събота, 6 юли 2013 г.

OPI Pussy Galore ft. Golden Rose Holiday No.63

   В тази публикация ще ви покажа два красиви розови цвята пясъци, но с различна основа. Опи е с перлена, а ГР с млечна. За съжаление точно това не ми допада в Pussy Galore (а и в Solitaire) и ми бабее много. Ако бях купила голямо шише, а не мини щях да го махна веднага, но не искам да си развалям комплекта. Хубав е, но тази перлена основа разваля лака за мен. Ако беше с шимър или млечна щеше да е друга бира. Голдън Роуз оформя много добре плочката и частиците в него блестят дискретно, правейки го да изглежда луксозно. И двата покриха на 2 слоя, като ГР е по-рядък и ако нанасяте тънки слоеви, ще са ви необходими 3.
Цената му е 4-5 лв, а на ОПИ в България 20-22 лв (все още няма колекцията тук мисля).







3 коментара:

  1. Ех, имам минитата на ОПИ и още не съм стигнала до Pussy Galore (трябва да призная, че името ме разбива! :)), но така като гледам ме е яд, че имам него, а не ГР. Много не обичам frost :(

    ОтговорИзтриване
  2. и двата са много красиви!

    ОтговорИзтриване