четвъртък, 20 юли 2017 г.

Balea - мляко за суха коса с праскова и кокос

     Имам гъста и среднодълга коса, която има нужда от подхранване и хидратация през цялата година. Знаете как краищата губят блясък и се изтощават - през зимата от студа и плетените материи, а лятото от силното слънце. Затова и почти винаги вниманието ми е насочено към продукти с по-богати и маслени текстури, които не само да омекотят и подхранят, но и да дадат живот, блясък на косата. През топлите месеци разбира се, изневерявам на тези мои нужди. Нямам нужда от утежняване. Тогава посягам към млека, спрейчета с крем текстури или леки балсами. Днес ще си говорим именно за нещо такова, а именно овлажняващото мляко за суха и накъсана коса с праскова и кокос на Balea.


        Този продукт в момента не се предлага, а на негово място е наличен с манго - цък. Мисля че видях и още един вид миналата седмица, с друг аромат, но не си спомням какъв точно беше.
Преди 5-6 год. съм пробвала варианта с кайсия, който за мен е идентичен като ефект и затова си позволявам да пиша за това с праскова, защото май сменят само ароматната съставка.


           Текстурата е бяла и кремообразна, малко водниста, типична за мляко. Има лек флорален аромат с тропически привкус. Усещам сочна и вкусна праскова с млечен кокос, доста приятен и летен е. При нанасяне обаче и след сешоара, почти изчезва.


         Аз нанасям по 2-3 или 4 помпички след като съм подсушила с кърпа косата и е влажна, в зависимост от шампоана и какъв друг финиш съм избрала да използвам. Не се измива. Концентрирам се в краищата и малко по дължините. Косата ми го поема за секунди и по ръцете ми не остава нищо, така че и повече да сложа, не е проблем.


          Пробвала съм го и в студените месеци, в комбинация с различни шампоани, маски и олиа, но при мен няма особен резултат от употребата му. Ако измия косата с по-силен почистващ шампоан, който оказва влияние върху цялостното състояние и косъма е премит, тогава леко омекотява и придава блясък. С подхранващи обаче, разлика със и без него, почти не виждам. Идея по-мека и жизнена е косата. Откъм хидратация е слаб. При фини и тънки коси, които се омазняват бързо, мисля че би свършил работа и ще е добър за ежедневна грижа. За гъсти, изтощени и сухи, не препоръчвам.


        Факта че е без силикон, тук определено мисля че си казва думата и затова на гъста коса, не се отразява почти. Плюс е, че има удобна помпичка и е икономичен, а и ухае чудесно. Цената му е 4-5 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар