вторник, 2 януари 2018 г.

Sally Hansen Sugar Coat 240 Red Velvet

      Пясъчните лакове бяха актуални преди доста време, но аз не съм ги забравила и спряла да харесвам. Идеални са когато нямате свободен час за нормален маникюр или класическите кремове и шимъри са ви доскучали. А и през лятото, знаете неприятните балони от високите температури как често ви съсипват лака. С този груб финиш и частици, това няма как да се случи или поне не се вижда.


        Имам доста цветове, но такова наситено малинено с фин шимър в него не. Изненадана съм че ми стои добре и след всичките червени и златни глитъри покрай Коледа, ми е идеален. По-особен цвят е и не на всеки би стоял добре, но за цена под 2 лв, си струваше да му дам шанс.




           На първия слой стои като току що узряла малина и леко прозира, но с втория става доста дълбок и наситен. Тогава вече става като презряло малинено и въпреки това е много красив.


        Докато лакирам втората ръка, първата е изсъхнала напълно. Пясъчния ефект е някак елегантен. Не е от прекалено грубите и блестящите частички, го правят като заскрежен.

          Трайността знаете е строго индивидуална, но при мен издържа около 3 дни преди да се оголят връхчетата. Имам и още един тъмносин от тази серия. Ако върша повече домакинска работа и цял ден съм на компютър, се е случвало и на втория ден да има нужда от поправки.


           Като се има предвид колко бързо и често сменям лаковете, за мен трайността не е фактор при покупката на поредния цвят. ;)
         * Лака ми е предоставен от parfimo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар