четвъртък, 16 юни 2016 г.

Refan Himalayan Goji Berry Sugar Body Scrub

      Не е тайна, че съм влюбена в ексфолиантите за тяло на Рефан и никога не оставам без поне една опаковка към тях. Каквото и да харесвам/купувам, винаги в шкафа, ме чака скраб на марката. И това лято започнах с една от последните серии, а именно с годжи бери. Тя излезна още зимата и аз го имам от тогава, но не бях го отворила и това е причината да се забавя с мнението ми за него. Няма да чуете нищо по-различно от казаното досега обаче. Захар с масла е текстурата, като не оставя мазен филм и перфектно заглажда кожата. Не изсушава. Ако съм ползвала някакъв друг или по-лек скраб преди това, веднага щом отворя кутията и започна употреба, се усеща разликата при разнасяне и усещането след къпане. Ефекта е на лице моментално. Кожата е мека, гладка и освежена. А аромата на тази серия е просто страхотен. Ухае на сочни и много сладки червени плодчета, като конфитюр. Ако знаете как миришат червените боровинки, годжи берито тук е много сходно. Напомня на коледни сладки, но няма подправки.


      Точно както и в предишните ми постове за скрабовете на марката, и тук ще кажа, че са неикономични. Една кутия на мен ми стига за 6 пъти. Нанасям количество колкото 2 ореха на всеки крак и ръка. Но пък ефекта им толкова ми харесва, та не бих ги заменила. Тъкмо имам добро оправдание да си купувам постоянно. Хем ще опитвам нови и разнообразявам, хем ще са "пресни" и няма начин да се развалят заради натуралните съставки. :)


       За цената ми е трудно да ви кажа, защото чувам че по морето са вдигнали жестоко и скрабовете, и маслата им. Аз ги вземам по 6,50-7 лв, а по фирмените магазини са от 9 нагоре.


        Ако не сте си купували нито един захарен ексфолиант на Рефан, непременно се поправете. Идеални са не само за лятото, но и през по студените месеци. Аз съм пробвала всичките им видове, с изключение на тези двата - от серията с йогурт и розово масло и с маслина и йогурт. Имаше още 2 вида - с роза дамасцена и роза алба, но не знам дали не са спрени. Не съм била разочарована от нито един вид. Различават се само по аромата. За лятото най-освежаващ и готин е с розовия грейпфрут, така че му обърнете внимание. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар