неделя, 10 септември 2017 г.

Какво изразходих през юли и август?

      Здравейте.

      Лятото почти си отиде, радваме се на последните топли слънчеви лъчи и вече започнах да се настройвам на есенна вълна. Нося като за последно любимите си рокли, ярки червила и парфюми.... покрай тях доизразходвам и някои козметични продукти. Напоследък нямам желание да купувам каквото и да било освен сенки и парфюми. Искам да се освободя от натрупаните опаковки. Направо се задушавам като гледам пълния шкаф. Как допуснах да се затрупам така, да виждам това и да не мога да се спра. Надявам се сега да съм на прав път!

      Очаквах да съм изразходила повече тубички през последните 2 месеца, но когато отворих торбата, се оказа обратното. Което не е лошо пък, защото няма да става километричен поста. Всичко е от бюджетни марки, които се намират в дрогерията с изключение на мини шампоана на Клоран и едно тестерче на новия крем на Galenic Diffuseur de beauty.


       Започвам с грижа за зъбите и пастата на Splat Active, с която нещо не успяхме да се спогодим. Не че не измива добре зъбите, но вкуса и не ми се понрави особено. Не е гадна, има мента и някакви билки в нея, обаче съм се събуждала посред нощ заради това и искам да си измия устата или пия вода.


       Тъмнокафява е на цвят, но си прави зъбките бели. Икономична е, обаче не е моята.


        Не помня дали съм ви казвала и колко харесах четката за чувствителни зъби на Sensodyne заедно с мини пастата, която вървеше с нея. Затова и си взех голяма опаковка от нея, която ще отворя сега.



       Водата на Bilka Dent Expert Clean & White е доста освежаваща и оставя чувство за перфектно чиста уста. Пари стабилно, ако джубурите около минута, но не е непоносимо. Действа като дъвките Airwaves, аха да отпуши носа. :) Не знам аз ли си втълпявам, но сякаш и от нея се събуждам с кофти вкус понякога. Затова не съм сигурна ще подновя ли някога.



        Колежка ми беше подарила този рол-он в края на миналото лято и реших да го разпечатам и пробвам преди да е свършило лятото. Както и очаквах, няма съхнене и съответно не ме предпазва. Какви ли предпазни средства не пробвах последната година и все не действат при мен. А ако са без алуминий, положението е още по-зле.


        Този си има алуминиеви соли, но и това не помогна в случая.


        Много харесах и двете маски на Montagne Jeunesse - Skin Polisher & Amore Rose. Първата ухае силно на мед и мляко, но супер реалистично и пристрастяващо. И тази, и с розата са глинени и им е нужно повечко време да се свалят. Правят кожата ми чиста, свежа и не я пресушават допълнително. На мен обаче ми е нужен поне малко крем след Amore Rose, защото тя е по-силна и почиства себума. Медената подхранва и след нея в топлото можех да мина и само с термална или розова вода.


        Понякога ми се струва глупаво да показвам тампони за почистване на грим, но тези Ipek не препоръчвам. Взех ги защото ми се видяха плътни, обаче се делят при вземане и разпадат. 
       След като нямаше да ползвам балсама за след бръснене на Nivea като основа за грим, реших да го доизразходя за успокояване след депилация на краката и не усетих да прави нещо. Кожата ми там е супер чувствителна и не забелязах да ми помага. Кремчето на Balea Vintage Pop от комплекта, хидратира и ароматизира на сладки ябълки тялото. Беше доста приятен и с плътна текстура. Скраба за стъпала на Avon Foot Works с ананас е лимитка от предното лято, от която се бях запасила с 2 бройки. Много ми харесва аромата и само заради това го ползвах, защото за ексфолииране е трудно да се говори. Само пемзата ме спасяваше. Wilkinson Xtreme 3 beauty ги харесвам заради силните ножчета, но първият месец мен ме порязват доста и поради тази причина може би няма да подновя. Този им вид обаче, вярвайте ми, е с най-дълъг живот и то от всичко. Цяло лято ползвам тази самобръсначка. Сигурно поне 3 месеца издържа.


        Двата продукта за и след слънце на Avon изхвърлям вече, защото са на 2 години и няма да ползвам. Лосиона от Skin so soft ми допадна заради леката си гел текстура и супер фините шимър частички. Ухае на пасифлора, но има алкохолно начало и това ме дразнеше. Много е икономичен. Всяка година пускат различни аромати и обновяват формулите, така че вярвам вече са ги подобрили. Сухите масла към тях обаче, ги намирам за безполезни. За пореден път се убеждавам как нищо от Naturals серията им, освен лосионите и спрейове за тяло, не ми пасва. Тази терапия с кайсия уж е за суха и изтощена коса, но при мен не прави нищичко. Има лека текстура, между лосион и гел, не утежнява.... на моменти имам чувството, че косата ми става като слама след нея. Нито помага за лесното разресване, нито придава блясък или омекотява. Абсолютно безполезна. Има още от нея, но не смятам да я мъча. С какви ли шампоани и финиш продукти не я ползвах, не и не.


         Без крем Здраве не оставам. Той е помощника ми за пъпки или зачервявания. Шампоана на Клоран с роза и божур се води успокояващ, но от 3 измивания с него не мога да потвърдя. За сметка на това правеше косата ми разкошна на вид. Гладка, права след сешоара, мека, лъскава и сякаш съм била на прическа. Ухае нежно на роза и божур, пени се нормално и тази сладка опаковка струваше малко над 1 лв.


        Сигурно ме смятате за луда, но имам още запаси от коледни кремчета за ръце, нали трупах в промишлени количества заради ароматите и опаковките преди години. Имам още един от тази колекция на Essence. Формулите са плътни и добре хидратират кожата, но и не оставят лепкав филм. Ползвах го вечер, за да подхраня ръцете си. Ухае на ябълка и канела, беше ми любим. За водата на Bioten 3-in-1 вече ви споменах в отделен пост, че е много добра и чисти чудесно. Само да не ухаеше на нищо. Спиралата на Aura Lift it up в началото не ми допадна толкова. Може би защото Shape it up ме грабна повече, но когато свърших с нея и посегнах към Lift it up, се оказа че тя също не е никак лоша. Удължава достатъчно и разделя миглите ми, че я доизразходих с удоволствие.



        Видях реклама на дифузера на Galenic в някакво списание и ме заинтригува. Рових скоро да прочета и някакви отзиви, но не знаех че вече се е появил на нашия пазар. Миналият месец го видях в Медея и попитах за тестер. Зарадвах се като ми дадоха, защото почти се бях решила да го купя. Добре че се спрях, защото не усетих нещо съществено и изобщо открояващо се. Има фини частички, лек аромат и толкова. Не оставя мазен или лепкав финиш, беше ок под грима ми в топлите дни, но дали заради малкото количество, не ме впечатли както исках. А цената му от близо 80 лв, предполага обратното.


        Козметична грижа за прогресивно сияние с рубинени перли, която извайва, озарява и разкрасява кожата. Galenic Diffuseur De Beaute е изтънчен гел-крем, инкрустиран с истински сияйни рубини с очарователен розово-малинов нюанс, с плодови и витаминни нотки на бергамот, мандарина и лимон в съчетание с флорални и деликатни нотки на бял мускус и жасмин. 




         Тези плодови барчета на Alesto (Lidl) с тропически вкус, както и другите с боровинка, стават за убиване глада за сладко и залъгване. На мен обаче ми идват прекалено сладки. Затова предпочитам тези на Roo bar, в които им и ядки. Не са лоши обаче и за цената си, ги пробвайте.


         Пълнозърнестите овесени ядки на dm Bio ми станаха любими. Пакета струва 3 лв и смятам че си заслужават. Бързо омекват, нямат странен аромат като някои обикновени и затова вече съм изяла 3 пакета.


        Нещо unhealthy, но също доста вкусно. Преди сякаш съм опитвала този вид на Schogetten, но реших да си го припомня. Обожавам шоколади и бонбони с вкус на пралина и нуга, а този е любов от първото парченце. Топи се в устата, толкова мек и фин е шоколада, и след половината опаковка ми прималя, но толкова го харесах, че докато не видях празния станиол, не се спрях.



41 коментара:

  1. Здравей, откъде си взе тези разновидности на маските на 7th heaven?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Тази с меда мисля че ми я изпратиха вносителите, но сякаш съм я виждала и в Лили. А с розата си я бях поръчвала от beautycosmetic.biz. Гледам че я е имало налична в PinkPanda и Emag заедно със саше кална, но цената от 6 лв е твърде висока.

      Изтриване
    2. Добър ден от тази страна, аз съм г-жа Флора Скот, частен кредитор, предлагаме спешни лични заеми на достъпни цени. ако се интересувате от спешен заем по някаква финансова причина, тогава не се колебайте да се свържете с нас чрез (flora_scott@outlook.com) за повече информация относно тази сделка за заем.
      Най-сърдечни поздрави
      Г-жа Флора

      Изтриване
  2. Здравейте,

    Имате ли нужда от удобен заем за вашето удовлетворение? Ние предлагаме достъпен 3% лихвен кредит за местни и международни кредитополучатели. Ние сме сертифицирани, надеждни, надеждни, ефективни, бързи и динамични и работим заедно. ние даваме дългосрочен заем от 2 до 50 години най-много.

    Имате ли нужда от директен, лесен и достъпен заем, за да платите за дълга, да започнете бизнес или по някаква друга причина? Ако е така, моля, свържете се с нас със заявката си за заем.

    Тази оферта е за сериозни хора.

    Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез:
    Имейл: easyloanfirm2020@gmail.com
                   easyloanfirm2020@gmail.com
                  easyloanfirm2020@gmail.com

    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    С Най-Добри Пожелания,
    Дерек Дъглас
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com





    Здравейте,

    Имате ли нужда от удобен заем за вашето удовлетворение? Ние предлагаме достъпен 3% лихвен кредит за местни и международни кредитополучатели. Ние сме сертифицирани, надеждни, надеждни, ефективни, бързи и динамични и работим заедно. ние даваме дългосрочен заем от 2 до 50 години най-много.

    Имате ли нужда от директен, лесен и достъпен заем, за да платите за дълга, да започнете бизнес или по някаква друга причина? Ако е така, моля, свържете се с нас със заявката си за заем.

    Тази оферта е за сериозни хора.

    Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез:
    Имейл: easyloanfirm2020@gmail.com
                   easyloanfirm2020@gmail.com
                  easyloanfirm2020@gmail.com

    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    С Най-Добри Пожелания,
    Дерек Дъглас
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com





    Здравейте,

    Имате ли нужда от удобен заем за вашето удовлетворение? Ние предлагаме достъпен 3% лихвен кредит за местни и международни кредитополучатели. Ние сме сертифицирани, надеждни, надеждни, ефективни, бързи и динамични и работим заедно. ние даваме дългосрочен заем от 2 до 50 години най-много.

    Имате ли нужда от директен, лесен и достъпен заем, за да платите за дълга, да започнете бизнес или по някаква друга причина? Ако е така, моля, свържете се с нас със заявката си за заем.

    Тази оферта е за сериозни хора.

    Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез:
    Имейл: easyloanfirm2020@gmail.com
                   easyloanfirm2020@gmail.com
                  easyloanfirm2020@gmail.com

    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    С Най-Добри Пожелания,
    Дерек Дъглас
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com
    easyloanfirm2020@gmail.com





    ОтговорИзтриване
  3. Добър ден,

    Имате ли някакви финансови затруднения? Имате ли нужда от заем, за да изчистите дълга си? Ще увеличите ли финансите си? Вие сте бизнесмен, който желае да разшири компанията си. Тук ви насърчават да се свържете с истинския герой, доверието и ефективното заемане на вашия заем. Познат съм както от отделни лица, така и от правителството за нашата голяма ефективност.


    УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧАТ:
    * Лични заеми
    * Бизнес кредити
    *
    Обновяване * Клиентски кредити
    * Автоматични заеми
    и др ..

    Изпратете ни имейл на: accessloanfirm2030@gmail.com


    Whatsapp: +79258159150

    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    На Ваше разположение,
    Г-н Скот
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Добър ден,

    Имате ли някакви финансови затруднения? Имате ли нужда от заем, за да изчистите дълга си? Ще увеличите ли финансите си? Вие сте бизнесмен, който желае да разшири компанията си. Тук ви насърчават да се свържете с истинския герой, доверието и ефективното заемане на вашия заем. Познат съм както от отделни лица, така и от правителството за нашата голяма ефективност.


    УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧАТ:
    * Лични заеми
    * Бизнес кредити
    *
    Обновяване * Клиентски кредити
    * Автоматични заеми
    и др ..

    Изпратете ни имейл на: accessloanfirm2030@gmail.com


    Whatsapp: +79258159150

    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    На Ваше разположение,
    Г-н Скот
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте

    Имате ли нужда от спешен заем, за да отговорите на вашите финансови нужди? Ние предлагаме заеми от 2 000 до 50 000 000,00 евро, ние сме надеждни, ефективни, бързи и динамични, без проверки на кредитоспособността и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми по време на трансферния период.

    Ние също така предоставихме заеми във всички валути с лихва 3% за всички заеми .... Ако се интересувате, моля свържете се с нас чрез имейл на компанията: (accessloanfirm2030@gmail.com)

    Ако се интересувате, моля свържете се с нас на.

    Изпратете ни имейл на: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79258159150

    Относно
    Г-н Скот
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте дами и господа, имате ли нужда от финансова помощ? Аз съм Макс Бент. Аз съм кредитор, а също и финансов съветник.

    Нуждаете ли се от спешен заем, за да изчистите дълговете си, или за заем, за да подобрите бизнеса си? Били ли сте отхвърлени от банки и други финансови агенции? Имате ли нужда от консолидация на заем или ипотека? Не търсете повече, тъй като сме тук, за да направим всички ваши финансови проблеми отминали. Свържете се с нас по имейл:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Това е ипотеките на Ocean Finance. Ние предлагаме заеми на тези, които се интересуват от разумен лихвен процент от 2%. Диапазонът варира от 5 000,00 евро до максимум 100 000 000,00 евро.

    ОтговорИзтриване
  7. Кандидатствайте за заем на ACCESS FINANCE (accessloanfirm2030@gmail.com) с лихва от 3%.

    Имате ли нужда от спешен заем, за да отговорите на вашите финансови нужди? Ние предлагаме заеми от 2 000 до 50 000 000,00 евро, ние сме надеждни, ефективни, бързи и динамични, без проверки на кредитоспособността и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми по време на трансферния период.

    УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧВАТ:
    * Лични заеми (сигурни и необезпечени)
    * Бизнес заеми (безопасни и сигурни)
    * Подобрение на дома
    * Изобретател
    заеми * Автокредити
    и още. ..

    Как да кандидатствам:

    Кандидатстването за заем е бързо и лесно!
    Фирми или хора, които се интересуват от кандидатстване за заем с Access Finance, които се нуждаят от повече информация как да кандидатстват, трябва да ИЗПРАЩАТ

    ИМЕЙЛ на адрес: accessloanfirm2030@gmail.com

    Номер на WhatsApp: +79258159150

    Относно
    Г-н Скот
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. КомментарийИмате ли нужда от заем? личен заем? Бизнес заеми? Ипотеки? Селско стопанство и проектно финансиране? Даваме всички видове заеми с 2% лихва! Свържете се с нас по имейл; (dakany.endre@gmail.com)

    Оферта за заем

    ОтговорИзтриване
  9. ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ЗАЕМ
    Вие сте предприемач, индустриалец, търговец или друго лице
    с финансови проблеми. Искате да разширите бизнеса си, искате да започнете бизнес, имате дългове за погасяване, тогава КРЕДИТНАТА ФИРМА ДЖЕЙМС КЕЛВИН е отговорът на вашите въпроси, сега имате единствения човек, който може да ви помогне. Това е този човек, г-н ДЖЕЙМС КЕЛВИН., Моля, свържете се с него чрез имейл адреса му: jameskelvine28@gmail.com и ще бъдете напълно доволни.



    Изпратете ни имейл чрез: jameskelvine28@gmail.com

    Изпратете ни имейл чрез: jameskelvine28@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте!
    Имате ли нужда от заем? Аз съм регистриран и реномиран кредитор, давам заеми на хора във финансово затруднение, хора, които искат да плащат сметките си в училище, тези, които искат да си купят кола или да започнат собствен бизнес, изпълнители и държавни агенции. За повече информация или формуляр за кандидатстване за заем Свържете се с нас по имейл: (mohammedsalmanloanfirm999@gmail.com)
    Управление.

    ОтговорИзтриване
  11. НУЖДА ЛИ ВИ СЕ СПЕШЕН КРЕДИТ, ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ НОВ БИЗНЕС, ДА ПЛАТИТЕ СМЕТКИ, ДА ИЗИСКВАТЕ ВАШИЯ ДЪЛГ ИЛИ ЗА КУПУВАНЕ НА НОВ ДОМ, АКО ДА, МОЛЯ, СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ПО ИМЕЙЛА С ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ, КАКТО СЛЕДВА.
    Имейл:: {  larrybright424@gmail.com }

    ПЪРВО И ПОСЛЕДНО ИМЕ
    ДЪРЖАВА
    ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР НА WHATSAPP
    ЗАЕТА СУМА
    СРОК НА ЗАЕМА
    ЗА КОНТАКТИ Имейл: {  larrybright424@gmail.com }

    БЛАГОДАРЯ.

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте, търсите ли заем за консолидиране на дълга, необезпечени заеми, бизнес заеми, ипотечни заеми, заеми за автомобили, студентски заеми, лични заеми, рисков капитал и т.н.! Аз съм частен кредитор, предоставям заеми на фирми и физически лица с ниски и разумни лихви от 2%. Изпратете имейл до: christywalton355@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  13. HELLO Сигнал за оферта за заем за всички! Имате ли финансови затруднения и имате нужда от спешна кредитна/финансова помощ? Или имате нужда от заем, за да стартирате/увеличите бизнеса си или да закупите мечтаната къща. ВЗЕМЕТЕ НЕЗАБАВНОТО СИ ОДОБРЕНИЕ НА ЗАЕМ 100% ГАРАНТИРАНО ДНЕС, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ ВАШИЯ КРЕДИТ. Имейл: { larrybright424@gmail.com }, те са надеждни, бързи в комуникацията и доверени.

    ОтговорИзтриване
  14. Имате ли нужда от спешен заем, за да изплатите дълга си, или заем за собствен капитал, за да подобрите бизнеса си? Били ли сте отхвърлени от банки и други финансови агенции? Имате нужда от консолидация на заем или ипотека? Не търсете повече, защото ние сме тук, за да оставим всичките ви финансови проблеми зад себе си. Свържете се с нас по имейл: {larrybright424@gmail.com Ние предлагаме заеми на заинтересовани страни при разумен лихвен процент от 2%. Диапазонът е от 5 000,00 евро до 100 000 000,00 евро.

    ОтговорИзтриване
  15. Имате ли нужда от заем? лични заеми? бизнес заеми? ипотечни кредити? земеделско и проектно финансиране? даваме всякакви заеми с 2% лихва! Имейл за връзка;(dakany.endre@gmail.com)

    ОтговорИзтриване
  16. HELLO Сигнал за оферта за заем за всички! Имате финансово затруднение и имате нужда от спешна кредитна/финансова помощ? Или се нуждаете от заем, за да започнете/увеличите бизнеса си или да закупите мечтаната къща. ВЗЕМЕТЕ НЕЗАБАВНОТО СИ ОДОБРЕНИЕ НА ЗАЕМ 100% ГАРАНТИРАНО ДНЕС, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ ВАШИЯ КРЕДИТ. Имейл: { larrybright424@gmail.com }, те са надеждни, бързи в комуникацията и доверени.

    ОтговорИзтриване
  17. Имате ли нужда от спешен заем, за да изплатите дълга си, или заем за собствен капитал, за да подобрите бизнеса си? Били ли сте отхвърлени от банки и други финансови агенции? Имате ли нужда от консолидация на заем или от ипотека? Не търсете повече, защото ние сме тук, за да оставим всичките ви финансови проблеми зад нас. Свържете се с нас по имейл: {larrybright424@gmail.com Предлагаме заеми на заинтересовани страни при разумен лихвен процент от 2%. Диапазонът е от 5 000,00 евро до 100 000 000,00 евро

    ОтговорИзтриване
  18. Имате ли нужда от спешен заем, за да изплатите дълга си, или заем за собствен капитал, за да подобрите бизнеса си? Били ли сте отхвърлени от банки и други финансови агенции? Имате ли нужда от консолидация на заем или от ипотека? Не търсете повече, защото ние сме тук, за да оставим всичките ви финансови проблеми зад нас. Свържете се с нас по имейл: {larrybright424@gmail.com Предлагаме заеми на заинтересовани страни при разумен лихвен процент от 2%. Диапазонът е от 5 000,00 евро до 100 000 000,00 евро.

    ОтговорИзтриване
  19. Здравейте,
    Търсите ли законен заем?
    Били ли сте отказани от вашите банки?
    Имате нужда от пари по една или друга причина.
    Вие сте искрени и честни
    Имате нужда от заем, за да изплатите вашите дългове, сметки или
    реализиране на проект?
    Винаги имаш възможност.
    По-притеснителното е, че предлагаме заеми от €5000,
    бързо и надеждно, с годишна лихва от 3%. Ние сме
    надежден
    Ако проявявате интерес, не се колебайте да се свържете директно с нас.
    поща: marcdupon18@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  20. Имате ли нужда от заем? лични заеми? бизнес заеми? ипотечни заеми? селско стопанство и финансиране на проекти? даваме всички видове заеми при 2% лихва! Свържи се с имейл адрес; (fredmorefinance@gmail.com) или WhatsApp: +919654763221

    ОтговорИзтриване
  21. Спешен заем.

    Вземете своя бърз достъпен заем, за да стабилизирате финансовите си ограничения и да подобрите бизнес статуса си, за да постигнете стабилно безкрайно щастие и радост, които животът може да ви предложи.

    Бързи контакти по-долу!!!

    С Най-Добри Пожелания!!!
    Viber: +2348078301295
    Whatsapp: +2348078301295
    Подписано:
    Управление!
    МАРТИН Л БОНИ
    mlbloanfirm@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  22. Вземете бърз и 100% заем само с 2% ниска лихва. Моля, свържете се с мен, като използвате следните данни. stefanopessina0010@gmail.com WhatsApp: +48732104284

    ОтговорИзтриване
  23. Искате ли да заемете пари? ако да, свържете се с нас днес по имейл: (dakany.endre@gmail.com)

    ОтговорИзтриване
  24. Имате ли нужда от бърз заем от 24 до 48 часа? Ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да кандидатствате за заем при нас в Novelty Finance по имейл чрез: noveltyfinances@gmail.com ИЛИ WhatsApp Чрез: +447915601531.

    NOVELTY FINANCE предоставя финансови решения. Ние предлагаме всички видове кредитни услуги (личен кредит, бизнес кредит и много други). Ние също така предлагаме гъвкави и множество опции за заем, включително обезпечени и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми, които са съобразени с вашите финансови нужди.

    ✓ Лесно одобрение
    ✓ Гъвкав срок на погасяване 6 - 360 месеца
    ✓ Много удобно - Можете да кандидатствате за заем на удобно за вас място и време.
    ✓ Незабавен достъп до вашите средства след одобрение.
    ✓ Субсидиран лихвен процент (3% годишно)
    ✓ Няма да бъдете бързани да върнете заема, ще ви бъде дадено време да започнете изплащането на заема.
    ✓ Без скрити такси
    ✓ Ще бъдете напътствани през целия процес

    Как да кандидатствам:
    Кандидатстването за кредит при нас е бързо и лесно!
    Изпратете ни вашето искане за заем чрез;
    Имейл: {{ noveltyfinances@gmail.com }}
    Обадете се или ни пишете на WhatsApp чрез: +447915601531.
    Прилагат се правила и условия.

    ОтговорИзтриване
  25. Имате ли нужда от спешен заем, за да посрещнете финансовите си нужди? Ние предлагаме заеми, вариращи от 2 000 евро до 50 000 000,00 евро, ние сме надеждни, ефективни, бързи и динамични, без проверки за кредитоспособност и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми по време на периода на прехвърляне.

    При интерес, моля свържете се с нас на.

    Изпратете ни имейл на: accessloanfirm2030@gmail.com

    Whatsapp: +79258159150

    уважение
    г-н Скот
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  26. Фирма за заем Sky Wealth, ние даваме заеми при лихвен процент 0f 3%.

    Добър ден господин/госпожо.

    Ние сме частна компания и предлагаме заеми при ниски лихвени проценти, за да се определи размерът на заема е между 100 милиона провизии за заем от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: предимство / конкурентоспособност за разширяване на бизнеса.

    Ние предлагаме разнообразие от кредити

    * Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
    * Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
    * Консолидационен заем

    Без предварителни такси

    Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази реклама.
    За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Можете също така да се свържете с нас чрез нашата бизнес линия Whatsapp: +1(646)4440366

    Можете също така да се свържете с нас чрез уебсайта на компанията: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    г-жа Мери Мейсън.

    ОтговорИзтриване
  27. Имате ли нужда от спешен заем? Даваме лични заеми? Бизнес заеми? Жилищни заеми? Земеделски заеми? Заеми за образование? Заеми за консолидиране на дебит? Заеми за камиони? Заеми за автомобили? Хотелски заеми? Рефинансиране на заеми? и още заеми за училище? Стартиращи заеми? .Предлагаме при 2% лихва! Свържете се с нас чрез: dakany.endre@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  28. Имате ли нужда от спешен заем? Даваме лични заеми? Бизнес заеми? Жилищни заеми? Земеделски заеми? Заеми за образование? Заеми за консолидиране на дебит? Заеми за камиони? Заеми за автомобили? Хотелски заеми? Рефинансиране на заеми? и още заеми за училище? Стартиращи заеми? .Предлагаме при 2% лихва! Свържете се с нас чрез: (dakany.endre@gmail.com)

    Спешно предложение за заем.

    ОтговорИзтриване
  29. Уважаеми кредитоискатели.

    Имате ли финансови затруднения? Искате ли да започнете собствен бизнес? Тази кредитна компания е създадена като организация за правата на човека в световен мащаб с единствената цел да помага на бедните и финансово затруднените хора. Ако искате да кандидатствате за кредит, моля, свържете се с тях на посочените по-долу данни: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Име:
    Необходима сума на кредита:
    Продължителност на заема:
    Мобилен номер:

    Благодаря ви и Бог да благослови
    Ingrid

    ОтговорИзтриване
  30. Усім добрага дня.
    мяне завуць Махамед Руфаіда з Марока. я жыву ў Беларусі Мінск хацеў падзяліцца невялікім сведчаннем таго, як мне ўдалося атрымаць фінансавы прарыў пасля доўгага часу пакут ад так званых ашуканцаў. Філіял Unicredit у Італіі дапамог мне стаць тым, кім я з'яўляюся зараз, пасля таго, як я атрымаў пазыку ў памеры 125 000,00 долараў ЗША ад службы іх кампаніі, яны законныя, усім трэба з імі працаваць, яны законныя, я ім давяраю, яны законныя, усе звяжыцеся з імі праз гэтыя дэталі

    Адрас электроннай пошты: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    звяжыцеся з імі сёння і пазбаўцеся ад даўгоў і забяспечце фінансавую стабільнасць Філіял Unicredit Італія.

    ОтговорИзтриване
  31. Здравейте, имате ли нужда от надеждна и надеждна компания, за да получите заем за финансиране на вашия проект, имате ли нужда от бизнес заем, личен заем или ипотечен заем? не търсете повече от Sunshine Financial Group Inc. Ние предлагаме всички видове кредитни услуги, обезпечени и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми и много други за субсидиран лихвен процент от 3% годишно. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно в WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага

    Знам, че получаването на законен заем винаги е било огромен проблем. За хора, които имат финансов проблем и се нуждаят от решение за него, много хора смятат, че е толкова трудно да получат заем за собствен капитал от техните местни банки или други финансови институции поради високата лихва ставка, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/доход, нисък кредитен рейтинг и др.

    Не се притеснявайте повече, защото Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    Край на времето за чакане или стресиращите банкови посещения. Нашата услуга е достъпна 24/7 - можете да получите заем и да завършите транзакциите си, когато и където имате нужда.

    Ние предоставяме 24-часови кредитни услуги от световна класа. За запитвания/въпроси? - Изпратете имейл до sunshinefinancialgroupinc@gmail.com или ни изпратете съобщение на WhatsApp: +447360502110 | & Получете отговор веднага.

    ОтговорИзтриване
  32. Здравейте,

    Ние сме сертифицирани да предлагаме видовете заеми или всякакъв вид следното финансиране: Частен заем? Бизнес заеми? Кредит за консолидация на дългове? Подобрете дома си? Инвестиционен кредит? Налични кредити? Лични заеми? Търговски заеми? Комбиниран заем? Консолидационни заеми? Ако проявявате интерес, свържете се с нас: (richardcosmos5@gmail.com)

    Спешно предложение за заем.

    ОтговорИзтриване
  33. Имате ли нужда от финансова помощ? Заинтересованият кандидат трябва да се свърже с имейла на (richardcosmos5@gmail.com) за незабавен процес.

    ОтговорИзтриване
  34. Внимание: Ние сме директни кредитори и участваме в 100% международен проект
    Финансиране и в момента търсим търсещи кредити, кредитни брокери
    и международни проекти за финансиране. ЗА ПОВЕЧЕ ЗАПИТВАНИЯ СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС ЧРЕЗ СЛЕДНИЯ ИМЕЙЛ:
    creditmidland@gmail.com
    Кредитна фирма Midset

    ОтговорИзтриване
  35. Здравейте дами и господа, имате ли нужда от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите проекта си? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми, обезпечени и необезпечени заеми и много други. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно в WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага.

    Заем от надеждна и компетентна компания е това, от което се нуждаете, за да постигнете целта си. Ние сме компания за цялостни финансови услуги и се ангажираме да ви помогнем да удовлетворите всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    * Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете своя заем в рамките на 24 часа след одобрение.
    * Гъвкав лихвен процент от 3%.
    * Висок процент на одобрение
    * Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете датата на погасяване, седмична, месечна или годишна за период от 1-30 години.
    * Лесно онлайн приложение.
    * Персонализирани насоки и опит.
    * Без скрити такси

    Не губете възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем със заем, защото сме помогнали на много хора и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят

    За повече информация относно нашето предложение за заем, любезно ни изпратете вашето искане за заем чрез
    Имейл: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447360502110

    Посредниците/Консултантите/Брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. С пълна увереност, ние ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ОтговорИзтриване
  36. Имате ли нужда от спешен заем? Даваме лични заеми? Бизнес заеми? Жилищни заеми? Земеделски заеми? Заеми за образование? Заеми за консолидиране на дебит? Заеми за камиони? Заеми за автомобили? Хотелски заеми? Рефинансиране на заеми? и още заеми за училище? Стартиращи заеми? .Предлагаме при 2% лихва! Свържете се с нас чрез: richardcosmos5@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  37. Имате ли нужда от заем? лични заеми? бизнес заеми? ипотечен заем? Финансиране на селско стопанство и проекти, БЪРЗ ЗАЕМ, Имате ли нужда от заем, за да изплатите дълга си или да платите сметките си или да започнете добър бизнес? ? Отпускаме всички видове заеми при 2% лихва! имейл за връзка :(accessloanfirm2030@gmail.com)

    свържете се с нас на: accessloanfirm2030@gmail.com
    whatapp: +79258159150

    уважение
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  38. Здравейте и добре дошли в Spotcap Global Financial Services, Казвам се Клаудия Клайн, аз съм кредитор, а също и финансов консултант. Предлагам всякакви кредитни услуги

    Имате ли остра нужда от финансово подкрепление? Имате ли нужда от заем за различни цели? ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да се свържете с моята фирма чрез | spotcapglobalservices@gmail.com | или изпратете текст в WhatsApp чрез: +31642117819 | и имате заем в сметката си в рамките на 24 часа, защото ние предоставяме отлични услуги за заем по целия свят.

    Ние предлагаме всички видове кредитни услуги (личен заем, бизнес заем и много други), предлагаме както дългосрочни, така и краткосрочни заеми, а също така можете да заемете до 15 милиона евро и даваме заеми при нисък лихвен процент от 3% годишно. Моята компания ще ви помогне да постигнете различни цели с широка гама от кредитни продукти.

    Признавам факта, че получаването на законен заем винаги е било огромен проблем. За хората, които имат финансов проблем и се нуждаят от решение за него, много хора намират за толкова трудно да получат заем за капитал от местните си банки или други финансови институции поради висок лихвен процент, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/доход, нисък кредитен рейтинг или всякакви други причини

    Край на времето за чакане или стресиращите банкови посещения. Нашата услуга е достъпна 24/7 - можете да получите заем и да извършвате транзакциите си, когато и където имате нужда

    Ние предоставяме 24-часови кредитни услуги от световна класа. За запитвания/въпроси? - Изпратете имейл до | spotcapglobalservices@gmail.com | или изпратете текст в WhatsApp чрез: +31642117819 | & Получете отговор веднага

    Вашето семейство, приятели и колеги не е нужно да знаят, че имате недостиг на пари, просто ни пишете и ще получите заем.

    Вашата финансова свобода е във вашите ръце!!

    ОтговорИзтриване
  39. Здравейте дами и господа, имате ли нужда от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите проекта си? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми, обезпечени и необезпечени заеми и много други. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно в WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага.

    Заем от надеждна и компетентна компания е това, от което се нуждаете, за да постигнете целта си. Ние сме компания за цялостни финансови услуги и се ангажираме да ви помогнем да удовлетворите всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    * Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете своя заем в рамките на 24 часа след одобрение.
    * Гъвкав лихвен процент от 3%.
    * Висок процент на одобрение
    * Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете датата на погасяване, седмична, месечна или годишна за период от 1-30 години.
    * Лесно онлайн приложение.
    * Персонализирани насоки и опит.
    * Без скрити такси

    Не губете възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем със заем, защото сме помогнали на много хора и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят

    За повече информация относно нашето предложение за заем, любезно ни изпратете вашето искане за заем чрез
    Имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Посредниците/Консултантите/Брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. С пълна увереност, ние ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ОтговорИзтриване