неделя, 10 август 2014 г.

Art de Lautrec 459

    От доста време не съм слагала лак на марката и вчера спонтанно, чудейки се с какво да се лакирам, хванах него от кутията най-отпред на рафта. И без това го имам от над година. Цвета е много приятен бебешкосин с бял /светлосребърен/ шимър.
    Арт де Лотрек е полска марка, заедно с Адос се произвеждат мисля от една фирма. Точно като гръцките Севънтийн и Радиант. Тук може да прочетете за тях. Не съм срещала в България друго от козметиката освен лаковете на Адос и Арт де Лотрек, вероятно не се внасят или не са достатъчно разпространени.
    Досега впечатленията ми за Art de Lautrec бяха добри, но специално този цвят 459 е доста непокривен. Трябваха ми 3 слоя и след като сложих база + топ лак, имах чувството че изобщо няма да изсъхне. Поша се сви и след малко киснене във вода днес, беше за смяна. Текстурата му иначе е ок, нанася се лесно. Четката също е удобна. Но факта, че е от прозиращите и отдръпващите се от връхчетата, може би ще ме накара да го забравя и да не го сложа повече.







   Ето и официалния сайт - цък. Цената в България е около 5 лв. Адос са малко по-евтини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар