неделя, 27 декември 2015 г.

Моят празничен маникюр

     Краят на декември се вижда и с него, ще се наложи да приключа с коледните декорации на маникюра си. На 24 след приготвянето на ястията, успях да направя един от последните си желани маникюри, за които използвах най-любимият ми декемврийски лак, който нося задължително всяка година по това време поне веднъж. Става въпрос за China Glaze Ring in the red. Украсих го със стикери от Born Pretty Store, които получих преди 5-6 дни. От 2 месеца ги чаках и те взеха, че пристигнаха в точния момент. Останалите лакчета са:
 Avon Gel Finish "Iceberg White"
 H&M Berry Love
 Orly Au Champagne
 Ползвах и Essence Mountain Calling snow effect 01 "snow alert!" като ефект върху H&M Berry Love на средния пръст на дясната ръка.



       Ако вършите домакинска работа, на втория или третия ден започват по малко да се белят от краищата и пада от топ лака на люспи, но пък ако не можете да си нарисувате нещо или нямате време, са добър вариант. Не избледнява цвета им. Според опаковката се препоръчва изпиляване на ненужното, защото за моята плочка напр. един стикер стига за почти 2 нокътя, но аз лично изрязвам с ножичка.









      А вие с какъв маникюр посрещнахте Коледа?

1 коментар:

  1. Поредна красота в твоя блог! Аз бях с класически червен лак, като на палците и на безименните имах сребрист, тип "фолио" лак, не мога да рисувам и за това заложих на тези два цвята, които ми изглеждаха достатъчно коледни :)

    ОтговорИзтриване