понеделник, 29 май 2017 г.

4 години с мен - Честит рожден ден!

       Днес, на 05.06.17 г. изтеглих печелившата в гивауея. Преди да я обявя, искам да благодаря на всички момичета взели участие. Направихте ме много щастлива с коментарите и отзивите си. Заради Вас и останалите читатели ще продължа да пиша и разтоварвам с хобито си. Желая на всички топло и изпълнено с много приятни преживявания лято. Бъдете здрави и щастливи!



      Късметът се усмихна на Teti H. Надявам се наградата да й хареса и да използва с удоволствие продуктите. :)




      На днешния ден се навършват 4 години, откакто написах първата си публикация. Започнах с мисли да показвам главно маникюри и от време на време гримове, общо взето теми които ме вълнуват в конкретния момент. В началото признавам си пишех недообмислени редове (не че и сега не ми се случва да го правя, но се старая да избягвам) и последните месеци промених и изтрих доста от тези публикации. Към днешна дата, приемам хобито си по-сериозно. Понякога дори като задължение. Подготвям за седмици напред снимки и текст, но не винаги всичко върви по план. Старая се и искам да съм полезна на момичетата, доверили ми се - за да избегнат неуспешни покупки и да открият качествените продукти. Да ги насоча откъде е по-изгодно да купят или къде са заредили последната лимитирана колекция на Essence. Споделям информация не само за грима, а и за някои изкушения от "кухнята".


        Знам че моя блог не е перфектен и има много какво да се промени - и като визия, текст, и снимки, публикации и информация. Но правя всичко до ден днешен с голямо желание, отделям понякога цели дни и не съм съжалила за това. Благодаря на онези от Вас, които продължават да ме следят и подкрепят, с недостатъците и неуместните ми изказвания на моменти. :)


       За този рожден ден, по традиция ще зарадвам една от Вас с малък подарък. Част от него ще разкрия в този пост, а остатъка ще видите когато избера печелившата. От месеци се колебаех какво да избера. Не исках това да са продукти, които можете да си купите от всяка аптека, дрогерия или дори голям хипермаркет. Затова се спрях на някои от любимите ми неща на козметика Христина. Ще има и нови за мен, но се надявам да не ме е подлъгала интуицията ми. В седмицата докато тече срока, имам за задача да довърша наградата и опаковам кутията, която в началото на юни ще отпътува към късметлийката.



        Тази игра ще бъде само в страницата на блога (няма да включва instagram и facebook).
Условията са следните (до точка 3). Номер 4 не е задължителна.

       1.Оставете ми коментар от кога следите "Sapphire Eyes and Rubin Lips" и от къде научихте за него?
       2. Имате ли моя любима публикация или такава, която ви е била полезна? Оставете ми линк към нея.
       3. Кой е продукта или нещо от ежедневието, което обичате и искате да имате винаги под ръка. Ако говорите за козметика - може да ми споделите кой е най-любимият ви продукт. Ще ми бъде интересно да разбера дали имаме общо. :)
       4. Напишете ми някаква препоръка или друго, което желаете.
       5. За връзка с Вас ще ми е нужен някакъв контакт - може да ми оставите email или да ми го изпратите в случай че спечелите, ако не искате да е видим за всички.

         Победителят ще изтегля на 5-ти юни, т.е. играта ще продължи точно 7 дни. Имате срок до края на 4-ти да се включите. Наградата ще изпратя с куриер за моя сметка, както е удобно за вас. Всички продукти са закупени от мен и специално за играта.

        Черпя ви виртуално с парче от един лек и сочен десерт с нежен крем от заквасена сметана, пудра захар и пресни череши. Ще споделя рецептата, ако има желаещи за приготвянето му. :)



        Слънчева, ползотворна и усмихната нова седмица! Успех на всички!

44 коментара:

  1. Здравей :)
    Честит рожден ден на блога , с пожелание още много години да продължаваш да правиш това с огромно желание и ентусиазъм :)
    1. Трудно ми е да кажа от кога точно следя блога ти ,но помня ,че разбрах за него от форума бг мама и от темата за лакове за нокти , където често пишеше. Тогава и на мен лаковете ми бяха голяма мания и те следях. Може би по късно си направила блога си , но още тогава ме спечели като почитател :)
    2. Като цяло харесвам почти всяка публикация. Любими са ми тези с нови придобивки , а най- обичам ,когато придобивките не са само козметични , а има и дрехи , обувки и всякакви други неща.
    3. Гледам под ръка винаги да имам ФДТ и балсам за усти. ФДТ-на просто ми е необходимост , тъй като имам несъвършенства по кожата , а балсамите са ми страст. Редовно си купувам и във всяка чанта пускам по няколко , а след това естествено се чудя кое къде е :Д
    4. Не знам какво препоръка бих могла да ти отправя , тъй като 4 години си се справяла страхотно с блога си , така че единственото е да запазиш мотивираността си и да продължаваш да споделяш искрени мнения относно продуктите :)
    Оставям е-майл за връзка.
    parasise535@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      Лаковете ми бяха голяма страст, но слава богу поотихна и съм се съсредоточила в ползването им. Сега съм на вълна декорации с водните стикерите. :)

      Изтриване
  2. Честит рожден ден на блога , благодаря ти за прекрасните ревюта на продуктите и снимки <3

    1.Следя блога от около година и половина <3 Научих за него от една тема в бг-мама хихи беше споделила твой пост там и веднага се върнах назад да чета по-старите ти постове :)

    2. Любимите ми твои публикации са тези с новите придобивки и изхабените продукти <3 Обичам такива постове :* Но като една парфюмна маниачка най-много ми харесват парфюмните ти ревюта :) Доста от парфюмите съм си ги купила след като съм чела твои ревюта - Lanvin Eclat d'Arpege EDP , Gucci Flora ,Evidence na Yves Rocher , So Elixir на Yves Rocher и други хихи :)

    3. Продуктът без който не мога е балсама на Nuxe Reve de miel , устните ми често се напукват и само този балсам ми помага .

    4. Хм не се сещам за нищо , но ще ми е много интересно ако започнеш да правиш видеа :)

    5. Ето имейлът ми ani7yyy@abv.bg

    Целувки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ани. Ако знаеш колко ме зарадва с отзивите ти за парфюмите. Това че си купила такива скъпи продукти по мое мнение и са ти харесали, е огромно признание. Надявам се да са ти харесали.
      Балсамът на Nuxe ми е любим и на мен, дори този месец марката има 20 % намаление и се чудех дали да не си го взема отново. :)

      Изтриване
  3. Честит рожден ден на блога ти! Винаги много съм го харесвала. Намирам информацията, която пишеш и снимките ти за много реални и обективни, много искрени, което високо ценя.
    1. Следя блога от доста време, може би от когато аз самата имам такъв, което ще рече минимум 3 години.
    2. Намирам всичките ти публикации за интересни, тъй като умееш интересно и различно да аранжираш продуктите в снимките, а и не се притесняваш да кажеш, ако нещо в някой продукт не ти харесва. И все пак имам любимо ревю и то е за лимитираните метеорити. Аз не ги притежавам, но просто изглеждат толкова красиво на снимки: http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2015/11/guerlain-meteorites-flocons-enchantes.html
    3. Винаги съм в търсене на два продукта - много светъл фон дьо тен за суха кожа и перфектното "my lips but better" червило, което така и не съм открила до момента. Искам хем да е розов нюд, хем да е подходящо за много светла кожа, да е трайно, но да не е суха и матово...Много изисквания имам :D Най-близкото, което съм открила като идеален за мен цвят е Airy Fairy на Rimmel.
    4. Препоръка, която и преди бях споменала е да слагаш "labels" или т.нар. етикети на публикациите. В едно от ревютата като коментар ти бях обяснила как точно става. Смятам, че така ще е много по-лесно да се сортира и намира информацията по марки и вид. Аз например в моя блог слагам за даден продукт единствено етикет какъв е (например хайлайтър) и етикет с марката. Смятам, че това е голямо улеснение.
    5. Мейлът ми е tonisbeautynook@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря!
      За етикетите помня и дори ги написах на една публикация, но ми се стори сякаш че не е особено полезно и зарязах. А явно има голямо значение за откриването на конкретни публикации. Голяма съм патица. Ако започна да си редактирам старите и да им добавям ще се отрази ли или вече няма смисъл.

      Изтриване
    2. E, ще се отрази, да, защото примерно на любимата ми статия за метеоритите, когато сложих етикет примерно хайлайтър или марката, така когато се цъкне на дадения етикет ще излизат всички твои публикации, които имат същите етикети :)

      Изтриване
    3. Благодаря ти. Започвам да слагам значи. :)

      Изтриване
  4. Здравей и честит рожден ден на блога! :)
    1. Не знам точно от колко време те следя, мисля че от есента на 2015. Разбрах за блога от коментар, който беше написала под пост в друг блог. Беше написан доста компетентно, като от човек, интересуващ се от козметика. Цъкнах на името и видях, че имаш блог. Зачетох се в последния пост и автоматично натиснах Follow. :)
    2. Най-много обичам да чета нови придобивки и изхабени продукти. Но най-най-любимият ми пост е този http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2017/04/2017-1.html
    3. Винаги имам в чантата си балсам за устни (Хималая с какаово масло, любим!!!) и червило (това, което съм сложила сутринта), напоследък нося и крем за ръце, тъй като в ежедневието ми се налага да мия прекалено често ръцете си и да използвам дезинфектант след това, който не е особено грижлив към кожата.
    4. Единствената ми препоръка е към визията на блога. Снимките ти са страхотни, пишеш прекрасно и с удоволствие се чете, но тези бейсик теми и оформление на сраницата никак не ми допадат.
    5. mimi602@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много!
      И на мен визията не ми харесва, но ме е страх да инсталирам нов темплиейт. Веднъж свалих, обаче си казах ако прецакам нещо и не мога да си върна снимките и информацията, какво ще правя и оставих. Наскоро си мислех да си купя адрес, но ми искаха сериозна сума за една година и при положение, че не изкарвам пари от това, се отказах. Трябва да си намеря някой помощник, за да поправя тази дупка и да стане по-приятно място за четене. :)

      Изтриване
  5. Честит 4-ти рожден ден на блога <3

    1.Разбрах за блога ти от форума бг-мамма, следя го от създаването му и мисля, че съм прочела почти всяка твоя публикация.
    2.Любими са ми публикациите за нови придобивки и ревютата на лакове, любимият ми пост е колекцията с лакове за нокти :)
    3.Продуктът, без който не мога и не излизам от вкъщи без да съм го нанесла е сенки за оформяне на вежди. Абсолютен мust have!
    4.Препоръката ми се покрива с тази на Тони по-горе относно поставянето на етикети на публикациите. Търсенето на дадена публикация в блога значително ще се улесни :)
    5.Имейлът ми е preslava_popova@abv.bg
    P.S.Поздравления за вложените труд и старание, редовното публикуване и честното мнение, които предоставяш на читателите си :))
    preslavasbeautydiary.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Ще се постарая да свикна и слагам етикети на всяка публикация. :)

      Изтриване
  6. Честит рожден ден и много години още да ни радваш с постовете си
    1 следя блоха ти от както е ссъздан от бг мама научих за него още в началото ми беше много интересно.
    2 любимите ми публикации са за нови придобивки и тези за чайове. Както и пътуванията то до Турция. По твоя препоръка съм си взела нняколко неща на скоро си взех чай мента от DM bio.
    3 балсам за устни
    4 аз също подкрепям мнението на Toni L. За етикетите иначе блога е много хубав.
    5 nasito_88@abv.bg
    Аз искам рецепта за кекса

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      Ще се организирам и слагам етикети. Ето и рецептата:
      2 яйца, 50-100 гр захар (в зависимост колко сладко обичате), 250 гр. кисело мляко, 1 ч.ч. брашно, 1 бакпулвер, 1 ванилия, 80 гр масло или олио. Първо разбиваш яйцата със захарта, след това добавяш на порции разтопеното масло и млякото. Следват сухите съставки. Изпичаш на 180 гр и вадиш. Когато изстине разрязваш по хоризонтал и мажеш с разбитата заквасена сметана (маскарпоне) с пудра захар и череши. Оставяш малко да поеме и поръсваш с пудра захар. Пожелание направи и украса. Можеш да увеличиш яйцата и другите продукти, ако искаш да е по-висок кейка. :)

      Изтриване
  7. Честит рожден ден на един от най-любимите ми блогове!Пожелавам ти много вдъхновение , успехи и само позитивни емоции!
    1.Аз следя блога ти може би от около две години .Не помня как научих за него , мисля че от facebook ми излезе като предложение да харесам страницата.
    2.Много харесвам публикациите за новите придобивки , както и с празните опаковки.Допада ми това, че не включваш само козметика , но и дрехи и храна. http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2016/06/blog-post.html Тази публикация ми е страшно любима,защото е толкова изчерпателна , а и аз те бях помолила да я напишеш. :))
    3.Не мога без балсам за устни и спирала. Както и без любимото ми кафе с мляко :))
    4.Ами на мен ми харесва всичко в блога , снимките са прекрасни , описанията са много изчерпателни и точни.Ще ми бъде интересно да правиш публикации с различни аутфити за ежедневието или за по - специални събития. :))
    5.ralica0610@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      И аз обичам да чета постове за придобивки и празни опаковки, така че ще продължавам да пиша такива. Без балсам и аз не мога, сякаш с него съм родена. Но вместо кафе, предпочитам чай. :)

      Изтриване
    2. Забравих да ти кажа , че публикацията за пътуването ти до Одрин ми е също една от най-любимите:))И аз харесвам Турция много.Пожелавам ти още много интересни пътувания.

      Изтриване
  8. Първо честити 4 годинки на блога :)
    1. Честно казано, блогът ти е един от първите,които следя и не мога да си спомня точно от кога, но може би от 3 години (някъде там започна интереса ми към гримчета и козметика :)
    2. Най-любими са ми публикациите за нови придобивки и празни опаковки. Нямам любима затова поствам последната такава :) http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2017/04/april-haul.html
    3. Определено червило - имам много и си ги обичам всичките :D
    4. Ами аз препоръка нямам, харесвам страшно много начина ти на писане, това че винаги пишеш за нови продукти на пазара и особено,че повечето неща са достъпни и бюджетни.
    5. Имейлът ми е val4eto_27@abv.bg
    П.П Обожавам инстаграма ти - всички снимки са толкова красиви и изпипани до най-малкия детайл :) Успех на блога и още много интересни постове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      Напоследък не съм много редовна в инстаграм, но понякога е като затишие пред буря. :D

      Изтриване
  9. Честит рожден ден на блога! :)))

    1. Следя те от, хм... да речем 2 години? Намерих те от beautyfeed.bg - супер сайт и приложение, между другото, улеснява ме в издирването и следенето на блогове вече доста време.
    2. Ако трябва да посоча точно една любима публикация, ще да е ревюто ти на Parlez-moi d'Amour Eau Fraiche - прочетох я, реших, че парфюмът е точно за мен и си поръчах направо 80 мл. Абсолютно не съжалявам, много ми харесва и го свързвам с един определен специален период от миналото лято.
    3. Винаги под ръка мисля, че имам някакво балсаместо червило или червилоподобен балсам... С две думи нещо, което съчетава грижа и цвят, защото не мога да избера едно от двете за ежедневието си. Харесвам на Nuxe Bio Beaute течните балсами в тубичка и по-точно този с малина - много приятен цвят и прилично подхранване. Супер е и на Bourjois Rouge Edition Aqua Laque, защото си е течен балсам с цвят.
    4. Препоръка, хммм, ами да пишеш по-често за парфюми, защото го правиш страшно увлекателно. :))
    5. ninsey@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей.
      Много съм щастлива да прочета такива отзиви за парфюмните ми ревюта, а и факта че някой си е купил след мое мнение и е доволен. :)

      Изтриване
  10. Честит рожден ден на блога!Пожелавам много нови придобивки , интересни публикации и вдъхновение!
    1.За блога ти разбрах от facebook.
    2.Най-любими са ми публикациите за новите придобивки.
    3.Не мога без чаша чай и спирала за очи.
    4.Моята препоръка е да продължаваш да пишеш все така изчерпателно , да си все така лъчезарна и красива!
    5.galina.stoanova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Галина!
      И аз обожавам чай, особено през есента и зимата. :)

      Изтриване
  11. 1. Разбрах за блога от бг-мама преди доста време и чета всяка публикация с особен интерес :)
    2.Любимите ми публикации са за нови придобивки ( дрехи и аксесоари ) и изразходени продукти
    3. Балсам за устни
    4.Препоръки нямам :)
    5. katiagadeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  12. Честит 4-ти Рожден Ден на блога! С пожелания за още много интересни публикации и последователи ;)
    1. Следя блога от около 2 год, като попаднах случайно на него в Beauty feed.
    2.Това, което ми харесва са многото и разнообразни снимки на продуктите, оригиналната аранжировка и не на последно място обективното мнение.Любимите ми публикации са нови придобивки и тези на кулинарна тематика - чийзкейк Орео. Ще помоля за рецепта на последния десерт със закв.сметана
    3.Продуктът, без който не мога е балсам за устни, обожавам този на Alverde с невен. Иначе продуктите за устни са ми слабост, винаги мога да си харесам някое ново червило.
    4. Препоръки да продължаваш да публикуваш редовно и да не изневеряваш на стила си.
    5. tams@abv.BG

    Наградата е страхотна, най-вече това че е българска козметика.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Благодаря ти за включването.:) Копирам рецептата за кейка от по-горе:
      2 яйца, 50-100 гр захар (в зависимост колко сладко обичате), 250 гр. кисело мляко, 1 ч.ч. брашно, 1 бакпулвер, 1 ванилия, 80 гр масло или олио. Първо разбиваш яйцата със захарта, след това добавяш на порции разтопеното масло и млякото. Следват сухите съставки. Изпичаш на 180 гр и вадиш. Когато изстине разрязваш по хоризонтал и мажеш с разбитата заквасена сметана (маскарпоне) с пудра захар и череши. Оставяш малко да поеме и поръсваш с пудра захар. Пожелание направи и украса. Можеш да увеличиш яйцата и другите продукти, ако искаш да е по-висок кейка. :)

      Изтриване
  13. Честита блогогодишнина! <3

    Мисля, че те следя съвсем от началото, ако не ме лъже паметта. Без колебание това ми е един от най-любимите блогове на български, абсолютно винаги ми е интересно да те чета! Любими са ми публикациите ти за празни опаковки (и за чай!), както и ревютата ти на парфюми.

    На мен ми е супер трудно да отговоря без какво не мога и какво трябва винаги да имам под ръка. В чантата със сигурност това са слънцезащитен крем и балсам за устни, а по принцип... Дегримьор, крем за лице, sheet маски...

    Супер рандом препоръка, ама от мен какво да се очаква. Ако още не са ти попадали, пробвай серумите на The Ordinary! Супер достъпни са като цена, и имат сериозно готини неща. А и доставят безплатно до България над 25€, плюс, че имат офис в UK и няма мито.

    Ще си призная, че сууупер много се изкушавам от този ексфолиант с Мохито и масажната свещ!

    Ти ме имаш във фейсбук, но иначе имейл адресът си ми е ronrinesu@abv.bg.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мнооого ти благодаря! А по въпроса със серумите, какво мислиш за маслата? Примерно това с маслината ок ли е да го ползвам по малко преди фдт и зимата също. Вчера бях на почистване в салон за пръв път и козметичката каза, че не препоръчва (запушвали порите и омекотявали повърхностно).
      А скраба с мохито е жесток. За лятото е върха! Масажните свещи са фантастични.
      Успех в играта! :)

      Изтриване
    2. Зависи какво масло ползваш, някои са комедогенни. Зехтинът е с рейтинг 2/5, но има и такива, които са с 0 като сквалан и масло от шипка. Повечето олиа не са оклузивни, а емолиенти и няма никакъв проблем да ги нанасяш преди фон дьо тен, аз ги слагам преди sheet маски даже, защото така се абсорбират по-добре. За суха кожа са си необходимост. Много съм доволна от сквалана на The Ordinary. Имам ѝ маслото им от арган, но чака да бъде тествано и чакам да заредят отново това от марула, за да мога да поръчам него и това шипка. Марулата също е много хвалена, но нямам никакъв опит с нея.

      Маслата/олиата, които не ти понасят са супер очевидни. Аз ставам цялата в малки бели запушени порички когато ползвам кокосово масло например.

      А иначе бях чела някакви псевдонаучни статии (тип блогърски и в разни списания), че олиата богати на ненаситени мастни киселини (зехтин и слънчогледово) се оксидират по-лесно и предизвикват оксидативен стрес на клетките, което определено не е научно подкрепено, защото рових твърде много за да открия само in vitro проучвания и то със съвсем различна методология където са тествали други неща и някой просто е решил да си прави свободни съчинения.

      Изтриване
  14. Не се записвам за гивауейа, защото е за читателите ти, пък аз съм в кухнята с теб :), но задължително искаме рецепта на сладкиша. Подбрала си чудесни нещица, и аз много обичам "Христина". Честит рожден ден на блога ти, следя го с удоволствие! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чувствай се поканена да се запишеш. Ще се радвам. Ти също си читател, а той е отворен за абсолютно всички. :) Копирам рецептата за кейка от по-горе:
      2 яйца, 50-100 гр захар (в зависимост колко сладко обичате), 250 гр. кисело мляко, 1 ч.ч. брашно, 1 бакпулвер, 1 ванилия, 80 гр масло или олио. Първо разбиваш яйцата със захарта, след това добавяш на порции разтопеното масло и млякото. Следват сухите съставки. Изпичаш на 180 гр и вадиш. Когато изстине разрязваш по хоризонтал и мажеш с разбитата заквасена сметана (маскарпоне) с пудра захар и череши. Оставяш малко да поеме и поръсваш с пудра захар. Пожелание направи и украса. Можеш да увеличиш яйцата и другите продукти, ако искаш да е по-висок кейка. :)

      Изтриване
  15. Честит рожден ден на блога, Ивета! Адмирации за услията, които полагаш :)

    1. Следя блога ти от 2015-та. Разбрах за него от Beauty feed.

    2. Любимата ми публикация е за колекцията ти от лакове, последната от 2016-та: http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2016/01/my-nail-polish-collection.html
    Не съм виждала по-изчерпателно представяне на толкова богата колекция в блог пост!!! Личи си старанието, което полагаш и определено постовете ти са много изчерпателни и информативни :)

    3. Сложен въпрос :) Ежедневно използвам и имам нужда от милион козметични продукти. Но въпреки манията ми към декоративната козметика и лакове, ако все пак трябва да стесня избора си до само един продукт, то категорично ще е крем за ръце. Нямам фаворит, защото държа да се разнообразявам с различни аромати.

    4. Единственото нещо, от което се нуждае блогът ти е леко модернизиране, макар че съдържанието му е това, което го прави толкова добър. А по това отношение, няма грешка :)

    5. sossita@mail.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей.
      Много ти благодаря за участието! И аз не мога без крем за ръце, особено през зимата. Ще трябва да поработя над дизайна, но ще се доваря на някой специалист най-вероятно. От много време си мечтая за по-разчупена тема.

      Изтриване
  16. Честит рожден ден на блога ти!
    1. Следя блога ти от доста време, може би 2 години и половина- три.
    2. Най- интересни са ми километричните публикации с нови продукти и празни опаковки, именно защото са обемни и доста информативни. Като цяло обаче харесвам всички публикации в блога.
    3. Продукт, на който винаги разчитам е спиралата и винаги съм в търсене на следващата, която ще прави миглите ми изразителни.
    4. Като цяло много ми харесва структурата на постовете ти. Снимките са прекрасни и доста, което смятам, радва всички читатели, а текста винаги е увлекателен и изчерпателен. Единственото, което мога да ти препоръчам като в никакъв случай не го казвам като нещо належащо е да вкараш малко модернизация - смяна на дизайн, етикети, оформлението... Съдържанието е супер!
    5. Имейлът ми е g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Гери.
      Благодаря ти за съветите и успех! Тази година ще се постарая да поработя над дизайна, защото и аз не харесвам тези бейсик теми. :)

      Изтриване
  17. Честит празник! С пожелания за още много по 4г на блога, гарнирани с много вдъхновение, удовлетворение и чисто удоволствие от работата по него! :)
    Следя го от може би 3г., като първоначално научих за него от лаковата тема в бг-мама, където и аз списвах от време на време.:) Покрай постовете на тази тематика обаче се зачетох и в останалите, като най-интересни за ми тези от типа "нови придобивки", както и ревюта на различни козметични продукти. Неведнъж съм си купувала такива след твоя препоръка в блога.
    Относно продуктите, без които не можем - не се гримирам често, обикновено слагам нещо съвсем семпло в бързината сутрин (т.к. ставам в последния момент:))) - малко коректор под очите, очна линия и/или спирала, червило, парфюм. От години не излизам без лак за нокти. Любими козметични продукти са ми Liquid Camouflage на Catrice, очната линия на Импала. Много ми допадна маската на Шабенс с алое вера и уреа, която опитах наскоро, препоръчвам я горещо. Голямата ми лакова любов са холограмите на Catherine Arley, жалко, че вече ги няма, но аз си пазя старите с количество за още едно-две лакирания.:)
    Препоръка - и аз съм за обновление на блога, цялостния дизайн и шрифта. Но в крайна сметка, виждаш, че и при сегашния му вид имаш доста почитатели - важно е съдържанието, заради него сме тук, така че продължавай в същия дух!
    Ако пък случайно се наложи да се свържеш с мен, което горещо се надявам да се случи:) можеш да ползваш следният имейл: black_angel7@abv.bg Благодаря за възможността и още веднъж - честит празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието и успех! Лаковете на Катрин Арли наистина станаха труднооткриваеми, а от холограмните е направо невъзможно да се намери нещо. По дизайна определено ще се работи, само да открия нужния човек. :)

      Изтриване
  18. 1.- Следя блога вече година и половина
    Ако не ме лъже паметта от страницата на Essence разбрах за блога
    :)
    2. - Една от най-любемите ми публикации е за лимитираната серия на AURA Geisha. Публикациите за колекцията ти от чайове също са от любимите ми. :)
    http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2016/11/aura-geisha.html?m=0
    3. - Без сухи и мокри кърпички просто не излизам. :D Балсам за устни и гланц с цвят също обичам да имам под ръка ^_^

    4. Не се отказвай от прекрасното си хоби. :)
    5. perla333@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Успех в играта!
      Радвам се че различните от козметични публикации също си имат читатели. :)

      Изтриване
  19. Честит рожден ден на блога!
    1.Не помня от кога точно чета публикациите в "Sapphire Eyes and Rubin Lips". Също не помня от къде научих за него, но най-вероятно от БГ МАМА.
    2. Много харесвам публикации за изразходвани продукти, мисля, че те са едни от най-полезните, тъй като в тях се споделя мнение за вече употребен до края продукт (в повечето случаи).
    3. Обичам винаги под ръка да имам балсам за устни - имам много бройки и слагам из всичките си чанти и якета.
    4. Харесват ми снимките и начинът на писане в блога. Както и други момичета са писали преди мен може би ще е хубаво малко смяна на темата и избор на по-интересен шрифт.
    5. Имейлът ми е s.kaykieva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Честит четвърти рожден ден на блога!
    1. Не съм сигурна, от кога следя блога, може би от 1-2 години. Разбрах за него от beautyfeed.bg
    2. Харесвам всички публикации за изразходвани продукти.
    3. Продуктите, без които не мога, са олиото за коса Moroccanoil Treatment и есенция за лице COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence

    anastasiaswelt.blog @ gmail.com

    ОтговорИзтриване
  21. Честит рожден ден на блога! :)Пожелавам още много читатели, а на теб вдъхновение, за да продължаваш да пишеш все така увлекателно и интересно.
    1.Започнах да следя блога отскоро, може би 7-8 месеца, случайно го открих, докато търсих ревю на продукт, след което ми стана толкова интересно, че за една събота и неделя успях да разгледам всички статии през свободното си време(без да преувеличавам).
    2.Много харесвам публикациите в блога за нови придобивки или изхабени продукти, лично на мен са ми много полезни http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2017/06/05.html ето и примерно последната такава. Харесват ми и статиите с маникюр, тъй като се запалих доста по тези водни стикери и сега ги използвам често.
    3.Нещо което използвам ежедневно е лосиона за тяло, от декоративната козметика спирала и очна линия.
    4. Нямам препоръки.
    5. plamenasimanova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  22. Честит блогърски рожден ден! Аз съм нов читател, но много ми харесва стила на писане във всяка статия. Пожелавам ти още много читатели и продължавай да пишеш с такъв ентусиазъм и желание, защото наистина си личи, че влагаш такива при всеки пост.
    1. Попаднах на блога случайно, докато търсих информация за водните стикери и прочетох няколко публикации, та ми стана интересно.
    2. Харесват ми постовете за нови покупки http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2017/04/april-haul.html?m=1
    3. Много обичам парфюмите, а и това нещо което използвам в ежедневието си.
    4. Блогът ми харесва и нямам препоръки.
    5. desenceto_*****@abv.bg

    ОтговорИзтриване