понеделник, 19 май 2014 г.

H&M Coо Coo It is spring in the Air! Body Splash + Lipbutter Fresh Pear & Sweet peas

    Coa Coa It is spring in the Air! Body Splash е сладурски спрей за тяло, който беше пуснат за продажба през 2012 год. Сигурно ще попитате защо чак сега го показвам - винаги съм запасена и гледам да ползвам козметиката, която е купена преди повече време, за да не изхвърлям.
    Не знам дали беше някаква колекция, помня че имаше още един спрей за тяло (с плодов аромат, в розово)
  и 4 масла за устни в различни плодови аромати. Търсачката ми показа и гел за душ в същата опаковка. Имах голямо желание за тях, защото освен сладурските опаковки, плодчетата изписани на тях все повече ме караха да ги искам. За съжаление естествено ги нямаше тук, а и ХМ магазин като цяло тогава. С тях ме сдоби позната, живееща в Германия.


    Спрейчето "Coa Coa It is spring in the Air! Body Splash"  е в сладурска прозрачна опаковка с розова капачка, украсена със страхотен стикер с птички на гърба, който те кара да се усмихваш и да ти е супер пролетно. Самото име също го показва. Аромата е много свеж и приятен. Ухае на круша и краставица - перфектната комбинация, за да не е сладникав и прекалено плодов, както в повечето случаи. Опаковката ми е удобна, но доста големичка - 250 мл. Ползвам го от 2-3 месеца и е половин, сигурно ще ме изкара още 2. Купувате го запечатано, на капачката имаше станиол и няма как да пръснете.

   Пръскам се след баня, след като съм се намазала с лосион и всичко около мен ухае на пролет. Meet the spring in this fresh smell of pear and cucumber! Да ти е кеф да го ползваш. Цената му беше 2,95 евро и е напълно оправдана. Дори бих платила повече като се има предвид, че спрейовете на Avon вече са по 100 мл и струват 4 лв, когато има намаление. Напомнят ми на мистовете на Victoria Secrets, от които имам един, но чакам да свърша този и ще го вкарам в употреба. :)
     Не разбирам много от химия, но не виждам парабени в състава. Ето и съставките:


    "Read me Pear Poems in my garden" Lipbutter е най-сладкото балсамче, което съм имала. Още като видях ужасно сладките кутийки и се чудех кой точно да избера, но знаете любовта ми към зеленото и ментовото каква е.... затова не се чудех дълго. Веднага си казах "този ще е". Разбира се, предупредих ако е изчерпан да ми вземат с боровинка (в опаковка лилаво и прасковено). Не мога да открия какви бяха другите видове в момента, но единия мисля беше розов и последния не го помня.


   Количеството е 9 грама, доста и стига за дълго време. Започнах да го ползвам през изминалата зима и не успях дори 1/3 да свърша. Почти пълна е кутийката. Текстурата е като на вазелин, много приятна на допир. Не е мазно за мен, макар така да изглежда от снимката. Хидратира и омекотява, но не очаквайте дълготраен ефект и чудеса. Аз си го ползвам като превантивна грижа. Ухае много свежо, също като спрея за тяло.


   Аромата е на круша и грах, както се досещате от надписа. Също страхотна комбинация, толкова приятна и пролетна... а опаковката - истинско бижу! Виждате сладката панделка на капачката. Не е "гравирана", а от хартия, но въпреки това измислена добре и съответстваща точно на съдържанието. Отстрани обхващаше бурканчето (да изглежда стъклено сигурно, но е пластмасово - от доста стабилна и здрава е направено) и няма как да купите отваряно. Ще си проличи, ако е разлепено. Кутийката също е с предпазни стикерчета и запечатана.
   Единствения недостатък на този тип продукти е, че се бърка с пръсти в тях и е адски нехигиенично. Особено за такива като мен с по-дълъг маникюр. Но понякога се прежалвате заради такива разкошотии, нали? Не ползвам четки, защото се чистят трудно, а и няма как да се разхождам с такава в чантата, ако го нося с мен. Естествено нанасям само с измити ръце, но все пак.... :)
    Ето и неговият състав:


   Цената на това сладурче е 3,95 евро. Предвид количеството смятам и нея за оправдана.
   С удоволствие бих си купила подобен за в бъдеще, но.... ако е възможно да е по-малък грамажа, за да го изразходя по-бързичко и да не се затормозявам излишно. :)
   

2 коментара: