сряда, 19 август 2015 г.

Bioderma Photoderm MAX SPF 50 + Cream Very High Protection

    Не бях от хората, които ползват слънцезащита до миналото лято или поне не и в градски условия, но от тази година не пропускам с малки изключения да предпазя лицето си. На тялото нямам навика да пръскам от наличните спрейчета, просто защото съм почти цял ден на закрито и само за около час съм навън в обедната. Помощника ми за лицето е Bioderma Photoderm MAX SPF 50+. Получих го от игра от марката и се спогодихме доста бързо.
     Подходящ е за нормална към суха, чувствителна, светла с лунички и непоносимост към излагане на слънце кожа. Осигурява максимално висока защита от UV лъчите - предпазва от изгоряне, зачервяване и се бори с преждевременното стареене. С патент CELLULAR BIOPROTECTION®* е. 


     Патента осигурява максимална защита за клетките на кожата.


     Текстурата му е много плътна, бяла и на пръв поглед може би ще ви се стори, че ще попива трудно или би имало проблем с нанасяне на фдт след това. Не е мазен и попива почти веднага след поставянето му като не оставя филм. Няма никакъв проблем да се гримирате. Слагам една голяма капка на цялото лице или колкото преценя, че може да "поеме", изчаквам малко и нанасям фдт или бб крема. Моята кожа е точно нормална, на моменти суха и го ползвам от над месец по този начин. С пудра грима ми издържа цял ден и не съм имала лъсване. Събота и неделя съм била само с крема понякога и когато съм срещу слънцето е нормално да се поти по малко, но общо взето не ми създава дискомфорт или омазняване.

   
     Аромат няма, но при разнасяне по лицето се усеща нещо точно като на крем без мирис.
     От както го ползвам, не съм имала никакво зачервяване или каквото и друго да било, което да отбележа като недостатък. В такъв случай смятам, че лицето ми е предпазено. Много икономичен е за начина, по който го ползвам и половината ще ми остане за следващото лято, стига да е годен за употреба. Понеже е гъст, засъхва около отвора по-малко, но не хваща коричка.



Ако ходя на плаж, задължително нужното количество ще е два пъти повече и ще нанасям няколко пъти през деня, но за условията на работа, ми е ок колкото 2 грахови зърна. Сложа ли малко повече, ми е по-хидратирана кожата и има лек филм.
Цената му в търговската мрежа е 25-27 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар