петък, 25 октомври 2013 г.

Zoya Lisa ft. p2 Bloggers' choice

    Макар все още да е топло и есенно, на мен вече ми се носят коледни цветове и реших да не се съобразявам с времето. От миналата седмица замислях да съм с комбинация злато и червено, та от няколко дни и се радвам. Определено лаковете са много красиви, фолиения завършек ги прави толкова "неустоими".
    Zoya Lisa е едно от любимите ми червени - подобна е на Sarah, но може би идея по-светла и с лек дуохромен ефект (шимъра й). Покрива дори на един слой, аз обаче не искам да прозира и слагам 2. Съхне бързо и е трайна. За огледален блясък нанасяте топ лак и сте готови. :)





    p2 е немска марка, от типа на Catrice & Essence. При нас обаче я няма, а на нейно място се продава Alverde. За мен обаче втората е по-нисък клас от p2, много са ми "прости" продуктите и. Но в България винаги се предлагат подобни неща, така че..... както и да е.
   Bloggers' Choice беше пуснат в продажба тази пролет. Сдобих се с него по случайност, показаха ми го и макар да харесвам трудно подобни цветове, го поисках и ето че дойде време и желанието ми да се накипря с него. Много интересен и за пръв път срещам подобен нюанс на златното. Старо и ярко злато е. Подходящо за Коледните празници, а и не само. Първия слой е прозрачен, но втория покрива и аз не виждам нужда от трети. Ако обаче искате перфектно покритие, то ще се наложи да нанесете такъв. Завършека е фолиен, както споменах и по-горе. Изсъхна бързо. Достатъчно блестящ е и прави впечатление дори без топ лак. :)
    Цената му е не повече от 2 евро. Можете да си го купите от немски или австрийски вериги (дрогерии).

Няма коментари:

Публикуване на коментар