петък, 9 април 2021 г.

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture 92 Rosewood Supreme

              Червилата са един от любимите ми продукти от декоративната козметика и въпреки че от цяла година сме в пандемия, това не ме спира да си купувам нови. Трябва да ми е цветно! Всъщност причината за покупката на Rouge Pur Couture беше Коледа. Тъй като желанието ми за Libre Intense не утихна, а в Нотино имаха 15 % намаление на YSL, с което цената стана дооооста прилична и за да не пътува само парфюмчето, му добавих това красиво другарче. И не съжалявам! 



                  Опаковката на червилата е класическа и в златно, но много стилна и лека. Материала е метален, въпреки това не се драска лесно. Затваря се плътно без усилия, не е магнитна капачката. 


               Избора на цвят беше труден. Ще ви призная че поне 2 дни изгледах каквото открих, суотчове почти нямаше! Та действах горе долу по инстинкт. Имах колебание между този и един нюанс (09 Rose Stiletto) в розовата гама, който беше между малина и мауви. В крайна сметка се спрях на 92 Rosewood Supreme, защото често нося червила с топъл подтон и в прасковено. А и това прилича много на любимото ми и спряно отдавна Instant Mocha на Avon (ULTRA Colour Rich). 


             Rouge Pur Couture са с масла и това ги прави идеални за сухи устни. Толкова са меки и комфортни, че сякаш нанасяте пухкаво масло. Освен това цветовете са наситени и освен подхранващия ефект с хидратация, те обгръщат с интензивен цвят. 



              Трайността също за подобен финиш е много добра. С леко хапване и пиене на вода, при мен издържа около 3 часа. След това остава лек цвят, който наподобява стейн. 


            Хубавото е, че не се изтрива изцяло от вътрешната страна на устните. Оставя деликатен нюанс равномерно, което също е плюс. Не се образува и онази неприятна линия, така че ме спечели от раз. Има флорален и свеж аромат, който не е силен. Доставя то удоволствие да го нанасяш поне още 2 пъти през деня! 



              Още по-голямото предимство е, че не изсушава допълнително устните ми. А моите се белят доста тази зима. Когато нося Rouge Pur Couturе това чувство за опъване го няма и дори след изтриване, те са меки и гладки. 


              Червилата от серията са и с антиоксидантен ефект. Завършека в копринен и с блясък. Не е прекалено лъскав, но не е и кадифен.


            Цената им в Дъглас е 69 лв, но в момента са намалени на 55 лв. В Нотино пък са на 50 лв и с безплатна доставка. Моето излезна 35 лв, но като се замисля бих дала и 50 лв. Много ми хареса, та бих си взела поне още едно. 


               Rosewood Supreme е страхотен и бих казала ежедневен, лесен за комбиниране цвят. Бих го носила през цялата година. Затова го препоръчвам с две ръце, ако ви стоят добре подобни. 




           Вие имате ли опит с червилата на марката. На мен ми е втора серия и определено не ме разочарова. 









Няма коментари:

Публикуване на коментар