сряда, 9 март 2016 г.

The Body Shop Smoky Poppy

     Свети Валентин мина преди почти месец, а Smoky Poppy беше лимитираната колекция за празника през 2015 год., но предвид натрупаните от мен запаси, не можах да я отворя по-рано. Чак тази година дойде нейния ред. Не само това, че харесвам продуктите за тяло на марката, но и външния вид на опаковките от тази лимитка, ме накараха да се сдобия с тях. Черно и червено си е класика! Избрах си единия от двата комплекта, който съдържа малка гъба, душ гел и масло за тяло. Не бях ползвала скраб на марката до тогава и си поръчах отделно и него. Сета пристига в прекрасна и много здрава картонена кутия. Затваря се с магнит, след което се завързва със сатенени ленти под формата на панделка. Има и допълнителен наелонов предпазител, а на него виси етикет с описание на продуктите вътре.


     Smoky Poppy Shower Gel 250 ml
     Smoky Poppy Body Butter 200 ml
     Smoky Poppy Poppy Seed Scrub 200 ml




      Аромата беше описан като чувствен и леко пикантен в ревютата, които четох и знаех, че ще е по-различен от стандартните плодови и цветни, присъщи за The Body Shop. Не сгреших, защото си падам по нестандартното. Не знаех как точно ухае истинското маково семе и като цяло цветето, но не се поколебах при поръчката. Няма нищо общо с орхидея, виолетки, роза и подобни, с каквито аромати обикновено се свързва 14 февруари. Въпреки това, на мен ми допадат много.


      Ако трябва да опиша уханието, то ще е на ретро парфюм, направен на основата на аромат, подобен на класическия крем Нивеа с добавени подправки и карамфил. Има нещо пиперливо в него. Сякаш е джинджифил с малка доза черен пипер и частичките от семена на маково семе, създават такава илюзия. Тази нотка се усеща най-вече в ексфолианта за тяло. Може би от маслата в него и мазната му формула, е с най-силен и леко тежък мирис. За мен не е прекален и го ползвам с удоволствие, но имайте предвид че не е за всеки. И аромата, и формулата. Много специфични са!





       Текстурата му прилича на кокосово масло, което не се е втвърдило напълно и се маже като стандартно масло за тяло по кожата, примесена е със захар и малки частички маково семе, които приличат на ситни зърна черен пипер. Не е прекалено груб, но не и от леките скрабове. Прави достатъчно добра ексфолиация на тялото и оставя мазен филм. Това не би се харесало на всеки. Видимо кожата е като намазана с олио. И по отворената капачка, по която имаше доста полепнал продукт и вземах с пръсти, можете да видите за какво говоря. Представете си много мазна тенджера, която не можете да измиете с вода. По същия начин стои и на кожата. Точно това обаче го прави подходящ за много суха кожа и зимата. Дори и лосиона може да се пропусне след душ. Но пък няма място за притеснение, защото след измиване с душ гела, този филм изчезва и остава мека, подхранена и хидратирана в дълбочина кожа. Ползвам го заедно с гъба на The Body Shop и успявам да сваля слоя от повърхността, като обаче се запазва ефекта от скраба в дълбочина. Опаковката мисля че би ми стигнала за 20тина ползвания, т.е. за една зима. (200 мл или 224 гр.)


         Душ гела е с малко по-лек, приятен и кремообразен аромат. На цвят е като тъмнозелено желе. Количеството е 250 мл. Пени се нормално, не е нещо особено и по-различно от евтините душ продукти. Но в комбинация със скраба и маслото, удоволствието е пълно.





       Маслото за тяло, макар и достатъчно подхранващия и хидратиращ ефект от скраба, го ползвам след баня. За мен е почти невъзможно да пропусна тази стъпка, защото обичам аромата да се запазва за дълго и особено щом няма да излизам, замества спокойно парфюма.
Неговия аромат също е по-лек, подобно на душ гела. Него усещам най-вече като ретро с цветя и малко подправки. И върху кожата ми стои божествено! Формулата е типичната за маслата на марката, плътна и гъста, но се взема лесно и се топи при разнасяне. Бързо се абсорбира, като не оставя филм. До 5 минути след намазване, се обличам и съм забравила. Кожата ми е супер мека, хидратирана и еластична. И е такава през целия ден. Точно по тази причина обичам и плащам високата цена за маслата на The Body Shop. С никоя друга марка, освен Casyopeya, не постигам толкова добър и траен ефект. Да, не са от икономичните, но зимата не е цяла година, а 3-4 месеца. Нужни са ми две опаковки за периода.




       Гъбата не мисля че става за употреба. Тя е по-скоро за красота и за да изглежда комплекта завършен, идеален за подарък. И материала, и формата и не са подходящи и удобни за къпане.
Но пък гъбите-панделки на The Body Shop, са най-добрите под тази форма, които съм имала. Хем измиват добре (достатъчно стабилен е материала, от който са изработени) и разпенват геловете, хем не изсушават кожата. Цената им е 2 лири и си струват. Не стават огромни след месец-два и да се налага да подновявате постоянно. Остават като нови и след година!




       Ако все още не сте ползвали нищо на любимата ми марка и са ви по джоба, не отлагайте. Чудесни са за суха кожа маслата за тяло, а ароматите им пристрастяващи. Не съм им намерила заместител от както ги ползвам. Опаковките са 200 мл и с намаление, излизат около 25 лв. Можете да ги откриете и в безмитните магазини. Приятелка ми каза, че във Варна са по 24 лв. Няма всичко налично, но повечето в редовния асортимент, ги има и са по-изгодни да се купят от там, отколкото от английския сайт. Smoky Poppy едва ли ще намерите вече, но тaзи година за Свети Валентин, в продажба беше пусната British Rose. Не съм купувала от нея, но съм сигурна, че качеството отново е на ниво.

Няма коментари:

Публикуване на коментар