четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Golden Rose Color Expert 32

     До скоро можехте рядко да ме видите с толкова тъмни цветове, а сега явно съм се повредила или съм на друга вълна. Започнаха да ми харесват много подобни нюанси, които клонят почти към черно. А както изведнъж захладня времето, топлите и ярки лакове не ги възприемам върху себе си и все посягам към нещо "по-мрачно".
     Color Expert е последната, ако не се лъжа колекция на марката, която за съжаление все още не се предлага тук. Честно казано няма нищо по-различно и особено в нея като цветове, но качеството им е много добро или поне на този лак. Имам още един розов корал, който не съм пробвала засега. Може би напролет ще му дойде реда. ;)
      Номер 32 е вишневочервен с разкошен шимър, който личи отдалеч и го прави толкова хубав, че ми напомня на любимия OPI Tease-y Does It. Нанася се лесно и се плъзга като масло. Покрива на 2 нормални слоя и съхне бързо. Дори без топ лак има достатъчно блясък, но все пак аз не го пропускам. 






     Издържа ми 2 дни и свалих на 3-я с почти минимални забележки, като напоследък не мога да се похваля с трайност особено след постоянно миене на ръцете. Развила съм някакъв навик и все съм на чешмата и с крема за ръце. Знаете на тъмните лакове как им личи обеленото, но с този нямах притеснения. 
     Ако все още не сте посрещнали есента, побързайте.... зимата и тя чука на вратата. :)

4 коментара:

  1. Още веднъж ще кажа,че много ми харесва този цвят :)) Аз много харесвам тъмни цветове(особено черното) . Някак си ми стоят много елегантно и изчистено :)

    ОтговорИзтриване