понеделник, 8 юни 2015 г.

Deborah Shine Tech 60

     Deborah е италианска марка, не особено популярна у нас. От класа на Art Deco, Pupa са. Предлагат се в Бютизон или поне аз от там съм си купувала. Около 12 лв бяха лаковете от тази серия Shine Tech. Покривни са, съхнат бързо, но пък е над нормалната и средна цена за такъв тип продукт и затова не се продават особено. 



     Този лилав шимър конкретно ми хареса много, имах подобния Orly Oui, но с него не се възприех. Златното не е прекалено жълто, а точно идеалното. Нанася се лесно, текстурата и е идеална, четката е удобна и с топа на Catrice Gel & Shine ми изсъхна за 10-15 мин. Четвърти ден съм с нея, мих чинии, прах на ръка и какво ли още не, има минимални забележки и не се забелязват. Така че за мен е предпочитан пред OPI, които на третия ден изглеждат супер износени и като след седмица.



Няма коментари:

Публикуване на коментар