понеделник, 7 декември 2015 г.

Avon Planet Spa Thailand Lotos Flower Body Polish

      През зимата избягвам да използвам захарни скрабове и търся по-леки, кремообразни продукти. Предпочитам гелообразните ексфолианти, защото частиците им са по-фини и не са толкова гъсти. Ефекта им също е по-лек, но точно от това има нужда кожата през студените месеци, за да не се изсушава допълнително. В същото време не трябва да бъде пренебрегвана и от време на време, се налага да посягаме към ексфолиантите.


      Последният такъв продукт, който отворих и сложих в банята си, е този скраб за тяло на Avon от любимата ми серия Planet Spa - Thailand Lotos Flower Relaxing Cleansing Body Polish. Вече съм ви говорила за маската за лице и суфлето за тяло с цвят от тайландски лотос. Сега е ред на ексфолианта.


       Консистенцията му е гелообразна с фини ексфолииращи частички. Бяла е с лек розов перлен оттенък и фини шимърчета. Има и частици в кафяво, които нямам представа от някаква ядка ли са или от лотоса. Не е от най-гъстите, но не е и от течните. За минута успявам да нанеса по цялото тяло.



       Според мен е златната среда и за зимата е идеален. Успява много добре да се справи с грубата кожа като в същото време не изсушава и не е груб. Оставя я гладка, мека и почистена.
 
       Ако сте пробвали някой от другите продукти от серията, този ухае по същия начин. Силен и разкошен, подобен на парфюмен аромат на лотос, но въпреки това не е натрапчив. Мирише ми луксозно. Усеща се само в банята, не оставя по кожата и няма начин да ви се смеси с парфюма или лосиона. Аз обожавам аромата на лотос и съм влюбена в този скраб, а и в маската за лице. За справка - рол она с лотос на Yves Rocher ухае различно, по-свежо и леко.




Няма коментари:

Публикуване на коментар