неделя, 10 септември 2017 г.

Какво изразходих през юли и август?

      Здравейте.

      Лятото почти си отиде, радваме се на последните топли слънчеви лъчи и вече започнах да се настройвам на есенна вълна. Нося като за последно любимите си рокли, ярки червила и парфюми.... покрай тях доизразходвам и някои козметични продукти. Напоследък нямам желание да купувам каквото и да било освен сенки и парфюми. Искам да се освободя от натрупаните опаковки. Направо се задушавам като гледам пълния шкаф. Как допуснах да се затрупам така, да виждам това и да не мога да се спра. Надявам се сега да съм на прав път!

      Очаквах да съм изразходила повече тубички през последните 2 месеца, но когато отворих торбата, се оказа обратното. Което не е лошо пък, защото няма да става километричен поста. Всичко е от бюджетни марки, които се намират в дрогерията с изключение на мини шампоана на Клоран и едно тестерче на новия крем на Galenic Diffuseur de beauty.


       Започвам с грижа за зъбите и пастата на Splat Active, с която нещо не успяхме да се спогодим. Не че не измива добре зъбите, но вкуса и не ми се понрави особено. Не е гадна, има мента и някакви билки в нея, обаче съм се събуждала посред нощ заради това и искам да си измия устата или пия вода.


       Тъмнокафява е на цвят, но си прави зъбките бели. Икономична е, обаче не е моята.


        Не помня дали съм ви казвала и колко харесах четката за чувствителни зъби на Sensodyne заедно с мини пастата, която вървеше с нея. Затова и си взех голяма опаковка от нея, която ще отворя сега.



       Водата на Bilka Dent Expert Clean & White е доста освежаваща и оставя чувство за перфектно чиста уста. Пари стабилно, ако джубурите около минута, но не е непоносимо. Действа като дъвките Airwaves, аха да отпуши носа. :) Не знам аз ли си втълпявам, но сякаш и от нея се събуждам с кофти вкус понякога. Затова не съм сигурна ще подновя ли някога.



        Колежка ми беше подарила този рол-он в края на миналото лято и реших да го разпечатам и пробвам преди да е свършило лятото. Както и очаквах, няма съхнене и съответно не ме предпазва. Какви ли предпазни средства не пробвах последната година и все не действат при мен. А ако са без алуминий, положението е още по-зле.


        Този си има алуминиеви соли, но и това не помогна в случая.


        Много харесах и двете маски на Montagne Jeunesse - Skin Polisher & Amore Rose. Първата ухае силно на мед и мляко, но супер реалистично и пристрастяващо. И тази, и с розата са глинени и им е нужно повечко време да се свалят. Правят кожата ми чиста, свежа и не я пресушават допълнително. На мен обаче ми е нужен поне малко крем след Amore Rose, защото тя е по-силна и почиства себума. Медената подхранва и след нея в топлото можех да мина и само с термална или розова вода.


        Понякога ми се струва глупаво да показвам тампони за почистване на грим, но тези Ipek не препоръчвам. Взех ги защото ми се видяха плътни, обаче се делят при вземане и разпадат. 
       След като нямаше да ползвам балсама за след бръснене на Nivea като основа за грим, реших да го доизразходя за успокояване след депилация на краката и не усетих да прави нещо. Кожата ми там е супер чувствителна и не забелязах да ми помага. Кремчето на Balea Vintage Pop от комплекта, хидратира и ароматизира на сладки ябълки тялото. Беше доста приятен и с плътна текстура. Скраба за стъпала на Avon Foot Works с ананас е лимитка от предното лято, от която се бях запасила с 2 бройки. Много ми харесва аромата и само заради това го ползвах, защото за ексфолииране е трудно да се говори. Само пемзата ме спасяваше. Wilkinson Xtreme 3 beauty ги харесвам заради силните ножчета, но първият месец мен ме порязват доста и поради тази причина може би няма да подновя. Този им вид обаче, вярвайте ми, е с най-дълъг живот и то от всичко. Цяло лято ползвам тази самобръсначка. Сигурно поне 3 месеца издържа.


        Двата продукта за и след слънце на Avon изхвърлям вече, защото са на 2 години и няма да ползвам. Лосиона от Skin so soft ми допадна заради леката си гел текстура и супер фините шимър частички. Ухае на пасифлора, но има алкохолно начало и това ме дразнеше. Много е икономичен. Всяка година пускат различни аромати и обновяват формулите, така че вярвам вече са ги подобрили. Сухите масла към тях обаче, ги намирам за безполезни. За пореден път се убеждавам как нищо от Naturals серията им, освен лосионите и спрейове за тяло, не ми пасва. Тази терапия с кайсия уж е за суха и изтощена коса, но при мен не прави нищичко. Има лека текстура, между лосион и гел, не утежнява.... на моменти имам чувството, че косата ми става като слама след нея. Нито помага за лесното разресване, нито придава блясък или омекотява. Абсолютно безполезна. Има още от нея, но не смятам да я мъча. С какви ли шампоани и финиш продукти не я ползвах, не и не.


         Без крем Здраве не оставам. Той е помощника ми за пъпки или зачервявания. Шампоана на Клоран с роза и божур се води успокояващ, но от 3 измивания с него не мога да потвърдя. За сметка на това правеше косата ми разкошна на вид. Гладка, права след сешоара, мека, лъскава и сякаш съм била на прическа. Ухае нежно на роза и божур, пени се нормално и тази сладка опаковка струваше малко над 1 лв.


        Сигурно ме смятате за луда, но имам още запаси от коледни кремчета за ръце, нали трупах в промишлени количества заради ароматите и опаковките преди години. Имам още един от тази колекция на Essence. Формулите са плътни и добре хидратират кожата, но и не оставят лепкав филм. Ползвах го вечер, за да подхраня ръцете си. Ухае на ябълка и канела, беше ми любим. За водата на Bioten 3-in-1 вече ви споменах в отделен пост, че е много добра и чисти чудесно. Само да не ухаеше на нищо. Спиралата на Aura Lift it up в началото не ми допадна толкова. Може би защото Shape it up ме грабна повече, но когато свърших с нея и посегнах към Lift it up, се оказа че тя също не е никак лоша. Удължава достатъчно и разделя миглите ми, че я доизразходих с удоволствие.



        Видях реклама на дифузера на Galenic в някакво списание и ме заинтригува. Рових скоро да прочета и някакви отзиви, но не знаех че вече се е появил на нашия пазар. Миналият месец го видях в Медея и попитах за тестер. Зарадвах се като ми дадоха, защото почти се бях решила да го купя. Добре че се спрях, защото не усетих нещо съществено и изобщо открояващо се. Има фини частички, лек аромат и толкова. Не оставя мазен или лепкав финиш, беше ок под грима ми в топлите дни, но дали заради малкото количество, не ме впечатли както исках. А цената му от близо 80 лв, предполага обратното.


        Козметична грижа за прогресивно сияние с рубинени перли, която извайва, озарява и разкрасява кожата. Galenic Diffuseur De Beaute е изтънчен гел-крем, инкрустиран с истински сияйни рубини с очарователен розово-малинов нюанс, с плодови и витаминни нотки на бергамот, мандарина и лимон в съчетание с флорални и деликатни нотки на бял мускус и жасмин. 




         Тези плодови барчета на Alesto (Lidl) с тропически вкус, както и другите с боровинка, стават за убиване глада за сладко и залъгване. На мен обаче ми идват прекалено сладки. Затова предпочитам тези на Roo bar, в които им и ядки. Не са лоши обаче и за цената си, ги пробвайте.


         Пълнозърнестите овесени ядки на dm Bio ми станаха любими. Пакета струва 3 лв и смятам че си заслужават. Бързо омекват, нямат странен аромат като някои обикновени и затова вече съм изяла 3 пакета.


        Нещо unhealthy, но също доста вкусно. Преди сякаш съм опитвала този вид на Schogetten, но реших да си го припомня. Обожавам шоколади и бонбони с вкус на пралина и нуга, а този е любов от първото парченце. Топи се в устата, толкова мек и фин е шоколада, и след половината опаковка ми прималя, но толкова го харесах, че докато не видях празния станиол, не се спрях.



2 коментара:

  1. Здравей, откъде си взе тези разновидности на маските на 7th heaven?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Тази с меда мисля че ми я изпратиха вносителите, но сякаш съм я виждала и в Лили. А с розата си я бях поръчвала от beautycosmetic.biz. Гледам че я е имало налична в PinkPanda и Emag заедно със саше кална, но цената от 6 лв е твърде висока.

      Изтриване