сряда, 22 февруари 2017 г.

Too Faced Papa Don't Peach Blush

         Прасковената палитра на Too Faced Sweet Peach предизвика голям фурор и вероятно беше една от най-коментираните през цялата 2016-та. Естествено бройките, които стигнаха до нас, се резервираха още преди да е пристигнала и за свободна продажба не останаха. Разочаровани имаше доста, но за щастие успеха и търсенето повлияха и я направиха перманентна. И вече спокойно можете да си я купите от Сефора заедно с новите продукти от цялата колекция, която Too Faced пуснаха преди около месец (два) - трио палитра за лице, руж и глосове.
         Както знаете, аз бях от късметлиите и си запазих още през пролетта палитрата сенки и ви разказах за нея в този пост. От новите продукти бях хвърлила око само на тройката (бронзър, руж и хайлайтър), но някои мнения за бледи цветове и суха формула, ме отказаха от нея. Наскоро обаче видях ревюто на наша блогърка на ружа единичка Papa Don't Peach и от суоча толкова харесах цвета, че веднага го поисках. Обожавам прасковените блестящи нюанси и вече си правят компания със сенките.


        Опаковката на ружа е от същия материал, цветове и принт с праскова. И ухае по същия начин като сенките, но доста по-леко. Трябва почти да допрете до носа си, докато сенките се усещат още преди да сте извадили от картонената кутия. Но не го отчитам като минус.


        Прави ми впечатление, че сякаш е малко нестабилна кутийката. Като се отвори и се клати леко откъм затварящия механизъм. Не мисля че би се счупила, но не бих я носила с мен без картонената опаковка.  Иначе е супер сладурска и свежа.


       Цвета на "Papa Don't Peach" е много интересна светла праскова със златисти частички. Върху моите бузки стои подобно на Milani Luminoso, а финиша е шимър и ми прилича на MAC Springsheen. Блестящ е, но не прекалено за моя вкус.


       Текстурата му на допир е твърда и леко груба дори, но заради това не се разпрашва изобщо. Най-добре се отнема и нанася с мека и пухкава четка. Не можете да прекалите с него. Позволява напластяване. Аз загребвам по 3 пъти стабилно с четката за всяка страна, за да получа наситен цвят. Това го прави подходящ за почти всякакви комбинации на очите и устните. На по-тъмни кожи, не мисля че ще личи особено.


        Трайността му е перфектна. Аз съм със суха кожа и в момента активно ползвам Bourjois Gel Serum Foundation с лека пудра, но ружа издържа цял ден. Дори не избледнява. Свалям го непокътнат вечер. Нито става на петна, нито се размазва. Носих го със златист хайлайтър и с бял/фрост (розов подтон), стои страхотно и с двата.


         Цената на ружа е 56 лв.



        Ако харесвате и носите прасковени нюанси или пък имате палитрата за очи, не пропускайте и този руж. Според мен е в универсален цвят и ще е чудесно попълнение към колекцията ви. През лятото на кожа с тен, би бил още по-красив!.



         Правих няколко грима през последните дни, но светкавицата ми измива цвета на Papa Don't Peach, а без - стават тъмни снимките и не знам колко ще са ви полезни. Все пак ще публикувам няколко.



1 коментар:

  1. Много ми допада от снимки, но на моята кожа няма да личи за съжаление и ще го пропусна.На теб ти стои чудесно :))

    ОтговорИзтриване