сряда, 13 юни 2018 г.

NYX Professional: Total Control, Multi-Tasking Buffing + Pro Blending Brushes

              От около година, NYX се предлага в някои дрогерии Лили, а от няколко месеца вече имат и собствен магазин на бул. Витошка в столицата. Така че днес няма да ми е гузно да ви изкуша с техни продукти, защото можете да си ги купите от тук. Ще си говорим за изсветляващите капки за фдт Total Control Drop Foundation и две от бестселър четките им, а именно 03 Pro Multi-Purpose Buffing Brush и 16 Pro Blending Brush.


              03 Multi-Purpose Buffering Brush или в превод мултифункционалната преливаща (?) четка, е предназначена за нанасяне на течни продукти и най-вече фдт. Някои дами я ползват за пудра или бронзър, но за мен единствено за блендиране на фдт е идеална. Голямата й глава, кръглата форма и набит косъм, я правят много удобна! Прелива доста бързо кремообразния продукт и не изяжда голямо количество от него. Не прави черти и лесно достигате до всяка зона от лицето. Фдт стои естествено и безупречно след нея. Разбира се, нанасяла съм и капризни продукти, които не се спогаждат с крема ми и тогава има нужда от корекции с пръсти, но това е рядкост. Гримирала съм се с нея сутрини наред без да я почиствам и е изглеждала като нова.


            До момента не е паднал нито един косъм, не пуска боя при пране, не мирише на гадно и е една от най-добрите четките за фдт, които съм ползвала. Дръжката е масивна и стабилна, като единствения малък минус е цената й. Малко по-висока е за дрогерийна марка, мисля 35 лв, но си заслужава всяка стотинка!


            Pro Blending Brush в началото не оцених особено, но при мен с този тип четки винаги е така. Трябва да ги ползвам няколко месеца, за да ги оценя и да се откроят предимствата им. Резултатите и положителните отзиви са налице, макар и със закъснение.
           Освен за нанасяне на светъл цвят в сгъвката, който да направи преливането лесно и бързо, е подходяща и за постепенно напластяване или с други думи потъмняване в crease зоната. Нанасянето на тъмен цвят става идея по-бавно отколкото със сбита четка, защото е пухкава и това отнема от интензитета на сянката.


            Мека е и не боцка, не са падали косми и от нея. Бързо и плавно прелива, с удобен захват и ако си търсите пухкава преливаща четка, погледнете я. Цената й е около 20 лв, но не помня с точност.


             Последната година, ако не и малко повече, доста марки извадиха изсветляващи капки за фдт и добре направиха. Със сигурност на почти всяка от Вас и се е случвало да не си уцели цвета в магазина, да й падне тена през зимата и летния фдт да е видимо по-тъмен или пък да не намери подходящия за нея нюанс в предлаганите. А да се купува подобен продукт на 2 месеца поради някаква причина или да се чудим какво да правим подарен, е неприятна ситуация. Та капките ни спасяват в подобни случаи. Затова и аз поисках от приятелка Total Control на NYX малко преди да се появят на нашия пазар. Имах фдт, който бях купила в пристъп на лудост миналото лято и зимата ми беше с 2-3 идеи по-тъмен, та не ми се щеше да отлежава.


            Total Control Drop е в сладурски стъклен флакон с пипета. Консистенцията му е доста течна и рядка, но пък това го прави лесен за смесване с другия продукт, за преливане и да не подчертава недостатъците. Няма аромат или е по-скоро толкова слаб, че трудно мога да ви кажа на какво ухае. Имам цвят Light и за мен е с неутрален подтон. Ако можете да прецените до ръката ми от снимката, споделете ми как го намирате вие.


             При мен е нужна една капка, за да направи фдт в точния нюанс, ако ми е с идея по-тъмен. Много зависи естествено и от самия продукт, който искате да изсветлите- формулата му. Тъй като нямам доста тъмен за моята кожа, не мога да кажа как ще се справи по този параграф, но не вярвам да се затрудни. Просто използвайте по-малко количество от него с повече капки. Откъм покривност не съм забелязала да увеличава, но и аз капвам миниатюрно количество от него. По-скоро ми го запазва.


             Финиша му е към матов, но не съм забелязала да ми изсушава кожата в момента или да акцентира силно върху сухите зони. Определено е помощник и за гримьорите най-вече, които не знаят клиент с какъв подтон и цвят кожа ще им седне на стола. Предлагат се 30 цвята, но в България не мога да ви кажа дали всички са налични.


           Моят е закупен от чужбина, но предвид цената в американския сайт на марката, може би ще струват около 25 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар