четвъртък, 13 август 2015 г.

Rival de Loop Young Holo Nails 03 Cute Candy

     Rival de Loop е немска марка, която се предлага в дрогерии Rossmann, но тук за съжаление не се продава. Имат разнообразен асортимент, като пускат и често лимитки. Аз имам само един лак за устни и 3-4 лака. Като качество са подобни на Есенс, Катрис или p2. Определено предпочитам тях вместо S-he, но кой ли ме пита. От ДМ казват друго. :)
     Днес ще ви покажа един прекрасен холограм, който получих преди няколко дни от моя приятелка. От серията Young Holo Nails e.



       03 Cute Candy е разкошен лавандулов цвят. Макар такъв тип завършеци да са капризни откъм нанасяне, този е мечта. Плъзга се като масло и на два слоя е перфектен. Не се свлича. Много е пигментиран. Впечатли ме и колко бързо изсъхна самостоятелно. Имаше си и блясък, но в момента тествам гел топа на Есънс и си сложих от него.



      Дъгата му е хубава и средносилна. Наподобява на 3D ефект. Не вади очи, защото е от плътните холограми. Ако беше идея по-непокривен, можеше да е по-силна, но и така е много хубав. На слънце особено, само че е труден за снимки и не успях да го щракна "изцяло".




      От неделя съм с него и в момента е само с леко оголени връхчета на места, но още 2-3 дни може да ме издържи. Явно добре си паснаха с топа. Цената му е под 2 евро, а качеството много добро. Бих платила за него доста повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар