четвъртък, 28 април 2016 г.

Garnier ft. Mixa Sensitive Micellar Water

        Макар мицеларните води да са доста популярни вече и почти да няма жена, която да не използва такъв продукт, мисля че още едно мнение не би било излишно. На пазара в момента има толкова много марки, но тези 2 при мен вършат отлична работа и за момента не бих ги сменила. Има някои, които са ми интересни и искам да пробвам като новата на Garnier с маслата. Смятам обаче да изразходя първо тези две бутилки и тогава да се впускам в нови приключения.


        Garnier Micellar  Cleansing Water Sensitive Skin съм я споменавала не веднъж, а и факта че беше в любимците ми за 2015 год., е показателен. Не предизвиква никакво дразнене на очите, където по принцип подобни продукти могат да бъдат тествани най-добре, чисти перфектно грима и не изсушава кожата. Няма аромат. Икономична е. Аз свалям грима си с олио в банята, след което почиствам с 2-3 тампона с нея остатъка от спирала и фдт по контурите на лицето. Завършвам с тампон с розова вода. Ако реша да махам само с тампони с мицеларна вода грима, може би ще са ми нужни около 4-5 (в зависимост дали имам сенки).


         Единствения й недостатък според мен е дозатора. Ако пътувам и искам да отлея в по-малко шишенце, ще изхабя известно количество, защото протича. Други оплаквания нямам. Цената й е около 8-9 лв (редовната), но аз обикновено се зареждам като има промоция и я купувам за 6 лв.



        Първата мицеларна вода на Mixa беше с онази гадна помпа, която пръска на всички страни. От нея обаче изразходих 2 опаковки. Харесваше ми как почиства, а и беше първия подобен продукт от бюджетните марки, който пробвах. Оставя лигаво усещане, което много момичета не харесаха, но мен не ме дразнеше. Помпата й ме отказа да я купувам. По-късно на пазара се появи нова опаковка, която вече е с идеален дозатор. Отвора е малък и кръгъл, с който лесно напоявам тампон и ако желая мога да си отлея количество за път в друг флакон. Mixa Micellar Water Anti-dryness има лек аромат, на рози сякаш. Много е приятен. Тя също почиства чудесно и не дразни очите ми. Не ми изсушава кожата и от нея също са ми нужни 2 тампона за обиране на остатъка от грима + 1 с розова вода.



        Нейната цена мисля че е долу горе в същия диапазон като Гарниерската. В Лили е 9,50 лв.


        И двете води се справят успешно със свалянето на грима и замърсяванията по лицето, затова продължавам да ги купувам. Една опаковка ми стига за около 5-6 месеца, което ги прави икономични за моя начин на почистване и цената им е ниска, така че не мисля да сменям с по-скъпи.

2 коментара:

  1. Обожавам Микса-та (но точно тази, ни в кръглите опаковки)! За мен няма никаква разлика между нея и тази на Биодерма,но предимството на доброто pH и на цената си казват думата :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз на Биодерма имах много отдавна мини, но при положение че то струва колкото една голяма от тези, не бих я купувала. За марки не плащам. :)

      Изтриване