понеделник, 2 юни 2014 г.

Маникюр в класическо червено и точки

    Преди 2 дни трябваше да избера лак за черна рокля и се спрях на червено естествено понеже грима щеше да е pin-up, но не исках просто обикновен маникюр. Затова си сложих за акцент на кутретата светъл крем (Golden Rose Selective Creme Brulee) и за ефект China Glaze White Cap. Със същите си направих и по няколко точки на безименните и палците. Имам желание по често да правя точки или подобни шарки, но напоследък ми се отварят доста задачи и все набързо слагам някой пясък.


     За основа избрах любимия Depend 40, който вече не ми е такъв. След като в рамките на деня без почти никаква работа ми се обели на цели парчета на 4 нокътя и нямах изобщо време да се прелакирам, отидох с такъв лак. Срам! Иначе самият червен цвят е много хубав и се харесвам с него, покри дори на един слой. Трайността обаче ме отказва да го нося отново. Добре, че ми е почти половин и мога спокойно да го излея, за да си запазя шишенцето.
За сполучливия ГР Крем Брюле съм ви споменавала вече. А "White Cap" на Чайна Глейз макар да нося рядко, също много харесвам. Прекрасен блестящ ефект в бяло и светлозлатно.




    Получи се готина и свежа комбинация, а и си пасна за снимки с кремчето. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар