сряда, 29 март 2017 г.

Празни опаковки - февруари и март

      Миналият месец не пуснах поредна порция с изразходени продукти, но нямах наистина нищо свършило докрай. Не ми се искаше да показвам половини или 1/3 останали. Затова и пропуснах, но този месец снимах 5 дни преди да е изтекъл, защото торбата беше пълна.


      Имам продукти от почти всяка категория и съм щастлива, когато изхвърлям толкова много.
Започвам с едно тоалетно мляко на Oriflame Essentials, което преди да пуснат мицеларните води, ми беше любимо. Предишната опаковка в розово смениха и взех новата, но така и го забравих в един шкаф. Срока му изтече и накрая го пробвах за бръснене. Течният сапун "Bali Paradise" ухаеше свежо, но не е нещо уау и не бих купила повече. Интимния гел на Sebamed обаче ми е любим продукт! Толкова нежен, свеж и лек. Не е много икономичен, но все пак стигна за няколко месеца и определено ще подновя.


       Тези мокри кърпи на Бочко малко ме разочароваха. Ползвала съм със смрадлика и бяха добри дори за почистване на четките за грим, но тук случих явно на поизсъхнали. Маската с нар на CV е немска, но въобще не ми допадна. Не усетих хидратация, а аромата беше супер алкохолен и като цяло е безполезна. Крема на Clarins Super Restorative Day е богат и силно подхранващ, но не е за моята възраст все още. Скраба с кайсия на 7th heaven не е лош продукт - прилича на паста, подобно на трици и ухаеше много приятно. Гела с ексфолииращи частички на Apivita също ми хареса. Има множество пилинг частици и почиства супер. Аромата е приятен, едно саше стига за поне 5-6 пъти и бих подновила. Маската с боровинка на 7th heaven за суха кожа не е нещо особено. Сякаш не видях някакъв ефект, може би крема се абсорбира по-добре след нея.


        Кремa за ръце от Floral Collection на Oriflame го измазаха майка и татко. Отлежаваше доста в един шкаф, защото съм затрупана с кремове. Имаше лек сладникав аромат, но като цяло повече не мисля да купувам техни продукти за тяло, защото забелязвам че не са ми достатъчно хидратиращи. Същото се отнася и за околоочния Optimals. Събуждала съм се с леко опъване в зоната и ми идваше слаб. А и няма ефект върху тъмните кръгове. Нощния за чувствителна кожа обаче подхранва и хидратира доста добре. Щом се събуждам с филм понякога, но дневния попива бързо. Грима ми издържаше с него и не е зле, само че вече ще преминавам към нещо по-силно откъм състав и няма да повторя. Балсама за устни Essentials с бадем е ужасен. Чудех се защо миналата седмица се събудих с ужасно сухи устни и напукани по контура, та чак болезнено. Веднага го метнах в торбата.


        Не може и без любимите ми ароматизатори-пълнители за стая на Air Wick. Страхотни парфюмни и дълготрайни аромати. Определено се наситих на ябълка и канела, защото ми втръсна другият вид и този с мъфин, сметана и конфитюр от малини ми допадна много повече. Наситен, интересен и вкусен. Другият с лилия ухае на лилия, но нетипично и готино цветно.
        Парфюма на Princesse Marina de Bourbon Eay de Lys беше разочарование. Представете си нещо средно между Lanvin Eclat d'Arpege и D&G Light Blue, но по-слаб и с леко спиртно начало. Не издържаше и откъм шлейф го няма никакъв. Дантелената черна рокля на Ейвън обаче не е никак лоша. В пъти по-приятна е от класическата, която ми е писнала до болка. Има цитруси и жасмин, които я правят хем елегантна и женствена, хем запазват характера и базата на аромата. Мултифункционалното олио на Nuxe за мен не струва. Нито на кожата на тялото, нито върху косата, нито като продукт за лице върши работа. Освен това свършва много бързо и 45 лв за опаковка не бих дала посмъртно повече.


       Най-накрая приключих и с опаковката си фдт на Bourjois Healthy Mix Serum. Много лек и приятен продукт. Покрива нежно и покривността му може да стигне средна. Има сочен финиш и придава здравословен вид на кожата. Не издържа непокътнат обаче цял ден и може да не останат на място пудрата, ружа или контура ви. Харесвах го, но сякаш ми омръзна и не знам дали бих взела пак. По-скоро искам да пробвам новият Healthy Mix. Течния коректор на Golden Rose ми вършеше работа, но и него може би не бих повторила. Покрива леко и не е ок за силни тъмни кръгове, но е достатъчен за ежедневен грим. Не се събира и като бюджетен продукт става.


        Ако търсите подхранващи и хидратиращи душ крем и лосион, обичате какаовия аромат, непременно пробвайте тези на Ziaja. Лосиона е страхотно бюджетно попадение за суха кожа и много икономичен. Душ пилинга на Balea със зелена ябълка и канела имам за втори път. Толкова го бях харесала и страдах понеже е лимитка, че явно съдбата ми се усмихна и го бях открила останал в ДМ. Отлежаваше доста и реших тази зима да го изразходя, но явно съм му се наситила и не бях въодушевена от тази опаковка.


         Неведнъж съм казвала, че шампоаните на Pantene ми се отразяват чудесно. Не знам какво се случи с този, но от дясната ми страна зад ушите се сдобих с такива люспи, че останалите 50 мл изхвърлям с огромно удоволствие.  Серията Мед и мляко на Oriflame също не ми хареса. Не придаваше обем, утежняваше, но помагаше при разресването, нито пък правеше жизнена косата. Абсолютно недоразумение за мен.


        Няма да говоря отново за лакочистителя на Ebelin и водата за уста, защото ги виждате в почти всеки пост. Мисля обаче да поспра употребата на Listerine за известно време. Пастата за зъби на Crest обаче ми хареса много. Наистина видях зъбите си по-бели и искрящи, освен това почиства и освежава чудесно. Крема за стъпала на Avon beautiful с малина и ванилия ме отвя. Ползвах го почти всяка вечер през тези 2 месеца и ми стигна за около 50-55 дни. Гъст и мазен, но перфектен за сухи стъпала. Правеше краката ми меки и гладки, дори се събуждах с филм. А аромата му ме плени още повече - ухаеше на масло с ванилия и червени плодчета. На коледни маслени сладки. Скраба с нар и шоколад е разочарование. Затова спрях да поръчвам от зимните лимитки. Никакъв ефект, само слаб аромат.
         Крема за ръце с Vanilla Lemon на Yves Rocher имам от няколко години, но все не мога да изразходя навреме коледните лимитки, защото всяка зима пристигат нови и предишните отлежават. Аромата ми хареса, обаче ми дойде слаб и след миене трябва да нанасям пак и пак. Същото беше и с Essence The Little X-mas Factory. Разкошен аромат на бисквитки, слаб като ефект за сухата ми кожа....


         Трябваше да изхвърля някои половини кутии за чай и да освободя място предвид ремонта на кухнята, който предстоеше и прехвърлих останалите пакетчета от тези при други. От тях единствено ментата на Botanic Home и може би лайката на Loyd бих купила, но по-скоро само първият. Имах 2 пакетчета от матча латето на Laudatio от приятелката от Германия и ми хареса страшно много. Имаше вкус на бял шоколад с шам фъстък. Подозирам колко е "здравословен", но е толкова вкусен. Искам цяла кутия от него!


        Както знаете, обичам да включвам и някои сладки изкушения за хапване, които съм пробвала и са ми харесали. И понеже имах доста шоколади и разни бонбони от Коледа, се натрупаха. Нааааай-любимият ми шоколад ever е Baumstamm Nougat. Всяка зима се насилвам да харесам сходния Favorina, който пускат в Лидл и го купувам. Не се получава обаче, защото не е същият и винаги моля Ина да ми изпраща поне един, а тя тази Коледа ми е сложила 2. Най-страхотния вкус има. Млечен шоколад, нуга и марципан... ммм топи се!

     Минитата на Ritter Sport бяха освен сладурски, и вкусни. Особено ми допадна с кокоса, защото е млечен и белият с канела. Много различен и хрупкав, определено доста интересен бял шоколад. Нуга бонбоните на Favorina са вкусни и мнооого меки. А бадемите в маслена обвивка са ми фаворитите тази Коледа. Мека обвивка с разкошен маслен вкус и пудра захар, а вътре се крие цяла бадемова ядка. Разкошни са, имам още няколко от тях всъщност.


        Миналата зима с една поръчка от sila.bg си взех един Quest Bar, ако не се лъжа с фъстъчено масло. И понеже този декември отново пусках,  бяха намалени на 50 %, реших пак да поръчам. Явно обаче бяха изчерпани и е имало само от този вид, ми изпратиха 3 бр с вкус на шоколадови бисквитки. Отново са твърди, но е нормално заради количеството протеин. Имат сладост, но не типична за стандартните десерти. 5 лв не бих дала, но на тази цена бих си взела пак.


      За втори път си купувам от солените веган бисквитки на Zido. Този път взех с лимец, нахут, домат и магданоз. Имат вкус на домат и магданоз повече, но на мен ми допадат за междинна или следобедна закуска. Хрупкави и меки са в същото време. Бонбоните на J.D. Gross Petit Boule с лешник купих с мисълта, че ще сложа с торбичката към подаръка на някой близък, но накрая останаха в моя шкаф. Черпих колегите с тях и се оказаха както предполагах много вкусни. Разкошен млечен шоколад и толкова мек, както го обичам. Струваха около 5 лв. В пакета имаше 12-14 бройки.


         Вече засилих боклука и събирам за следващият месец нов. Вие какво успяхте да изразходите през последния месец?


6 коментара:

  1. Bourjois Healthy Mix Serum май само мен не успя да впечатли. Стоеше ми сухо и неестествено, дори цветът беше направо жълт. Може би моят е бил стар :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, цветовете наистина са жълтеникави. Но хич не ми е сух на мен, дори идея по-сочен отколкото искам. От Rimmel пробвала ли си нещо? Match Perfection или Wake me up?

      Изтриване
  2. Най-обичам тези постове! Даже от теб взех вдъхновението, но след втория месец ме домързя, възхищавам ти се как имаш търпението. :) Този Airwick със сладкишите май само ние си го харесваме. Аз съм си сложила един в колата и когато возя някого, веднага прозорецът се отваря :D А аз го обожавам! А пастата на Crest от 100 години искам да я пробвам, непременно ще я потърся след като изхабя моите запаси от пасти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Понякога и на мен ми писва, като се струпат толкова много. И ходя навсякъде да събирам, за да не забравя нещо. :) Но пък така съм изградила цялостно мнение и ще съм най-искрена.

      Изтриване
  3. И новият Хелти Микс изчезва адски бързо от лицето, хубав сочен ефект, но малотраен.

    ОтговорИзтриване