петък, 3 юни 2016 г.

Gosh Professional Art Brushes

      На българския пазар, преди 7-8 години, нямаше почти никакви марки, които предлагат четки за грим. Дори в продавалник се срещаха рядко китайски комплекти. Който е търсил, веднага ще се сети колко трудно беше да се открие каквото и да било. Не си спомням по какъв начин, но мисля че приятелката която ми купи въпросните две четки на Gosh, ме снабдяваше с информация за бюджетни качествени продукти и това бяха едни от първите в колекцията ми.  
    

     Марката е датска, за който не я е чувал. Според мен имат качествени продукти, но аз лично декоративна козметика не съм виждала да не кажа никога в магазини. Много им е слабо предлагането. Откривала съм само балсами за тяло, ролки и душ гелове. Но друго изобщо! Да не се отплесвам, а да карам по същество. Четките имам от 7 пълни години. И предполагам ви е ясно от снимките и изтърканите дръжки и надписи колко са ползвани. Бяха опаковани в наелонови пакетчета. Косъма им е 100 % естествен конски. Не се разперват при пране, както някои други четки с естествен косъм и да стърчат. Стоят стегнати и "прибрани". На допир са като коприна. Толкова са меки.


        И двете четки не са загубили нито един косъм досега! Нито формата им се е променила. Единствено поражения има по покритието на дръжките, но за толкова дълга употреба и цената от 12-13 лв за бройка, е безумно да го смятам за недостатък. Надписите на четките на MAC се изтриват за месеци, а струват няколко пъти повече.


        Плоската четка е стандартна пухкава за нанасяне на основен цвят на подвижния клепач. Много добре нанася и прахообразни, и пресовани сенки. Не ги разпрашва допълнително. Няма нужда от преливане на цветовете, ако ползвам 2-3, а директно полагам един след друг и сякаш сама се справя с това. Супер мека и нежна е към кожата. Никакви раздразнения не усещам. Големината на главата й е точната. Има я тук.


        Заоблената е логично за сгъвката и нанасяне на тъмен цвят. За преливки не става. В началото съм я ползвала за това, но и тогава грима ми беше пълна скръб. Прекалено плътна е за да направи безупречен резултата. Просто качва тъмния цвят на костта, а не го изсветлява. Но това не я прави лоша. Напротив. Тя също е много мекичка, Мога да я ползвам и за нанасяне на цвят под долните мигли, ако не искам прецизно очертаване. Нея я има в същия сайт, за който ви оставих линк към плоската - цък.


        Като заключение мога да кажа, че съм изключително доволна и от двете четки и макар да наблягам на любимите ми Zoeva вече, тези продължавам да ползвам. Особено плоската, честичко я експлоатирам. А и никога не е излишна шейдър четка. Като бюджетно предложение и на двете, мога да насоча вниманието ви към тези на Аура - те струват между 4 и 6 лв и косъма им също изглежда супер. Това е малката плоска, с която можете да нанасяте ярки или цветове като акцент, а другата е двойна. Разглеждах ги обстойно наскоро и си струват, ако тепърва прохождате или пък искате хубави основни бюджетни четки за сенки. Тази и тази на Импала също са чудесни и още по-евтини. Аз си купих скоро разнасящата им и не е никак лоша. Щракнах ги и една до друга в Ивис, откъдето се вижда и разликата в големината между тях и Aura.





Няма коментари:

Публикуване на коментар