четвъртък, 20 юни 2019 г.

Kneipp Schaum-Dusche Wachgeküsst

             Kneipp е нова за мен марка, която исках да пробвам отдавна. При нас обаче я няма и оставаше варианта онлайн. Душ пяните им заглеждах от месеци, изчетох доста ревюта и когато ги видях налични в parfimo.bg, веднага пожелах да пробвам една. Спрях се на варианта с портокалов цвят, макар и 4-те налични аромата тогава да ме изкушаваха.
            

             "Wachgeküsst" ухае приказно на портокалово масло и не какво да е, а луксозно такова. Не очаквайте просто цитруси или разрязани пресни сочни плодове, а невероятно изтънчено масло от портокалов цвят със зелените клонки по него.
             Ухае на оранжада, но не силно и бълбукащо. Успокоява сетивата и носи усещане за скъпо удоволствие. Изпитвам толкова голям кеф под душа, когато посягам към флакона. Буквално се разтапям, масажирайки пяната и не ми се иска този момент да свършва.



               Маслото от жожоба балансира и прави мириса така приятен. Запазена е свежестта на цитрусовите нотки, но е отнета тръпчивостта. Уханието те изпраща в приказен сън!

               Пяната която излиза е просто вълшебна. Вижте колко гъста, пухкава и мека е. Не се стапя като познатите ни разпенващи се продукти и кожата да я "изяжда". И не ви е нужно огромно количество, защото буквално се разстила като масло. С една пълна помпичка, излиза напълно достатъчно за цялото тяло или около 3-4 пъти от това, което виждате на снимката по долу:

 
                Голям плюс пиша на дозатора, защото за пръв път продукт с такъв, не продължава да излиза след като спра да го натискам. Контролирате лесно и бързо колко ви е нужно.
                Пяната не изсушава кожата, не дразни и я почиства нежно, омекотява и е прекрасна за употреба ежедневно. Цената й е около 10 лв, което не я прави толкова бюджетна, но си струва всяка стотинка и определено бих си купила друг аромат!


                Повече от доволна съм от продукта и силно ви препоръчвам! А аз съм любопитна и за лосионите към серията, за които ще се радвам да ми споделите - ако имате впечатления. ;)

              *Предоставена ми е от parfimo.bg, откъдето често пазарувам и не съм оставала разочарована до момента. Последно поръчах 3 броя тестери на парфюми, сред които любимия Beauty на Elizabeth Arden за колежка и пристигна с капачка. Затова ако не държите на оригиналната опаковка, можете да си спестите няколко левчета и дори в повече за нещо друго.

2 коментара:

  1. Заинтригува ме. 🤔 Би ли споделила траен ли е аромата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Както почти всички продукти за измиване под душа и на този аромата след баня не остава, но на мен ми е достатъчно да носи удоволствие при къпане. А и след това ползвам лосион и парфюм, та не искам да имам 3 аромата върху себе си. :)

      Изтриване