четвъртък, 16 юли 2015 г.

Orirflame Swedish Spa Face

    Не помня дали съм ви споменавала, че една от сериите на Орифлейм, които си заслужава да се пробва, е тази от Шведската спа терапия. Заедно с GG, Milk & Honey и Optimals, са от бест селърите и с много добро действие при мен.


    Аромата е на зеленина. Има и балсаместа нотка, приятен и ненатрапчив е, с изключение на маската.
    Purifying Face Mask - има нещо тежко в състава й явно, защото едва я понасях в началото. Мирише ми на агнешка лой. Дори приятелката ми потвърди, че бие сякаш на гранясало освен на зеленина. Обаче ефекта и е несравним с други, които съм ползвала досега. Много е гъста и се отмива по-лесно само с хладка вода. Като глинена е, бледозелена на цвят. Мазна е и след измиване и подсушаване, все едно сте нанесли крем. Най-добро впечатление у мен остави факта, че ако имам зачервена пъпка, излизам с кафява коричка от банята. Заздравява я за 15 минути престой. Със сигурност пак бих си я взела макар и леко непоносимия аромат. Струва 6-7 лв. при намаление.



    Revitalising Face Serum - единствено този продукт от всичко ползвано от серията през годините, ме разочарова. Много е лек, неговия аромат е тревист и няма балсаместа нотка като при останалите 3 продукта. Прозрачно бял е на цвят, текстурата му е водниста. Усещам го като водичка, Попива буквално за секунди и въобще не виждам някакво действие - да подпомага хидратацията, а през зимата имах нужда точно от това. Нанасях го и сутрин, и вечер - ефект от него не видях, а е на цената на крема. Свърши за около 2 месеца тубичката. Около 12-13 лв. е като е намален. Стигна ми за има няма 2 месеца.

    Smoothing Face Scrub - много нежен и приятен скраб за всеки сезон. Подходящ според моите нужди и за ежедневна употреба. Светломентов е на цвят, а текстурата му ми прилича на катък със сирене. :) Частичките са фини, но със средна големина и почистват добре, без да дразнят и да е груб към сухата и чувствителна кожа. Не усещам да ми изсушава. Ползвам го сутрин за освежаване. Не очаквайте обаче дълбоко почистване, особено ако сте с мазна кожа и разширени пори. Цената му мисля е сходна с тази на маската. Опаковката е 75 мл.


    Dual Action Face Cream - богата и плътна текстура, бял на цвят, като масло е. По-гъстичък, с много добър подхранващ ефект. Прекрасно хидратира и омекотява, но си е тежичък за топлите месеци, макар че на моята суха кожа и тогава се отразява чудесно. Аромата също ми допада - нежен зелен. Ползвам го само вечерно време, защото за през деня ми идва мазен, а фдт ми се сработва с леки текстури. Около 11-12 лв е.



    Exfoliating Massage Bar - прекрасен сапун, доказал се през годините. Единствения му недостатък е, че свършва бързо и сякаш се топи, което за човек с големи запаси не е лошо. :)
Удобен е за захващане. Измива идеално, частиците му наистина ексфолиират повече от добре и кожата буквално скърца от чистота. Не изсушава освен ако не сте с много суха кожа. Аромата му ми напомня на едновремешните правени сапуни, но не е неприятен. Майката на най-добрата ми приятелка е лекар, държи страшно много на хигиената и се грижи с внимание за лицето си. Ползваше само козметика на Dove, но това е продукта, с който мие лицето си от както го пробва. Нейна колежка също го поръчва постоянно. Струва 2,90-3,50 като е намален.
Състава му можете да видите в сайта, линк оставих в началото.



    Swedish Spa Sea Algae Mineral Face Mist - този спрей не го виждате на снимките, защото или сме го изхвърлили при пренасянето /държах го в хладилника/ или аз съм го затрила някъде. От доста години не се предлага вече, но не ми е създавал проблеми и го ползвах сутрин за разхлаждане и събуждане. Беше приятен, макар и да не усещам липсата му.


     Ползвала съм и от старите опаковки маската и скраба. Маската тогава беше в 4 малки квадратни кутийки, но беше по-различна. Напомня ми на Garnier Pure Active. Ексфолианта и той май беше дълбокопочистващ. Освен тях, имах и Resculpting Gel Cream, ефект не видях, но пък много ми допадаше текстурата и аромата му. Омекотяваше кожата и я хидратираше. Беше малко лепкав, но моята кожа е суха и попиваше сравнително бързо.
    От новите продукти взех сапуна и ексфолииращата ръкавица. Имам още малко от стария сапун и не съм отворила този, но ръкавицата я ползвах няколко пъти. Жули яко, но кожата ви след това е като нова. Така добре ексфолиира, че се зачервявам леко и ми засилва кръвообращението. Определено си струваше покупката и надмина очакванията ми.



Няма коментари:

Публикуване на коментар