сряда, 1 октомври 2014 г.

Divine Holographic 41

      Divine Lux предполагам е непозната марка за повечето от вас, та мога да кажа и за мен. Почти не съм я виждала по магазините, освен на 2-3 места и то преди години. Това е бг сайта, всъщност сега прочетох, че са нашенци - Ямболска фирма. Опаковката им явно е променена  вече и нея пък въобще не съм я срещала.
      Имах преди години едва светла мента, отдавна обаче не е при мен. Беше непокривна и нищо особено. Holographic 41 ми е подарък заедно с още един холограм (7, който е светлосив) от приятелка. Беше ги открила във Варна, но са биле само тези 2 цвята. Никой дори във форума не е споменавал нищо за тази серия досега. Стига съм се отплесвала, накратко за лака:
    - покрива на 2 слоя, но си е воднист и прозира малко
    - съхне долу горе бързо, слагам си Пош за всеки случай
    - издържа 2 дни, като се поочукаха връхчетата
    - цвета е светлосин, дъгата е много лека и ако не знаете, че е холограм - няма и да разберете според мен
      Радвам се, че успях да пробвам, но не съм впечатлена заради липсата на "холограмност". А и трябва да търсите хубаво слънце, иначе в стая да не кажа никаква я няма. :-)
 
     Рядко нося толкова бледи цветове (чувствам се някак гола), предпочитам по-наситените и ярки или просто открояващи се сини нюанси. Носят ми повече настроение.
   



     Цената им е около 3,50 лв в мрежата. Срещат се по обикновени квартални парфюмерии.

Няма коментари:

Публикуване на коментар