вторник, 26 декември 2017 г.

Последни придобивки за 2017-та

      Здравейте приятели!

      Обещах Ви да бъда по-редовна с публикациите, но декември се оказа по-натоварен от очакваното и не успях да спазя обещанието си. За сметка на това ще ви покажа с какво се сдобих през ноември и декември. Знам че този тип публикации са едни от най-четените и интересни в блога, затова няма да губя повече време. Естествено, пак се забавих и се натрупаха доста неща, но когато светлината е лоша предвид постоянната смяна на температурите и физически нямам възможност, разбирате защо липсвам често. Този уикенд обаче, покрай почивните дни за празниците, подготвяйки подаръците и менюто за гостите, успях да си открадна няколко часа да ви покажа покупките си и първите ми впечатления.


        И сега ви предупреждавам, че може би ще имате нужда от топла напитка или нещо за хапване. Чака ви дълго четиво с много снимки и обяснения. Явно не мога да бъда кратка. ;)
        Нямам много поръчки от черния петък сякаш, но не са и малко. Успях да се сдобия с желаната палитра от Sephora заради доброто намаление, изкуших се и със Zoeva. Щях да забравя за жестоката разпродажба в starnails. Купих няколко лака за мен, масло за кожички, топ лак и за подарък сет от сладурски лакчета на Джесика. Не съм от хората, които лесно се изкушават от "изкуствените" български намаления, затова и се старая да съм разумна. Но нека премина към съществената част, която за последно през 2017-та, няма как да е малко. :)

         Ето я и споменатата ми поръчка от starnails. Цените бяха прекалено добри, за да пропусна. Нищо че лакове имам за 3 живота поне. Но OPI за под 4 лв, SNB и Jessica по 4-5 лв, трудно беше да устоя.


         Това комплектче на Jessica "Let it snow" отиде при скъпа приятелка, но го пробвах и ще ви покажа в отделен пост. Синия "Blue year's Eve " е разкош!


          Маслото за кожички с мед и мляко е със силен и много хубав аромат. Попива бързо и не оставя мазни следи. Ползвам го след като се лакирам или превантивно. Не е уау, но не е и лошо. Струва 4,80 лв.






          Embellished взех миналата година пак на ЧП, но е толкова красив и я избрах за подарък.









         Smoky Feather е копие на харесвания Chanel Graphite, с който не се възприех и махнах отдавна. Като се има предвид цената му, очаквах да ме отвее, но аз не съм по сивото и може би затова не се заобичахме. :)

          Rising Star е голяма красота. Прекрасно старо злато от Burlesque колекцията! Истинско съкровище за ценители. А и неочаквано покрива перфектно на 2 слоя.... ;)



           Май излъгах за "скромните" си покупки покрай ЧП. Ровейки из папките, попаднах на тези 4 лака, които взех тогава. Редовната им цена е 5,95 лв, а аз взех по 3,95. Прекрасни са металически цветове на Pull & Bear. Скриха ми шапката, но вече ви ги показах в отделни постове. Затова няма да говоря повече за тях.




         Ако не сте ги разгледали в отделните публикации, направо скокнете до мола. :-)


         Ето я и огнената палитра на Urban Decay - Naked Heat. Толкова много я исках, че бях супер щастлива като я държах в ръцете си. Радвам и се, но са малко визиите, които мога да направя с нея и това не я прави любима. А и е доста пигментирана, затова трябва с лека ръка да се работи.


         Опаковката й от всички Naked досега, ми допада най-много. Велурената на 1-цата иска пазене и трудно стои отворена. Тази е чудесна. На 3-ката също е стабилна, но на Heat е топ.


         Yves Rocher имаха - 30 % и не можах да устоя на най-любимата ми хидратираща маска.



       Преди Naked Heat, защото Сефора след това обявиха намаленията си, пожелах и купих спонтанно коледната палитра на Kat Von D Saint & Sinner. В началото не бях сигурна. Видях някои промо снимки преди да я пуснат в продажба и си казах "няма да я ползвам особено и не е нещо уау". След като я заредиха обаче и започна да се коментира усилено, сякаш фитила ми се подпали. И не съжалявам че я взех. Дори само заради кутията си струва. Много е красива! Цената й е 118 лв. Изчерпана е, но ако я намерите някъде и се гримирате редовно, вземете я.



         Не питайте как устоях да не топна четки в нея, но чаках хубава светлина да я снимам и тези дни вече ще започна с гримовете!


          Много благодаря на човека, който веднага се съгласи да ми я запази и вземе. Угоди ми и за 24-часовата база за сенки на MAC Prep + Prime. Ползвала съм я броени пъти, но отново имам проблем със събирането и сериозно си мисля че прекалявам с кремовете през нощта. Не се сещам за друга причина???


         Покрай тези желания, поисках и мулти таскинг четката за лице + Pro Blending очи на Nyx. Четох похвали за двете, та колко ми трябва на мен. Голяма драма беше с придобиването им. От един в друг магазин ми правиха трансфер на Multi-Purpose Buffing, защото е изчерпана навсякъде, но накрая ги имам. За момента съм ползвала два пъти за фдт и се справи чудесно. Ще споделям повече като ги експлоатирам повече.



         Последно от ЧП дойде и поръчката ми от Zoeva. Сдобих се с желаната Cafe, която също все още не съм пробвала. Срааам! Не можах да се стърпя и си взех ментовия сет с четки от Offline, както и 225 + 227 за очи от rose gold. Много съм доволна от избора си!









         В дните покрай ЧП, но не с намаление, си взех и тази конусовидна (шиш) маша на Remington. Фризьорката ми се оказа заета и за коледното фирмено парти, и за нова година.... казах си че ще се пробвам сама с прическата. Отдавна исках такава, с която да правя ретро къдрици и не ми трябваше много време, за да се реша на покупка. Взех я от tehnika.bg за 68 лв и съм доста доволна. Къдриците ми издържаха 3 дни. С обикновена маша и половин флакон лак падат за 2 часа максимум. А с Remington-а не мърдат и без лак.


         Продължавам с тази коледна декорация от Te-max. Незнам букет ли да го нарека, но много ми хареса и го взех за спалнята си. Украсявам само дневната обикновено и това ми се стори практично, а и идеално за снимки. Имаше в бяло и сребърно, което обаче не ми беше достатъчно празнично. Цената му е 6-7 лв.



          Май не минават нови придобивки без ароматизатори на Glade и/или Air Wick, но ги обичам и не мога без тях. Първо си взех от Lidl и ме хвана яд че не си купих за офиса. След това ги имаше в ДМ, само че ме домързя да ходя до там. В Била срещу нас ги видях преди 2 седмици отново на 9 лв и веднага си грабнах този с аромат на ябълков сладкиш. Занесох си я на работа, за да ми ухае и там така прекрасно. <3 p="">
<3 p="">


        Миналата седмица пък попаднах на Warm Winter Hug на Glade във Flamingo, който не бях срещала досега и макар че беше запечатан, просто го грабнах. Знаех че ще ми хареса. Ухае сходно на горния. Не е толкова сладък сякаш, но съм с леко запушен нос от настинката все още и съм на Вие с ароматите. :)


          Докато сме на ароматна вълна, ето и моя избор от I/Tems. Много отзиви и хвалби се изписаха за тях, та реших да ги пробвам. Купих 2 за подарък и тази за мен. Колебаех се между нея и Fig leaves, но се спрях на Moon Flower и не сгреших. Ухае ми на пудра, на магически балсам, на ретро цветя. Напомня ми и на любимия L'instant (Guerlain). Страхотен и запомнящ се определено, но дали ще ухае силно и ще се усеща, като изпробвам ще споделя. :)


         Цветния стикер и посланието върху кутията определено гъделичкат и са супер сладки.


          Доставката над 60 лв е безплатна, затова си взех и кибрит вместо да плащам само пътни.


           Последната ми парфюмна придобивка е едни 30 мл Angel Muse, варианта на Giza, но не съм снимала. Тепърва ще се опознаваме, заради проблемите ми с обонянието. Взех го заради добрите си впечатления, които имам от останалите им предложения. ;)
           Продължавам с още прекрасни аромати и коледно настроение с новите лимитирани серии на Yves Rocher. Тази година няма круши с какао и захаросани малини, но червените боровинки и ванилията са част от празничния декември. Ако ги харесвате, дайте им шанс. Фен съм на млеката им за тяло! А и адвент календара, с който ме зарадваха, ще помня дълго. Благодаря от сърце на екипа им за този подарък!


          От "Магазин за човека" ми предоставиха тези продукти, които сама си избрах от новата за парфюмерията марка "Vivienne Sabo". Все още не съм ги отворила, исках да щракна първо. От тази седмица ще ги вкарам в употреба и споделям през 2018-та.


        Доста разглеждах, но накрая за спрях на неутрален цвят молив с червило (710) и прахообразна пудра. Четох много добри отзиви в руския форум irecommend за моливите им.



          Avon също ме изненадаха приятно с празнични колие и гривна + ежедневна компактна чанта за през рамо. Ще я нося определено. Откакто ми се беше схванала ръката заради нерв тази есен и не можех да си помисля за друга, свикнах да ходя с такива малки чанти и започнах да нося само необходимото с мен.




          От последната брошура си поръчах от зодиакалните гривни, но останах малко разочарована. Прекалено лъскава ми идва, леко широка ми е и висулката евтинее. Отдалеч изглежда добре и всички на работа я харесаха, но когато погледнеха отблизо и мнението им се припокри с моето. Зависи и от вкуса, на Вас може да ви хареса. На мен ми прилича като облепено с фолио лъвчето на гърба. :)))


          Ако сте с тънка китка я пропуснете, за да не я изгубите по път.


          Скромна бях с козметичната част от поръчката си. Двете червила Extra lasting в цветове "Cappuccino" и "Pink Peach" взех за допълнение към подаръци през януари. Очната линия Luxe ми я подари представителката ми. Наложи се да я гримирам за коледно парти и я извади от кашона със запасите. Толкова лесно и перфектно направих линиите, такъв наситен пигмент извади и тя ми я даде директно. Много е добра! Кремчето за стъпала Deep Moisture Cream също ми хареса много. С богата и гъста текстура е, неутрален лек аромат и прави стъпалата меки и хидратирани. Взех си втора пила, защото старата ми такава е за смяна вече. Супер удобна ми е заради захвата. Пяната с нар и божур имах, харесвам и си взех отново от нея.




             Рядко правя поръчки от Орифлейм вече, защото не ме изкушават. В предпоследния им мини каталог обаче видях тази чанта и веднага я поисках. От почти година исках копие на Chloe Faye, но не намирах и много се зарадвах. Не е толкова близка до оригинала и е по-малка, но за 23-4 лв е чудна.



          В последния им мини каталог имаше много прилични намаления, каквито не съм виждала от поне 5 години. Грабнах нощния крем от Кралската кадифена серия, който смятам да подаря на майка ми. И любимият ми хидратиращ крем за ръце с мед и мляко. След Hemp на The Body Shop, това е другия силно подхранващ и омекотяващ продукт за мен. А и аромата му е върха. Оставя лек филм, но действа безотказно през зимата. Лятото не попива лесно и съм се събуждала с мазен слой, представете си колко е плътен.


          Казах добри намаления и нека споделя за парфюмите, които взех за подарък на двама от братовчедите ми. Paradise Man ми допадна. Страхотен ще е за летните дни. А и цял ден вече го усещам от китката си. Цитруси с дървесни нотки, много мек и приятен. Капачката му хваща око. В S8 Night Night има доза сладост и подправки, но ми се стори нетраен. Може и носа ми още да си играе лоша шега с мен. Противоречиво ми е мнението и не бих препоръчала.



         Получих неочаквана пратка от Додис с палитрата сенки и четката за преливане на сенки от последната колекция Kaviar Gauche на Catrice. Да си призная, исках много хайлайтъра, но е огромен и затова не си го купих. Гледах, мислих и накрая надделя разума. Ако нямах 15, щях да го грабна веднага!


          Сенките са в неутралната гама, но са много хубави цветове и смятам че ще ми харесат.
Все още не съм ги пробвала, нали знаете как е при блогърите - първо снимаш и след това ядеш. В случая ползваш. :)


         С четката обаче се гримирах веднъж и съм изненадана от качеството й. Много мека е, средно набит косъм и освен че нанася много добре тъмния цвят в сгъвката, успява и да го прелее дотолкова, че почти не ми е нужна друга.


         Тази есен получих от тях и тези мигли на Eylure, но към момента този аксесоар е табу за мен. Не съм слагала никога и все още не съм се престрашила. Като дължина и гъстота обаче, смятам че ще ми паснат. Не са от драматичните и мисля че ще стоят естествено.


         Докрая на декември един от любимите ми фдт на Bourjois Healthy Mix, е намален в Лили и си го взех отново. Сухата ми кожа определено го харесва през този сезон. Уважих и новата марка лакове Twenty One в дрогерията. Качеството им за цената от 1,29 лв е страхотно. Заслужават си!


           Това горскозелено с холограмни фини частички е разкошно. Бежовия металически шимър също е хубав! Покриват на 2 слоя и са изненадващо трайни при мен.


          Макар че напоследък рядко ми се слагат водни стикери, тези ми се сториха готини и ги приютих в "скромната" си колекция.



          Миналият месец видях че са заредили и от корейските маски на Chamos. Реших да си купя 2 за проба. Спрях се на Pro-Amino и Vita-Bright Repair Silk Mask. Skinlite Relax Soothing Aloe masque е от Елитис.


 
         Направих 2 размени и взех един от най-популярните корейски продукти, а именно Missha Perfect Cover B.B. Cream No. 21. Оказа се голяма находка. Цвета е светъл и неутрален, какъвто трудно се намира в България. Идеален е самостоятелно и смесен с по-тъмни фдт. Формулата му е плътна, но се разнася с лекота и пасва перфектно на сухата ми кожа.



           От другата дама избрах околоочен на Bio Karite и светлия лак Creme de la Creme на Sally Hansen. Червения крем "Right said red" и тестерчето на тонирания крем Decleor ми ги подари.


         Прекалената употреба на лакове, води до необходимост от лакочистител и разредител. Тези купувам от години и постоянно ви показвам. Не ги заменям!


          Участвах в някаква анкета и спечелих Mixa Hyalurogel Lightn Intensive Hydration Cream-Gel. Трябваше да споделя отзиви на страницата им, но ще го направя тук, с уговорката че напролет ще продължа с него. За момента ми идва лекичък. Забелязвам че правеше лек кир ефект като го комбинирам с хиалуроновия ми серум. Иначе мирише много свежо и приятно, не оставя мазен филм. Сухата кожа обаче иска повече през зимата.


         Тази сладурска свещичка с аромат на коледни бисквитки и борче, ми я подари приятелка. Купена е от коледния базар в София, на KindyCandles е.



Тази тетрадка купих още пролетта, но все забравях да покажа. Не пиша нищо у дома, но корицата ме грабна моменталически. Обожавам лилаво, а тези цветове са супер красиви!


        Ако не сте се изморили, продължавам с някои придобивки в гардероба и декорации за дома. Вижда му се края. :)

         Обичам зелено и тази рокля беше любов от пръв поглед. Модела, детайла с перлички на яката, велурената връзка. Видях я на витрината, влезнах в магазина и директно помолих да ми я свалят. Заспа ми буквално. Ударих в десятката с нея. Не мога да й се нарадвам още. Последна бройка в универсален размер, която ме чакаше. :)




          Последните години нося почти само поли и рокли, туники с клинове и затова купувам постоянно. Синьото е любим мой цвят, а в тази комбинация и спортно-елегантен модел, ще ми върши работа за разходки и офиса.


           Търсейки подарък за приятелка, попаднах на тази туника. Вътре е от мекичките, като плюшени материи и е супер топла. Чак се изпотявам с нея. Но пеперудата ме спечели от раз.



         Преди няколко дни попаднах на тази червена спортна рокличка, която може да се носи с чоропогащник, клин, а защо не с черен панталон или дънки. Много е удобна и червения цвят, е супер коледен. Веднага си я взех и вече я носих снощи. А детайла с ангелчето на металната значка, е толкова сладък!




       Взех си и няколко долнища + горници на пижами. Още си падам по детските мотиви, но кажете ми вие бихте ли устоили? Толкова са сладки!











          От доста време гледах това сако, но го премерих и наличието на панталон в гардероба в същите цветове, наклони везната. А и с черна пола бих го носила.


          Преди години не носех шалове и имах 2 за много студени зими. Последната година се отпуших и нося постоянно. Страхотен акцент са към аутфита и не мога без този аксесоар. Освен това ми вършат и страхотна работа за снимки. :)



          Когато температурите паднат около нулата, е невъзможно сутрин и късно вечер да излезна без топли ръкавички. Взех тези супер дебели и пухкави, но се оказаха големи за мен и пръстите ми изглеждат буквално като сочни кебапчета. Затова ги подарих на човек с по-големи ръце от мен.


        И не на последно място, да ви споделя какви находки се оказаха бархетните комплекти от Лидл. Толкова меки и топли чаршафи не съм имала досега. Без какъвто и да е отоплителен уред в стаята, с тънка пижама с къс ръкав.... буквално са като парно. И червеният едва пусна боя при прането. Пуснах ги с цветоулавящи кърпички, защото се притеснявах че долния с ластика ще направи поразия върху плика или с калъфките, но излезна едва оцветена. Този с еленчетата ви показах в предишната публикация с нови придобивки. Взех го на намаленията тогава и беше 26 лв. Този месец пуснаха отново в други десени и долни чаршафи с ластик в 4 цвята. Струваха 36 лв и мисля 18 за долен. Веднага си взех яркочервения и си направих сет.




           От последните предложения си избрах в сиво и бяло, макар че пак имаше страхотни в бяло и червено. Не исках подобни и не съжалявам. Белия долен чаршаф си пасна чудесно с плика и калъфките. Отново много красива комбинация!




            С две ръце и два крака ви ги препоръчвам. Сигурно вече са изчерпани, но следете по кошниците с останали стоки и намаленията, които правят понякога.


           Приятелка ме зарадва за Коледа с тази поставка за мъфини и сладки. От много време гледам по магазините такива, но се отказвах с мисълта че нямам нужда или място. Ето че вече ще намеря къде да го сложа. Оказа се много компактна, а мислех обратното.



            И двете си падаме много по домакински принадлежности. Затова за нея избрах този поднос за сладки. Ако нямах няколко, веднага бих взела и за себе си. В магазина беше трудно да излезна само с него. Трябва ми двойно по-голяма кухня за всички красоти. :-)

 

            От лятото оглеждах този часовник Eatty в Jysk заради свежите цветове с ментов акцент. Беше 18 лв тогава, но не го купих. Миналият месец, когато в instagram споделих за поредните намаления, се изненадах от редовната му цена 13 лв. Имах и талон за 15 % отстъпка, така че директно го прибрах. Имах нужда от него! А в момента е скромните 7,50! Набутах се с 3 лв. :)



          Това бяха последните придобивки за 2017-та. Все още не съм разменила с всички  подаръците, но ще показвам догодина. Очаквам и колет от Германия, който вероятно ще пристигне след именния ми ден и смятам да покажа в самостоятелен пост. Всяка година го отделям, защото съдържанието в него е достойно и достатъчно за цяла публикация. :)


          Вие какви подаръци си направихте за Коледа и какво получихте от приятели и близки? Имате ли неизпълнени желания? На мен ми остана само едно, но все още не мога да се реша дали да го купя и умувам над него от лятото. Хубави празници ви желая! Бъдете здрави, щастливи, обичани, удовлетворени и много вдъхновени!


Няма коментари:

Публикуване на коментар