петък, 14 юни 2013 г.

Свежарски маникюр в зелено :)

    Привет красавици!

     Изгубих се за няколко дни, но нямаше как - предстоеше ми изпит днес, който мина и съм отново на линия. Оставила съм се без лак от сряда, ама нямах никакво време. Затова минавам да ви покажа последния маникюр сега, а утре смятам да се накипря с нещо друго. :)))
Лака е на 2 слоя и без топ лак. Снимките не са перфектни, но ползвах телефона на приятелка за експеримент и т.к. не разбирам, не съм бутала настройките.
     Разочарована съм малко от консистенцията - не се нанася, както бих желала, но като цяло цвета не е лош и му прощавам. Напоследък обаче съм се наситила на подобни нюанси и ги търпя едва по два дни. На третия със или без забележки свалям. И с този се случи същото.





Сега идва проблема - какво да сложа утре?


Няма коментари:

Публикуване на коментар