петък, 22 април 2016 г.

Farmasi Soft Touch Mono Eyeshadow 19

      Качествени и бюджетни розови сенки е трудно да се открият, особено в дрогериите. Но не винаги е невъзможно. Случайно взех тази единичка преди време и се оказаха чудесни. Цвят, пигментация, трайност - по всяка точка имат плюс.


      Цвета е разкошен розов със златен оттенък, като и двете "части" са супер ясно отчетливи. И готиното розово си личи и е наситено, и златното се вижда чудесно без да циганее. Страхотно отварят окото и правят много свеж и закачлив погледа. Особено сега през пролетта, няма по подходящ сезон за тях. Могат да се ползват и като руж, но имам доста такива продукти и не ги ползвам за това.



        Текстурата им е мека (маслена почти) и са с много добра пигментация за този клас. Съвсем малко разтъркване с четката е нужно. Суоча съм направила като докоснах леко и без база на ръката. На окото с база не мърдат цял ден. Нанасям ги сутрин в 7,30, а вечер свалям в 21-22 часа и има леки наченки на събиране, но като цяло се бетон. Единствения недостатък е, че се разпрашват малко в опаковката, без да падат по бузите, което не е голяма загуба.



        Не съм пробвала други продукти на марката освен белия им лак, но с удоволствие бих си купила някоя от пудрите им. Имат чудесни теракотени, които обаче не съм виждала никъде. Можете да поръчате от beautycosmetic.biz. Аз взех сенките от сайта и съм много доволна от обслужването им. Мисля че ги нямаха и поръчаха специално за мен. Струваха не повече от 5 лв. Ако намерите някъде козметика на марката, непременно обърнете внимание.



          Опушени с L'oreal Color Riche Mono Eyeshadow 106 Breaking Nude Matte
            Червило - Avon Perfect Kiss "Pink wink"





Няма коментари:

Публикуване на коментар