петък, 9 декември 2016 г.

Lidl Deluxe Aromatherapy set

      Когато извадим дебелите якета, сгушим се пред камината с чаша чай и топли пантофки на краката, искаме аромата на канела, цитруси, подправки и коледно дръвче да изпълва дома ни. И тази година от Лидл се погрижиха той да ухае силно и празнично. Комплект от изпарител със 7 ароматни масла х 10 мл за лампа и потпури, 2 свещички и 2 ароматизирани (дървени) топки (за гардероб или стаята) можете да закупите за 15 лв.



        За пръв път си купувам масла за аромалампа и съм очарована. Не очаквах изобщо да се усеща толкова хубаво и силно. Препоръчвам ви да си го вземете, ако обичате свещите. В пъти по-готино и наситено ухае стаята. А всяко шишенце ще ви стигне за поне 7- 10 дни употреба. Капват се 10-20-30 капки във вода (не пропускайте тази стъпка, защото само маслото може да се запали) или колкото силен желаете да е мириса. След 2-3 часа маслото се е изпарило и не се налага да подменяте, както е с тартовете на Yankee Candle.


                                                         Ароматите са:


         - ванилия - принципно рядко понасям ванилията самостоятелно, това масло мирише жестоко на крем брюле. На сладък, гъст и размазващ вкусен тортен крем. Сякаш сте разрязали току що торта. Но не бие в носа и да причинява главоболие. Направо ми се прияжда от любимите ми пасти с крем брюле.

        - коледен сладкиш мирише силно на джинджифилови сладки. Този е наистина силно пикантен и се усещат главно подправките. Не бих казала, че е сладкиш, а по-скоро потпури. Хубав и различен е. Като напоени с много джинджифил и канела бисквити, но не и сладкиш.

         - елха - ухае на горска свежест, на зелено и бодливо борче, отрупано с шишарки. Леко остър, с акцент типичен за мъжки парфюм и в същото време е най-различния и интересен.

        - ябълка и канела е типичния коледен аромат и тук празничната магия се усеща моментално. Мирише идентично с лосиона на Velnea Apple & Cinammon. Много сладка червена ябълка, обилно поръсена с канела. В пъти по-наситен е обаче. Този е и най-универсалния според мен.


        - зимна свежест ми е любим. Представете си пълнеж на дъвка с вкус на портокал, малко канела и дъх на коледно дръвче. Заедно с ябълка и канела смятам, че са най-лесните за харесване и типично коледни.

       - портокаловото ухае точно на масло от портокал, колкото и смешно да звучи. Нито е сладък, нито горчив портокала тук. А точно узрял вкусен цитрусов плод. Малко ми напомня на пълнежа, който слагат в дъвките. Ако не го бях помирисала или се продаваше по отделно, сигурно никога няма да му обърна внимание, както и на ваниловото. Определено е неочаквано добър аромата и типично зимен!



           Комплекта е страхотен и си заслужава парите. Само маслата реално струват повече. Чудесен е и за подарък, така че го потърсете. Всяко масло мирише чудесно. Дамите определено ще му се зарадват.


12 коментара:

  1. Знаеш ли колко го търсих този сет точно заради твоята препоръка и абсолютно никъде го нямаше. Е, днес ми излезе късмета и го намерих без въобще да го търся специфично. Много много съм доволна! Коледен сладкиш мисля, че са го превели грешно, защото при нас се казва Pain d'épice и точно на него мирише. Това е един специфичен хляб/десерт с много подправки. Първо него пробвах и останах очарована. Ванилията мирише много ненатрапчиво и уютно. Нямам търпение да пробвам и останалите.

    Благодаря за страхотната препоръка! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля. Много се радвам, че ти е харесал. А с бонбоните какво стана или още си въздържател? :D

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  2. За колко време се изхабяват маслата приблизително:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зависи колко често се ползват. Капват се по няколко капки, така че 1 шишенце би трябвало да стигне за около месец.

      Изтриване
  3. Здравейте, аз имам този сет от аромати, но...не миришат или поне аз не усещам, интересно ми е защо??😥🤔

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам представа защо не се усеща. По колко капки слагате и пълните ли с вода? Изчаквате ли да нагрее свеща хубаво?

      Изтриване
    2. Здравейте, от къде може да се закупи комплекта?

      Изтриване
    3. Здравейте. Комплекта е на марка на Лидл и по Коледа ги пускат в продажба.

      Изтриване
  4. Предварително се извинявам за въпроса, но, ако някой може да ми отговори ще съм му благодарна от цялото си 💚-це, та...ако някой има прахосмукачка "Дайсън", може ли да ми каже подмяната на батерията и четката дали "влизат" ( покриват ли се )в гаранцията???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук едва ли някой ще отговори. Питайте в темата за Лидл в Бг мама. Там коментират всичко. :)

      Изтриване