вторник, 2 август 2016 г.

Born Pretty Pink Holo Nail Polish

      Имам много холограмни лакове и съм пробвала на не една или две марки, но това китайче, ми скри шапката буквално. Въобще не си представяйте онези евтини лакчета, които се продават в магазинчетата "Всичко по 1 лв". Тези лакове приличат на инди-тата по-скоро и качеството им е много, много добро. Дори бих казала перфектно. Нямат онзи кофти аромат и мога да ги наредя до професионалните марки. Текстурата им е идеална и лакирането - удоволствие. Не е воднист, нито пък като лепило.


      Моят розов красавец е само на един тънък слой и няма нужда от повече. Чудесно покритие! Цвета му също е много интересен - ту е малинен, ту клони към динен.  Води се розов, но за мен е хамелеон.


     Без топ лак този тип лакове не могат да разкрият красотата си напълно и особено холограмния ефект. Аз нанесох от гел топа на Ейвън и частиците светеха направо. Толкова е хубав на слънце! Съхне бързо и на снимките е на 3 дни. Ако бях нанесла още един слой за повече плътност и дълбочина, вероятно нямаше да има и подобни минимални забележки.


    Има още няколко цвята от тази серия, която е намалена в Борнпритистор и смятам в бъдеще да си взема поне тъмносиния и лилавия. Заслужават си!



     Цената за толкова малко количество може да ви се стори висока, но за мен е напълно оправдана. Пълната от 15 $ не бих платила, но за 6.99 ще си взема още два.


     Холограмите на Катрин Арли преди години бяха добри и можеха да минат за задоволяващо копие, но след това ги развалиха и холограмния им ефект го няма никакъв. След тях пуснаха Depend, но и те не струват. За 5 мл и 4-5 лв още по-малко. Опи от DS серията имат хубави, но при мен не са трайни. Единствено холограмите на Калър Клуб наистина си заслужават, както и от бразилската марка Jade и HIT, ако не ме лъже паметта. Чайна Глейц имат също, но бяха с кофти нанасяне и трайност. На Zoya са готини, но холограмния им ефект е много по-различен.


    Споделете ми какви холограмни лакове сте пробвали, но кои марки и допадат ли ви като цяло?

Няма коментари:

Публикуване на коментар