четвъртък, 19 декември 2019 г.

Грижа за кожата с мед

              За полезните свойства на меда сте чували много и със сигурност сте пробвали поне един продукт с вкусния и ароматен домашен продукт. Не само помага на имунната система и е чудесен за засищане сетивата с нещо изкушаващо като торта Медовик, но е голям помощник и през студените месеци за подхранване косата, кожата на тялото, лицето и устните ви. Да не забравяме и за лечебните свойства на прополиса.
             Обожавам аромата на истинския мед и пухкавите формули на козметичните продукти с него. Разкош за зимата! Днес ще ви представя именно няколко такива, наредили се сред любимците ми. Виновник беше скраба на Сефора с мед, който имам от цяла година и исках да ви споделя за него.


               Имам плътни устни, нося много червила и особено матови през есента и зимата. Затова се нуждая от скраб, с който да премахна мъртвата кожа, да ги загладя и подхраня. За перфектен грим ви е нужна и отлична основа. А когато нямате такава, дори най-скъпото няма да стои добре. :)



            Затова големи помощници са ми ексфолианта на Sephora с мед, както и балсама на Nuxe Reve de miel в бурканче. Отскоро и скраба на Physicians Formula Organic Rose Oil Lip polish. Но за последните два съм ви говорила, затова днес ще обърнем внимание на Sephora, който е в картонена опаковка и въпреки това здрава. Не го нося с мен, а стои на тоалетката ми и засега е в отлично състояние. Много ми харесва дизайна с имитацията на пита мед. Носи голямо удоволствие при употреба. Освен това давам плюс за избора на производителите, да бъде под формата на стик. Така можете да го вземете в чантата и използвате по всяко време.


            Аромата му не е типичния меден, има и малко тежък привкус. За мен лично се усеща леко изкуствен и дори на застояло, но знаете как е с възприятията. Наскоро колежка сподели, че любим мой парфюм и мирише на лекарство. :) Не е твърде силен и натрапчив, но при нанасяне се усеща. Малко след това спира.


                  Текстурата е плътна, но се плъзга с лекота по устните. В началото захарните частици не се виждат и сякаш мажете балсам. След 4-5 пъти "излизат" на повърхността и при всяка употреба, са осезаеми без да са твърде груби. Аз обичам да ползвам скраба вечер преди лягане, за да може сутрин устните ми да са меки и подготвени за червилото.


                Ако имате проблемни и много сухи устни, едва ли подобен продукт, би ви помогнал. Не си дърпайте мъртвите кожички сами. :) Скраба ще ви свърши козметична "работа", но няма да поправи сериозни щети. Икономичен е. Изразходила съм една 1/3 от него за няколко месеца, макар че не го ползвам абсолютно всеки ден. За мен цената му от 10 лв е прилична и си струва да пробвате. По-бюджетен вариант имаше на Balea, но не знам дали все още се предлага.


               Когато съм си у дома през уикендите или не нося грим през деня, не оставам по голи устни. Излизам ли да пазарувам и особено сега в студеното, балсама е задължителен. Винаги взимам с мен, защото често ги изяждам. Леките формули не се задържат дълго, но са леки и кофортни. Усещат се много приятно и се плъзгат като пухкав крем. :)


               Това малко разкошче с мед на Bebe 3 in 1 repair balm е чудесно за чантата или преди лягане. Не само с аромат, но и с качествата си - наистина омекотява. Разбира се, не очаквайте чудсеа, но върши добра работа и е по-добър от стиковете на Yves Rocher. По-подхранващ е. Мирише на някакъв крем за торта с маскарпоне, масло и мед като подсладител. Супер вкусен. Не е мазен като Нивеа, затова е отличен за употреба по всяка време на деня. Минуса му е, че се изяжда бързо.



               А сега няколко думички и за маските за лице. Ще започна с Express honey на Apivita, която ухае на нещо кремообразно и луксозно. Има меден акцент, но и цветен. Текстурата не е много плътна и наподобява лек крем за тяло с блед цвят. Бързо се нанася и не попива като някои други напълно.
               Аз обичам да престоявам по-дълго от 10-15 минути с маските си, защото виждам по-добри резултати. И тук важи същото. Задържам около 30-40 минути, след което измивам с хладка вода. Не подсушавам напълно и гледам да ползвам по-меки кърпи.


                 След маската на Apivita, кожата е мека и подхранена, няма нужда от крем веднага. Моята е по-суха обаче и предпочитам да нанасям, ако я правя вечер. През деня мога да остана без и се чувствам комфортно. Едно саше стига за 2 до 3 пъти, в зависимост от това колко продукт нанасяте.


               От всички пробвани маски на марката, тази ми харесва и забелязвам ефект. Разбира се и с морската лавандула, за която съм писала неведнъж.


                 Още по-подхранваща и хидратираща обаче за моята кожа, се оказа Banana & Honey на 7th heaven. Влюбена съм в нея от първа употреба! Това нещо е буквално като пасиран банан и като аромат, и текстура. На леко глазиран в мед банан ухае. Но аз усещам и вишни с бадеми. Ако си спомняте една стара лимитка лосиони за тяло с макарони на Balea, е това ухание го има и тази маска. Изключително вкусно и истинско. Няма нищо химично в нея за мен. Сякаш сте намачкали узрели банани, смесили сте с лъжичка мед и бадемова есенция...и ги мажете върху лицето си. Удоволствие и пиршество за сетивата е!


            Сашето стига за 3 употреби без да се прекалява с количеството, но и няма нужда. Аз стоя около половин час с нея, като кожата ми я изпива почти и оставя лек гелообразен слой за измиване. Много бързо се сваля, което не е типично за повечето маски и още под "водата", усещам как лицето ми е супер хидратирано и бебешко на допир. Все едно са ви я инжектирали и влагата е задържана на повърхността. Сочна, мека, гладка и супер подхранена.


             Буквално никаква нужда от крем след нея. Дори около очите. Толкова комфортно не съм си чувствала лицето след продукт скоро.


                Шийт маските станаха популярни през последните години и най-вече корейските. Да си призная, не са ми от най-любимите предвид големината им и силното напояване. Често не са ми по мярка и се стичат яко, но са едни от най-ефективните. Особено с хиалуроновата киселина. Виждам наистина бързи и невероятни резултати. А след 25-тата си година, имам осезаема нужда от грижа с anti-age, защото фините ми линии се забелязват тук таме вече. Затова не правя компромис и търпя. Та в тази категория съм изпробвала 2 маски с мед. Първата беше тази на Papa recipe Honey Butter, която се продава в Сефора и струва близо 6 евро, да! Четох похвали за нея и макар че ми идва скъпа за 2 нанасяния, все пак я пожелах. Приятелка ми я подари за Коледа и много благодаря за жеста.


               Луксозен е аромата й - ухае на някакъв нектар с цветя, което прави употребата много приятна. Маската е доста напоена и за разлика от всичко пробвано досега, е разделена на 2 части. Имате една за горната част на лицето, и една за долната. Първия път сложих само горната, защото има доста серум по нея и успях да се омажа прилично и надолу, дори шията. Престоях около 20 мин. с нея и лицето ми стана много меко и подхранено, без да лепне и мазнее. Не нанасях нощна грижа. Определено има доста приличен ефект. Прибрах я отново в пакетчето, но при втория път се оказа само леко влажна и не се усети. Така че за мен за наистина осезаема хидратация, сашето е идеално за 2 пъти. Цената е височка и не знам дали бих взела пак, но ако я видите намалена и харесвате подобни маски - струва си!


                Размера е идеален, макар да изглежда широка при изваждането й. Пасва точно на моето лице и няма шанс да омажа косата си.

                Следващата закупих пролетта от kocos.bg и е на корейската марка Manefit. Нейния аромат е по-лек, но отново нелош. За разлика от другите шийт маски, тази е с 2 слоя и изработена от естествена целулоза. Горния е с нещо като мрежичка, което не пречи или затруднява поставянето й. Покрива идеално цялото лице и само около контурите остава съвсем леко извън.


              Тя отново е силно напоена и успявам да нанеса не само по шията, но и над бюста. Аз лично връщам в пакетчето за повторна употреба, защото остава от есенцията в сашето. Ефект има от нея, но е по-слаба от Papa Recipe. Попива по-бързо, не лепне и си омекотява добре. Не съм впечатлена обаче и не бих повторила. Поне за моята суха кожа не е толкова впечатляваща.



              Серията с мед и мляко на Oriflame ми е една от любимите от тийнейджърските години. Имала съм почти всички продукти от нея - сапуни, душ пяна, крема за тяло, течния сапун, няколко пъти крема за ръце и лосиона, шампоан с балсам и маска за коса, от серията за лице съм изразходила и трите крема. Нямам разочарования от нито един. Но най-големи фаворити за мен остават крема за тяло и подхранващия крем за ръце в тубичка.


Страхотен аромат и подхранващи формули. Дори този месец си поръчах отново луксозния крем за тяло, който е с красива празнична опаковка.


             Какви продукти с мед сте ползвали и бихте ми препоръчали да пробвам?

Няма коментари:

Публикуване на коментар