понеделник, 10 април 2017 г.

Estee Lauder Gentle Eye Makeup Remover

        Дегримьорите за очи и тоалетните млека през последните години бяха изместени от мицеларните води и донякъде двуфазните лосиони за сваляне на водоустойчив грим. Аз също станах редовен "консуматор" на мицеларна вода и рядко посягам към нещо друго. Разбира се почиствам лицето си с гел, но основен не е той. Имах обаче една опаковка от продукта Gentle Eye Makeup Remover на Estee Lauder и трябваше да я изразходя.


         Флакона е много симпатичен и в страхотния ми любим син цвят със светлозлатиста капачка и надписи. Дозатора е най-обикновен, но на мен ми е удобен за напояване тампона.


         Няма никакъв аромат. Прилича на мицеларните води консистенцията, но е предназначен за очен грим. Като аз естествено го пробвах и за лице. Там обаче забелязвам, че се пени ако напоя повече тампона и не ми допада тази "екстра", затова продължавам да го използвам само за очите.


         Наистина сваля грима добре, но не перфектно и по-силно, по-бързо от мицеларна вода. Аз обикновено нося сенки с очна линия и плътен слой спирала, така че го тествах доста през последните 2 месеца. Един тампон не ми е достатъчен за всяко око, като имате предвид че го задържам 30-40 секунди. Правих и доста сравнения като почиствам едното си око с мицеларна вода, а другото с дегримьора и разликата е минимална, дори почти не виждам такава. Последно с тази на Nivea и след 5 тампона, на следващите 2 с розова вода - имаше доста грим. Което значи че и двата продукта са на едно ниво в случая. Едната половина на лицето почистих с единия, а другата с втория.


        Не дразни по никакъв начин очите, като лютене и парене. Кожата не лепне и не е по-суха. Предвид цената му обаче, в enzo.bg е 42,90 лв, не бих го препоръчала. Не е толкова силен, колкото трябва да бъде за моя начин на гримиране. Ако вие носите само лека спирала с молив и пудра на цяло лице, може би ще ви върши работа. В противен случай, не разчитайте на него.


         Ще си изразходвам опаковката, но не бих се върнала към него отново. Мицеларните води на Лореал в новите опаковки, са по-силни и се справят доста по-добре.


Няма коментари:

Публикуване на коментар