петък, 15 декември 2017 г.

L'oreal Paradise Extatic Mascara

       Paradise Extatic стана най-коментираната спирала от дрогерията през последните 2 месеца. Спрягат я за двойница на известната Better than sex (Too Faced), но това няма как да потвърдя, т.к. не съм я пробвала. Мнозинството я харесва и потвърждава приликите на двете спирали, така че вероятно си приличат не само по четката. Като недостатък се изтъква това, че засъхва за месец и става неизпзолзваема. Моята е отворена преди 17 дни и ще споделя като минат още 2 седмици как е.
        Въпреки че съм фен на силиконовите четки, реших да дам шанс на тази. Пролетта ползвах Aura Shape it up, която е с подобна четка на Paradise Extatic и това беше причината да се реша. Закупих спиралата за 17 лв (редовната цена е 25 лв), колкото струва и този месец.



Опаковката ми допада много. Тези розовозлатисти цветове също са приятни за окото и правят продукта да изглежда скъп. Но дали всъщност спиралата си заслужава?


         Влакната й са гъсторазположени, а туша е плътен и много кремообразен. Като на спирала, която е отворена преди поне 2 месеца, да не кажа 3. Но в началото е идеална за употреба, а не като повечето да има нужда от сгъстяване 2-3 седмици. Това обаче съвсем не я прави добра за мен и ще ви кажа защо.


          Спиралата наистина дава добър обем и при един слой не слепва миглите. Работи се бързо с нея. Придава и дължина, но не толкова отколкото имам нужда аз.  На лявото око естествените ми мигли обикновено лесно се заплитат, с тази също го има и се налага често да разресвам със силиконова четка. Проблема не е в това, а факта че при мен се рони безобразно. Отворих я на 28.11 и от цяла седмица, наобяд вече съм с прашинки под двете очи. И не една или две, а сякаш съм се гримирала с черни сенки. Да не говорим че и няколко минути след като съм я нанесла, забелязвам почти същото.


         Честно казано, намирам тази спирала за посредствена и изобщо не оправдавам цената й, както и хвалбите за нея. Ако си търсите добра бюджетна алтернатива, пробвайте Aura Shape it up или Pump it up. На който съм ги препоръчала, не съм чула лоши отзиви. Този месец са и намалени. Estee Lauder Sumptuous Extreme от високия клас е добра, а и през няколко месеца има кампания, в която я намалят на 29 лв. Paradise Extatic е най-скъпата и съответно най-разочароващата спирала, която съм си купувала. Някак не намирам за нормално, продукт от дрогерията, чиято редовна цена е 25 лв, да се ползва само месец. При все че живота му е средно 3 месеца, може да се каже че спада в графата висок клас.


          Не твърдя че имам най-хубавите и дълги мигли, но с почти всяка спирала съм постигала приличен резултат. Ето какво прави тази при мен:


         Както виждате, леко уплътнява и повдига от корена, но дължината я няма никаква.


         Ако това е вашата спирала, ползвайте си я със здраве. Но за мен не работи както искам и предпочитам да давам сумата за 2 други, отколкото за тази.

        Редакция след едномесечна употреба: отворена на 28.11 и днес на 31.12 четката едва излиза. Туша е сгъстен безобразно и е мисия невъзможна да се нанесе на миглите.



Няма коментари:

Публикуване на коментар