сряда, 7 юни 2017 г.

Catrice ICONails 06 Nails on fire

      След красивото нежно бяло, с което започнах новата седмица, е ред на сочния и ярък коралов крем от новата формула гел лакове ICONails на Catrice. Много капризна съм към този цвят, но "Nails on fire" ме спечели още от първото нанасяне.


        Има доматен подтон и изпъква дори на бели ръце, а на тен би стоял още по-красиво.



       Прекрасен корал, който не е неон, но е достатъчно ярък и привлекателен. А формулата му наистина е мечта. Нанася се като масло и покрива дори на един по-плътен слой. Аз винаги си нанасям по 2 тънки, за да нямам балончета.

             Водни стикери - цък

       Блясъка му и без топ лак е чудесен, но аз винаги нанасям главно заради бавното съхнене като цяло.


       Приятно изненадана съм от качеството на тази серия. Знаете, че аз не харесвах особено старата формула. Някои от цветовете преди години, ми се белеха буквално за часове. Летвата при ICO обаче е вдигната високо и си заслужават!



Няма коментари:

Публикуване на коментар