понеделник, 15 октомври 2018 г.

Matrix Biolage Normalizing Cleanreset Shampoo

                Професионалните шампоани, които съм пробвала досега, не се оказаха най-доброто за моята коса и нужди. Да не кажа че бях разочарована от почти всички. Когато платиш висока цена, очакваш да получиш адекватни резултати и обратното води до негативни впечатления към почти цялата марка. Знам че не трябва да се съди по само един пробван продукт, но понякога разочарованията са малко по-големи.
               Марката, за която ще си говорим днес, е нова за мен. Не съм имала нищо на Matrix, но съм слушала и чела доста за нея през годините. Затова и реших да й дам шанс. Дълго се колебаех кой точно шампоан да избера, защото съм капризна. Но се спрях в крайна сметка на почистващия Cleanreset, т.к. смятам че всяка от нас трябва да има точно такъв в шкафчето си. Хубаво е поне 2 пъти месечно да посягаме към подобен измиващ продукт за скалпа .


              Опаковката е доста удобна и практична, с изчистен и приятен за окото дизайн. Рядко се впечатлявам от бутилчета на шампоан, но тази ми допада много и би стояла добре във всяка баня. В любимия ми бял цвят и със зелени акценти, които кореспондират с аромата.

             Ухае на лимонова трева, но не е натрапчив и силно цитрусов, а има лека сладост. Напомня ми вкуса на лимоновите резенки, поръсени със захар и носи изключително приятно удоволствие под душа! Без да киселее или да сладни досадно. За свежо начало или пък финал на деня, без съмнение ще ви подейства отпускащо.


              С класическа гелообразна прозрачна текстура е, от която е нужно средно количество и се разпенва добре. Прави мека и пухкава пяна, измиваща отлично с две нанасяния. Формулата не съдържа парабени, но има сулфати. При мен те не дразнят скалпа и нямам проблем с използването на шампоаните с тях.


               Освен с прекрасния си аромат, този шампоан ме спечели с действието си още от първа употреба. Не помня от кога не съм била доволна по всеки един параграф от такъв продукт. Като се започне от измиването, минем през омекотяването, блясъка, жизнеността и цялостното усещане.


           Почистващия шампоан на Matrix измива нежно косата, като хем успява да я задържи чиста близо 3 пълни дни, хем не я дразни и премива. Скалпа ми е успокоен, краищата се укротени и загладени, а такъв хубав блясък не съм постигала дори със спрея Glitz на Moroccanoil. Освен че на пипане е като копринена, външният й вид също го показва. Усеща се много подхранена и хидратирана, сякаш съм правила терапия в салон. Освен че почиства, при мен действа и като грижа. Не придава обем, но и не утежнява. И нещо важно - не се заплита в краищата. Ето така изглежда през първия ден.


            Тук самото име говори - той нормализира състоянието й. Постига се перфектния баланс между чиста, мека, блестяща, жизнена и обгрижена коса. Дори няма нужда от балсам или някакво финиш олио, за да е красива. Аз слагам мъничко, за да я предпазя от струята на сешоара и запечатам крайчетата. Но и без такива, резултата е видим. Смятам че не би навредил и на боядисани коси, а на бързоомазняващи се, може би на втори ден ще е за миене. Моята е нормална и обикновено я мия на 3, с Cleanreset мога на четвърти ако не съм тренирала много и това да е оказало влияние. Ето как изглежда на три пълни дни:







              Ако си търсите нов шампоан, който да е е подходящ за студените месеци, ви препоръчвам да пробвате Biolage Normalizing Cleanreset. Подходящ е за всеки тип коса. Макар да е индивидуално, силно вярвам че и другите видове няма да ме разочароват. Толкова здрава, блестяща, мека, жизнена и подхранена, без да е утежнена, не съм чувствала косата си в последните години. Подобен резултат имах с Pantene Repair & Protect, но нямаше толкова подхранване с него. Той придаваше повече обем. Единствено еликсира на Orofluido дава същите резултати, с уговорката шампоана да не е агресивен и да прави хубава косата ми.


               Normalizing Cleanreset Shampoo ми е предоставен за тест от козметика онлайн.

Няма коментари:

Публикуване на коментар