понеделник, 17 юни 2013 г.

Грим в ярко лилаво

    Hello ladies :)

    В жегите не обичам да се гримирам като цяло, но днес имах излизане и реших малко да се разкрася. Не знам защо посегнах към тези сенки и дали ми стоят добре, но цветовете ми харесаха. За първи път ги ползвам, т.е. втори (първия неуспешен, защото ми се насълзиха очите още вкъщи, сенките събраха и не можах да завърша грима) и малко ме ядоса лилавото, защото на окото цвета не е така наситен. Аз се справих, но можеха да бъдат по-покривни (може би защото са матови). Обаче съм много доволна от трайността. Като имате предвид, че беше ужасна жега и излизах точно в най-голямата (около 15 часа, а сенките сложих в 13 часа) - до 20 часа, когато се прибрах не бяха помръднали. Честно казано очаквах да се съберат на втория час, защото са от младежката серия на Орифлейм, а те по принцип са леки и със сравнително ниска покривност. Палитрата си я правих сама - от типа на Инглотските е. Само за 3 цвята бяха кутийките, тази ми беше втора - за първата избрах син, тюркоазен и зелен нюанс, но я размених преди доста време (не ми отиваха цветовете). В средата на подвижния клепач сложих розово от една палитра на Руби Роуз. Останалите продукти, които използвах са:

* лице - Garnier BB Cream Oily to Combination Skin Light
               пудра: Catrice Illuminating Powder Urban Baroque - C01 Masquarade Ball
      Използвах и за завършек малко от Essence Oz the Great and Powerful Highlighter powder.
* руж - Essence Vintage District 01 It's popul-art (въобще не беше подходящ цвета и не знам защо посегнах към него, но не е пигментиран много и само леко подчертава скулите)
* спирала - Oriflame GG Lash Fascination
* устни - глос Oriflame Blue Lagoon "Pink Orchid"


Ето първо снимки на палитрата за очи:





      И цялостния грим:







     Според вас с какъв друг цвят мога да комбинирам лилавите сенки, ако искам да ги използвам за подвижния клепач?



                                                      * лак - Zoya Layla

    След като се прибрах реших да сложа черен молив преди да изтрия, за да видя как стои такъв грим с такъв (имитирах очна линия по-скоро). На мен ми допадна, а на Вас ?
 * Прощавайте за линията, че не е хубава, но молива ми не беше подострен и само правих проба.


8 коментара:

  1. и с двата варианта изглеждаш много добре, просто за за различни случаи :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Приличаш на кукла Barbie, много ти отива този тип грим!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Твоите думи значат много за мен. :)

      Изтриване
  3. Лелеее, откъде намери тези сенки? Имах абсолютно същата палитра с разлика един нюанс (вместо лилавото имах морско синьо). Бяха жестоки!!! Но нали са спрени, а на моите им изтече срока :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ги имам от много години, но съвсем наскоро ги отворих и пробвах. А за срока не мисля, че е проблем. Като не са китайски не се притеснявам. Слагам ги върху основа и не ми създават пробеми като всичките ми сенки. Сигурно си имала Lovely - в средата http://makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2011/02/Oriflame-eyeshadows-2.jpg аз поне имах него и другия цвят до него, но не са моите.

      Изтриване
  4. Отиват ти подчертани очи. Спомням си, че спомена, че не се харесваш много с черен молив, но аз съм фен!

    Ще се включиш ли в таг-а? http://mythailifestyle.blogspot.com/2013/06/the-liebster-blog-award-tag.html

    ОтговорИзтриване