вторник, 11 февруари 2014 г.

Dance Legend Sahara Crystal 12 White Noise

       Есента на 2013 г. един от познатите ни български сайтове за козметика ( http://www.beautycosmetic.biz/ ) пусна от прословутите руски лакове и доста бързо се изчерпаха хубавите цветове. Странно за мен, но този път не се повлиях от форумската вълна и може би отзивите за нетрайност ме отказаха. Не видях и нещо уникално в тях, та геройски подминах. Преди 2 седмици обаче съфорумка ми изпращаше за проба няколко пясъка, реших да пробвам и наличните й. Първия, който хванах беше белия с тъмносини точки. Въобще не очаквах, че толкова ще го харесам и че вече ще е мой.




    Нанася се лесно и няма грубия завършек на China Glaze Texture, стои много готино и нежно на ръката. Изглежда матов, т.е. без блясък, но на слънце се виждат частиците и как красиво блести. Точките на моменти изглеждат черни вместо сини като това не променя нищо в мнението ми за него. И по този начин е страхотен. Покрива на 2 слоя перфектно, съхне бързо.
Трайността при мен беше 3 дни, като се оголиха някои връхчета, но можеше да изкара и още ден. Напълно ме устройва и затова го приютих в скромната си колекция. ;)




    В момента съм лакирана с друг цвят пясък на марката, но не съм толкова очарована, а възлагах големи надежди. Снимките из блоговете доста ме подлъгаха този път. Нанасянето и ефекта също са други, затова ми се струва че ще си остана само с White Noise. Не че страдам, от което. Цената на тази серия е 15 лв за бройка, но към момента няма много налични.





     Усмихнат ден и спорна седмица! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар