събота, 1 юли 2017 г.

Herbal Essences Clearly Naked Volume Shampoo

     Herbal Essences бяха любима моя марка за шампоани. Затова и когато ги видях след близо 10 години отново, веднага си взех два и един за приятелка. За портокаловия и кокосовия вече ви разказах, а днес е ред на този с мента и грейпфрут от линията Naked за обем, който е без силикони и оцветители.  Имаше още 2 вида - за хидратация и блясък.



         Консистенцията му е безцветна и гъста гелообразна. Ухае супер свежо на грейпфрут и мента. Сякаш сте си направили лятна безалкохолна напитка със свежи стръкове мента и няколко капки грейпфрут. Нещо подобно е новият душ гел с грейпфрут и розмарин на Yves Rocher. Действа много освежаващо в тези жеги и ти се иска дори тялото си да измиеш с него.


         Много ми харесва дозатора. Лесно се отваря и затваря, не губите продукт и контролирате необходимото ви количество без проблеми.


        Прави пяна, но не толкова богата, колкото кокосовия. Измива много добре косата, но още под душа се усеща че заради липсата на силикони, не омекотява и определено изпитвам нужда от балсам или маска, а и от някакъв финиш преди изсушаване. Косъма е измит и стои малко твърд/жилав. Правих и омбре в началото на юни, но това по никакъв начин не оказа влияние в състоянието на косата ми. Започнах шампоана още преди него. Явно боята с която ме правиха, е била качествена и излезнах с перфектна и много естествена коса от салона. Гладка, мека и лъскава. Показвам ви и непосредствено след баня и сушене:




        Аз съм си с лек обем по принцип и много мои познати, приятелки и колежки казват, че косата ми е достатъчно хубава само изсушена без вафли, топиране и други подобни екстри. Не съм от хората, които търпят комплименти особено и винаги имам какво "но" да добавя, обаче тук мога да се съглася. Стигнах до този извод като гледам жените около мен, колко грижи полагат. Та искам да кажа, че с шампоана Naked аз не виждам допълнителен обем. Да, придава лек блясък, чувствам я наистина чиста и след облата четка гладка, но толкова. Мисля че момичета с мазна коса биха казали нещо по-различно от мен по този параграф.



         Не се омазнява по-бързо, но и не е по-бавен процеса. На третия ден косата ми е за миене, защото вече е мръсна и по корените това се забелязва. На места виждам леки прашинки, разбирайте пърхут. Може и да не е точно от него, обаче за чувствителни и лесно белещи се скалпове, може и да е по-силен.


         Приятелка, на която дадох за проба и е фен на шампоаните за обем, каза че и харесал, но не е нещо уау. Общо взето Naked не е лош продукт, обаче не успя да ме грабне както кокосовия и не бих повторила. Особено като се има предвид и трудното откриване.


         Цената за която го закупих, е 6,90 лв. Можете да откриете марката, евентуално в някой магазин за вносни стоки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар