сряда, 6 юни 2018 г.

Salt of the Earth Spray Natural Deodorant Unscented

              От тази година, реших да си дам почивка от алуминия в продуктите против изпотяване и да премина към анти-перспиранти без тези вредни за организма соли. Така или иначе, при мен почти всички марки в дрогерията, не помагат и освен приятния освежаващ аромат, друг плюс няма. Единствено рол-она на Yves Rocher с лотос и гъбката на Дав, ме предпазваха добре. Та дадох началото със спрея на Salt of the earth. Като преди да го купя, разбира се го проучих. Колебаех се между камъка на марката, на Zoya и в крайна сметка се спрях на спрея предвид лесната употреба. В последствие обаче си взех камък от Италия, така че в момента редувам и двата варианта.


            Марката предлага и още 2 варианта с аромат, ако не греша. Напоследък аз обаче предпочитам да усещам само парфюма си и не държа този продукт да ми е ароматизиран.


             Ако сте се интересували от анти-перспирантите без алуминий и особено натуралния камък, знаете че те не обещават да спрат изпотяването или поне не изцяло. Да го намалят и основното им предназначение всъщност е, да не се усеща аромат при потенето.
            Друго важно да се отбележи е, дали маркетингов трик или истина, че на организма му е нужно време да се изчисти от употребяваните преди това стандартни дезодоранти с aluminium chlorohydrate. След това естествения камък или спрей, започват да действат.


              Така информирани, няма да останете разочаровани и ето защо аз към момента съм доволна. Тайничко се надявах да ме предпазва от потене, но това го имаше през пролетта и пак не изцяло. Сега вече е топло и ако съм с блуза с ръкав, особено памук с еластан, се изпотявам. Големият плюс обаче е, че не съм усетила неприятен аромат изобщо. Както с отворени рокли без ръкав или ризи, така и с тениски, с които кожата ми под мишниците "не диша". Значение при мен има и от това дали се движа много. Ако вървя бавно и времето не е твърде топло, усещам леко мокра кожата и обратно. Но това си е напълно нормално. Искам да ви кажа, че миналият месец като пътувах цяла седмица, се принудих да си взема Одорекс и съжалих. Освен дразненето след бръснене, този път не ме предпази! Дали не го използвах правилно, но все пак такъв нулев ефект.... И кофтито беше освен цената от 12 лв, неприятния аромат. Да, той не блокира миризмата и освен това оставя ужасни петна. Особено на светлите дрехи са жълти, които и не се изпират понякога. Та повече никога! А камъка на Ekos, който взех от Италия за 3 евро, върши също страхотна работа, защото е ефективен като спрея. Разликата е, че не чакам да съхне. Ето защо за мен се оказа по-приятен. Не съм очаквала, но май предпочитам него. А и ще ми стигне за повече време.
               За месец и половина, съм изразходила близо половината опаковка от спрея на Salt of the Earth, при почти 2 пъти употреба на ден за периода. Пръскам от 2 до 3 пъти на всяка ръка, но при третия често се стича и изсъхва прекалено бавно. Затова 2 е оптималния вариант. Всеки трябва да усети колко е дозата за него. Не си спомням да ми е дразнил непосредствено след бръснене, или да е имало е било много леко и незапомнящо се.


             Още един голям плюс за мен е, че не оставя бели петна по дрехите! Нито пък жълти. Дори веднага след пръскане да съм се обличала, не е правил поразии. Което за мен го прави добър помощник и в бъдеще смятам, че с натрупване - ще ми стане любимец. Защото няма неприятен аромат при потенето и не съдържа вредните алуминиеви соли. В състава му има: минерални соли, органично алое вера и сода за хляб. Нека да спомена за солите тук, а именно "potassium alum" че е натурална минерална сол, обикновено срещана като натрупване върху скалите в зони на атмосферни влияния. Тя има естествен дезодориращ ефект чрез инхибиране растежа на бактерията, която е причината за неприятната миризма от потенето. Тази сол е използвана в Аюрведа и традиционната китайска медицина от поколения насам.
            Спрея закупих за около 10 лв от магазин The Art of Living в Стара Загора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар