на Стефановден.Според мен Коледа е онова магично време,когато се случват чудеса,това е времето,което прекарваме с най-близките и обичани хора.Едва ли се е случило нещо интересно през 2018 г,но се надявам новата да е много по-добра и ползотворна.Блогът много ми харесва,защото предлага ревю на всякакви марки,както дрогерийни и,така и от по-висок клас.Най-любимият ми момент е,когато споделяш своите пътувания, впечатления и придобивки.Бих желала да има повече ревюта на бижута и аксесоари.Не спирай да ни изненадваш с нови придобивки и професионални съвети.Пожелавам незабравима Коледа и успешна Нова година.:)
    Маргарита Дамянова -margagarga1977@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  15. Празниците в къщи със семейството, разбира се! Вкусна храна, сладки приказки и снежни човеци на двора, ако има сняг. Чета с удоволствие постовете за пътуванията, козметиката ми е слабост от много години, но е добре дошло разнообразието. Весели празници :) rada.balabanova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  16. Ще празнувам Коледните и Новогодишните празници вкъщи със семейството и приятелите. Всяка годината е различна от предишната и изпълнена с нови предизвикателства и емоции. Надявам се, и следващата ще е по-добра за всички. В блога ти ми харесват най-много постовете за нови покупки и пътувания, от които черпя идеи за собствените си такива. Пожелавам ти много късмет през Новата година!!! vikityg@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  17. Тази Коледа ще празнуваме семейно , както всяка година .Ще имам и гости от София - мои братовчедки , които всяка година си идват за празниците и много се вълнувам да се видим отново.Тази година не ми се е случвало нещо грандиозно , но ще я запомня с това , че беше хубава и спокойна година , семейството ми е добре и съм щастлива.Аз съм учителка и си обожавам работата , изкарах си хубаво лято , но нямах търпение да започне учебната година , за да видя всички мои ученици колко са пораснали.В блога ти харесвам публикациите за пътуванията и най-вече тези за Одрин ми помогнаха страшно много , защото бяха подробни.Когато отидох там не се лутах , а си бях записала всичко , което беше препоръчала като магазини за хапване , дрехи и др.Също така ми допада да чета празни опаковки и придобивки , защото ползваме сходна козметика.Пожелавам ти да имаш хубави и топли празници и да пишеш все така увлекателно. e-mail :galina.stoanova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Нямаме определени планове точно за коледните празници.Вероятно ще посетим нашите и неговите.Може и разходка до друг град да си направим.Смятам да не се напрягам излишно.Като цяло тази година ми е някак като преход в друг етап на живота.Направих си някои равносметки и взех някои решения.Обещавам на себе си да отделя повече време и средства за пътувания и по-малко за козметика.В тази връзка харесвам публикациите за различни дестинации.Весели празници и на теб!

    ОтговорИзтриване
  19. За Коледа винаги сме вкъщи и това е закон! :) И аз, и брат ми живеем в чужбина, но винаги се прибираме за празниците.
    Годината беше много динамична за мен, ще я запомня много добре, заради всичките промени и научени уроци. :) Пожелавам си една малко по-спокойна 2019.
    А твоя блог е едно чудесно бягство в рабодно време! :) Редовно го разглеждам и чета, когато работата ми дойде в повече. Препоръки нямам, защото всичко ми допада! По-скоро бих ти пожелала много хъс и вдъхновение за писане през новата година, всичко друго е чудесно! :)
    e-mail: mm_stoyanova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Коледа и Нова година ще прекараме със семейството, това е времето за всички да се съберем. 2018 г. донесе много емоции, хубави и лоши, надявам се новата 2019 г. е приготвила само хубави емоции. Блогът е чудесен, препоръки не мога да дам, осве да виджам повечр travel постове. Весели празници! email: ivelina_kazakova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Коледните празници ще прекарам вкъщи със семейството ми, както всяка година. Изминалата календарна година ще я запомня с многото промени, които настъпиха професионално и лично за мен. Относно критика към блога- нямам такава, любими са ми постовете с нови покупки. Когато видя, че има такава публикация и се зареждам с чай или кафе и започвам да чета. Весело изкашване на празниците!

    plamenasimanova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  22. Ще прекарам Коледа у дома - за мен на Коледа е най-уютно да си вкъщи със семейството си. 2018 ще запомня като изключително тежка във всякакъв план година, с много трагични лични преживявания. Относно блога - много са ми интересни постовете ти с нови придобивки и изхабени продукти, както и тези за пътуванията ти. Не мисля, че има нещо, което ми липсва тук. Весели празници! :)

    mimi602@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  23. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  24. Тази година ще прекарам Коледа у дома със семейството си. Годината ще я запомня с хубавите моменти, които споделих с приятели и важните решения, които взех. Препоръки нямам, защото всеки пост ми е интересен за четиво. Весело изкарване на празниците и още повече вдъхновение за писане на нови публикации!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  25. Коледа ще прекарам вкъщи и тази година няма да пътувам към друго място. За изминалата година се промениха доста неща в живота ми, така че ще се постарая да я запомня с красивите и незабравими мигове с любимите хора и завършването на обучителния ми етап (поне от университета де :D ). Блога ми харесва много, винаги ми е интересно да чета новите статии, защото пишеш много увлекателно и заинтригуващо. Не намирам причини за критика, а за препоръки в момента не мога да се сетя, смятам, че не е са необходими промени.

    ОтговорИзтриване
  26. Празниците за жалост ще изкарам на работата, и Коледа и Нова година. Тази година ще запомня с хладното лято и че оставих много проблемни хора зад гърба си и най-накрая реших че личното ми духовно спокойствие е най-важно! Относно блога, твоя блог е последния блог, който чета (иначе гледам само влогове -чуждестранни) Установих отдавна, че имаме сходни вкусове за парфюми и покрай постовете тук открих Баленсиага, Бълбери, Салвадор Дали... обичам и пътеписите ти. Весела коледа пожелавам и успешна 2019г!

    ОтговорИзтриване
  27. Тази година, както и предните до сега, ще си бъда вкъщи със семейството.
    2018г. ще я запомня с доста разходки в България и с това,че взех шофьорска книжка :)
    Любимите ми твои публикации са тези за вече посетени места.

    Весели празници :)

    ОтговорИзтриване
  28. Тази Коледа ще прекарам извън града с приятеля ми и близки.Годината ще запомня с пътуванията ми в страната и извън нея,посетих доста места, на които не бях ходила досега.Харесвам да чета постовете ти с празни опаковки,както и нови придобивки. :) nyni03@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  29. Вчера се прибрах във вкъщи. Моите подаръци (нематериалните) "дойдоха" по-рано тази година. Прекарах 3 седмици при родителите ми в родният град, а тази година Коледа и НГ ще празнувам в Благоевград (където живея вече 4 години). 2018 година беше (и все още е) доста динамична за мен. Ще бъде запомнена с много работа, сватба (омъжих се), ваканция (3 седмици при нашите) и много безсъние. Обичам да чета постове свързани с празни опаковки, нови придобивки. Доста полезни, бих казала, постове. Благодарение на теб преоткрих любовта си към чаят. В момента търся нови вкусове и аромати, ей така, за да опитам. Дядо Коледа получи дълъг списък с желани от мен чайове. mail за връзка eleos@abv.bg или ellikostova@gmail.com ;)

    ОтговорИзтриване
  30. Тази Коледа ще съм си вкъщи, в уюта на семейството ми. Дори вече се прибрах в родния ми град, защото по една случайност на 18-ти имам рожден ден и отново исках да съм си у дома,та запразних по-рано. Годината ми беше динамична и мисля, че го казвам в края на всяка една. Имаше трудене за университета, тичане за автобуси, липса на свободно време заради 11-часови смени на работа, но го имаше и спокойствието и удовлетворението, имаше ги приключенията и не малкото пътувания, вечерите на по бира с приятели, забавни моменти на работа, плясък на вълни, топли есенни дни и дълги разходки, търсене на нови уютни заведения, в които да постоим час-два на раздумка и да си наваксаме. Имаше от всичко!
    Не знам какво да ти кажа за блога обаче. Има си от всичко - изчерпателен текст, но не и преобладаващ, тоест количеството снимки му съответства идеално /имах блог до преди година, та едно от основните неща, които съм научила е че снимките са изключително важни за аудиторията/, пишеш увлекателно и пускаш доста редовно публикации. На мен любими са ми за пътуванията ти и тези за повече продукти - като нови придобивки, козметично кошче или когато изказваш мнение за повече от един продукт.

    Пожелавам ти весели празници, дом изпълнен с уют и ухание на канелени сладки и много, много щастливи мигове!
    Гергана,
    g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  31. 1. Къде ще прекарате Коледа - ще пътувате ли или ще сте си у дома?
    У дома - този път няма да съм с родителите у тях, а в моя дом. Това е страхотно!
    2. С какво ще запомните тази година?
    С това, че родих сина си Калоян. Моето малко чудо.
    3. Дайте ми някакви препоръки за блога - за публикациите, оформлението или пък снимките? Можете да ми кажете и кои са любимите ви постове или продукт, който сте открили през 2018-та
    Мисля, че ще е по-добре ако снимаш поотделно продуктите, които си изразходила. Така ще е по-лесно да се следи за кой точно продукт става въпрос, ето на мен ми се налага да чета и да връщам нагоре, за да видя на снимката кой точно е.
    Аз харесвам най-много суочовете ти на червила. Винаги ги следя когато избирам червило!
    Тази година открих балсама на VZK против стрии - ами великолепен и ефективен.

    Весели празници! Бъди здрава!
    Деси,
    desi_slava2003@yahoo.com

    ОтговорИзтриване